iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe kopen of laten repareren? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66659-nieuwe-kopen-laten-repareren.html)

scheersje 03-08-10 02:11

Nieuwe kopen of laten repareren?
 
Ik ben langs geweest bij Mobistar en ik ben nu wel redelijk zeker dat hij stuk is, ze hebben me een voorstel gedaan om hem binnen te doen voor reparatie en dat ik dan een nieuw toestel (iPhone 3G) krijg voor €270,00, dit vind ik toch redelijk veel, want misschien is hij nog te repareren? Ze laten hem niet repareren ofzoiets en raden aan om ineens een nieuwe te kopen (voor €270,00). Ik heb wat rond gezien op internet en ik zou hem ook kunnen laten repareren op ipod-service, deze zijn nu wel gesloten t.e.m. 3 september, dus dit duurt nog wel veel te lang eigenlijk. Zouden jullie me ook aan raden om gewoon in te gaan op het voorstel van Mobistar of hem te laten repareren? Hij start gewoon niet meer op en er is een barst in en natuurlijk geen garantie meer. Als ik een nieuwe koop zou ik al mijn gegevens dan er terug op kunnen krijgen (vooral de notities heb ik nodig) of ben ik die sowieso kwijt?

Help aub!:confused:

apotheosis 03-08-10 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheersje (Bericht 512696)
Ik ben langs geweest bij Mobistar en ik ben nu wel redelijk zeker dat hij stuk is, ze hebben me een voorstel gedaan om hem binnen te doen voor reparatie en dat ik dan een nieuw toestel (iPhone 3G) krijg voor €270,00, dit vind ik toch redelijk veel, want misschien is hij nog te repareren? Ze laten hem niet repareren ofzoiets en raden aan om ineens een nieuwe te kopen (voor €270,00). Ik heb wat rond gezien op internet en ik zou hem ook kunnen laten repareren op ipod-service, deze zijn nu wel gesloten t.e.m. 3 september, dus dit duurt nog wel veel te lang eigenlijk. Zouden jullie me ook aan raden om gewoon in te gaan op het voorstel van Mobistar of hem te laten repareren? Hij start gewoon niet meer op en er is een barst in en natuurlijk geen garantie meer. Als ik een nieuwe koop zou ik al mijn gegevens dan er terug op kunnen krijgen (vooral de notities heb ik nodig) of ben ik die sowieso kwijt?

Help aub!:confused:

Als je een 3G hebt dan zou ik deze niet laten maken, maar dat is maar hetgeen ik zou doen.
Ik begrijp wel er mensen zijn die hoe zal ik het zeggen nu, laat me zeggen die er niet zo goed voor zitten en dat deze geen andere van redelijk wat geld kunnen aanschaffen maar ik zou deze sowieso nooit laten herstellen al zou ik maar een arme sukkelaar zijn :P

serapim 03-08-10 11:40

wat is er dan stuk aan, misschien kan ik hem voor je repareren vind het een leuke hobby:P

scheersje 03-08-10 13:09

Hij is gewoon volledig stuk. De batterij ging op, ik wou hem opladen en hij reageerde niet meer.. Apple logo komt er zelfs niet op. Scherm is ook volledig gebarsten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.