//

Albums sorteren

Albums sorteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een vraag over muziek albums. Als ik album zoek op mijn iphone komt het bij sommige albums voor dat het album er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 22:41
tims22 tims22 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Albums sorteren

Hallo

Ik heb een vraag over muziek albums. Als ik album zoek op mijn iphone komt het bij sommige albums voor dat het album er meerdere keren instaat en als ik vervolgens op album klik dan staat er maar 1 nummer in. Voor elk nummer staat er dus ook een album. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Graag zou ik als ik op een album klik alle nummers van dat album in de lijst willen zien. Mocht het verhaal nog onduidelijk zijn laat het dan ook even weten. Alvast bedankt voor de hulp.

Groet Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 22:48
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Ja.. dan moet je al die nummers van hetzelfde album selecteren. dan op info klikken. dan weer op info en dan vul je bij albumartiest het albumartiest in en bij album het album en je ziet dat het 1 is.. (bij een verzamelcd voer je b.v. in V.A. (various artist)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Tv programma's sorteren. min2max iTunes 0 22-02-11 21:04
Foto: sorteren tonbroekhuis Muziek, foto & video 1 01-01-11 14:14
3.0: Notities sorteren nlrela iPhone algemeen 1 27-07-09 18:19
Windows: album sorteren kyller iTunes 6 09-08-08 11:26
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.