iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   volumeknopjes rammelen iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67022-volumeknopjes-rammelen-iphone-4-a.html)

rikkie123 05-08-10 08:56

volumeknopjes rammelen iphone 4
 
Hebben jullie ook dat de volumeknopjes een beetje rammelen van de iphone 4?

misschien een zeikerd, maar wilde weten of ze het allemaal hebben, als je met je vind tegen de iphone tikt dat je de knopjes klein beetje rammelen...

kal_el 05-08-10 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikkie123 (Bericht 516880)
Hebben jullie ook dat de volumeknopjes een beetje rammelen van de iphone 4?

misschien een zeikerd, maar wilde weten of ze het allemaal hebben, als je met je vind tegen de iphone tikt dat je de knopjes klein beetje rammelen...

ik alleszins niet. Ben je zeker dat het niet zo'n vijsje is dat binnenin loszit?
(zie topic op homepage)

Bomans 05-08-10 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikkie123 (Bericht 516880)
Hebben jullie ook dat de volumeknopjes een beetje rammelen van de iphone 4?

misschien een zeikerd, maar wilde weten of ze het allemaal hebben, als je met je vind tegen de iphone tikt dat je de knopjes klein beetje rammelen...

Je bent zeker dat het niet je camera is die je hoort "rammelen". Want dat is normaal.

Reverbje 24-08-10 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 516976)
Je bent zeker dat het niet je camera is die je hoort "rammelen". Want dat is normaal.

Ik heb het ook, maar kun je ook vertellen waarom dat is?
Maat van me heeft er ook 1 (iphone4) en die rammelt namelijk niet.

Vind het niet echt een probleem, alleen het geeft me soms toch wel vraagtekens.

Bedankt!

lolsmurf 24-08-10 09:04

Ach, mijn iPhone rammelt ook als ik er mee schud maar eens je er niet meer aan denkt, dan hoor je het ook niet meer. :)

SwooZy 24-08-10 09:59

Ik los dat altijd op door.......niet te schudden met mijn iPhone :p
zonder gekheid, ik heb er geen last van.

Phyt 24-08-10 14:05

Ik heb eens met mijn Iphone 4 flink zitten rammelen.(gekke blikken van collega's ;) ).
En ik hoor niks rammelen niet bij de camera of knoppen of onderin.
Zo degelijk als een baksteen :).

vhrgamer 24-08-10 17:33

Ik hoor ook helemaal niks rammelen, wel zijn bij mij de volumeknopjes een heel klein beetje los en heel af en toe vind ik de home button ook een beetje ruim zitten.

Reverbje 24-08-10 18:24

Het ''probleem'' is niet zo dat ik hem wil gaan vervangen. Maar ik vroeg mij af of het op ten duur geen problemen met zich mee geeft. We zullen het zien. :)

Appletheway2go 24-08-10 21:19

Die home button is ook hier een beetje losjes en je hoort zo'n klik als je er op drukt.

S¡mon 25-08-10 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverbje (Bericht 543284)
Het ''probleem'' is niet zo dat ik hem wil gaan vervangen. Maar ik vroeg mij af of het op ten duur geen problemen met zich mee geeft. We zullen het zien. :)

En zowel, dan heb je nog altijd 2 jaar garantie.

iWilco 25-08-10 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appletheway2go (Bericht 543559)
...en je hoort zo'n klik als je er op drukt.

Bij mij is dat ook zo. Je hoort, als je goed luistert, een klik als je op de homebutton drukt. Op dat moment sluit hij dan ook de applicatie waar ik mee bezig ben af.

rikkie123 25-08-10 08:12

bij mij is het zo, als ik hem op tafel neerleg dan hoor je knopjes (of zoiets) rammelen. als je ook met je vinger tegen de achterkant aan tikt, dan hoor je het ook....

jackdeboer 15-06-12 21:05

Dat rammeltje is het knopje waarmee je je telefoon op stil zet, k heb t zelf ook en ik vind t behoorlijk irritant


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.