//

Hoe wordt een iphone juridisch gezien

Hoe wordt een iphone juridisch gezien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe wordt een Iphone juridisch gezien, als muziekdrager of als telefoon of als beide. De verzekering vergoedt namelijk meer voor een muziekdrager of camera als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-10, 10:15
Pathfire Pathfire is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard Hoe wordt een iphone juridisch gezien

Hoe wordt een Iphone juridisch gezien, als muziekdrager of als telefoon of als beide.

De verzekering vergoedt namelijk meer voor een muziekdrager of camera als een mobiele telefoon. Terwijl een iphone alles kan.

Please let me know
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 10:51
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik denk dat het juridisch erg lastig is. Wel kun je er van uitgaan dat het een telefoon is, immers elke telefoon kan tegenwoordig als mp3-speler worden gebruikt en ze blijven allemaal een telefoon. Dat het een 'iPhone' heet zegt ook wel wat....
  #3  
Oud 05-08-10, 12:47
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Volgens mij is het niet zo lastig. De telefoon is namelijk de hoofdfunctie van het apparaat. Met andere woorden, had je het apparaat ook gekocht wanneer er géén telefoonfunctie op zou zitten?

Daarnaast wordt het apparaat in het "maatschappelijk verkeer" als een smartphone beschouwd en niet als muziekdrager.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien triple-iks iTunes 1 23-09-10 18:46
Iphone wordt niet gezien als digitale camera RV17 iPhone algemeen 0 05-06-10 11:30
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien keesvanoers iTunes 5 29-12-09 19:45
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! criistal Unlock [archief] 10 10-03-08 16:59
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence renzie Unlock [archief] 1 02-02-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.