//

iPhone 4, achterkant klikt

iPhone 4, achterkant klikt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net mijn nieuwe iPhone 4 in ontvangst genomen en hem alvast hersteld met iTunes etc. Nu kom ik er achter dat mijn achterkant waarschijnlijk lost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-10, 14:10
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard iPhone 4, achterkant klikt

Net mijn nieuwe iPhone 4 in ontvangst genomen en hem alvast hersteld met iTunes etc.

Nu kom ik er achter dat mijn achterkant waarschijnlijk lost zit. Ik kan op de achterkant in het midden aan de linkerkant (kant van de camera), het achterkantje lichtjes in drukken. Ik hoor dan een tik, net alsof het achterkantje dan tegen iets binnen in de iPhone komt. Dus net of het glas/plastic en miniscule ruimte heeft binnenin, waarin het kan bewegen als je het indrukt, wat resulteert in een klik.

Wat nu? Teruggaan en nieuwe eisen? (kan ik beter doen als de iPhone 4 hype weg is, want momenteel zijn er veelste weinig, of direct doen)

Zijn er meer mensen met dit probleempje? (de iPhone werkt er natuurlijk niet slechter door ofzo)
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 14:29
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Nee geen last hiervan. Das balen, zou gewoon melden. En dan als je een nieuwe mocht krijgen deze dan afstaan als je de nieuwe al in handen hebt. Denk dat je anders weer een hele tijd zult moet wachten op je iPhone.
  #3  
Oud 06-08-10, 02:31
manualaddict manualaddict is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hier ook last van sinds vandaag, mijn iphone is net 6 dagen oud, met de grootste zorg behandeld en nog nooit gevallen of wat dan ook dat de oorzaak zou kunnen zijn..

Morgen ga ik eens passeren bij een mobistar winkel, aangezien het ongelofelijk irritant is, iedere keer ik op de rechterkant van mijn scherm duw hoor je de achterkant klikken, voor een toestel van 749euro kan dit gewoonweg niet.
  #4  
Oud 07-08-10, 17:37
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manualaddict Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van sinds vandaag, mijn iphone is net 6 dagen oud, met de grootste zorg behandeld en nog nooit gevallen of wat dan ook dat de oorzaak zou kunnen zijn..

Morgen ga ik eens passeren bij een mobistar winkel, aangezien het ongelofelijk irritant is, iedere keer ik op de rechterkant van mijn scherm duw hoor je de achterkant klikken, voor een toestel van 749euro kan dit gewoonweg niet.
Dat is exact wat ik ook heb. Zou jij kunnen melden wat ze bij de mobistar winkel gezegd hebben, dan ga ik de t-mobile winkel proberen.
  #5  
Oud 07-08-10, 20:11
manualaddict manualaddict is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb naar mobistar gebeld en er werdt mij gezegt dat het toestel door hun opgestuurd moet worden naar apple en er daar beslist zal worden wat er gebeurt (een nieuwe of mijn huidige iphone herstellen). Dit zou 10dagen duren, waardoor ik dus 10dagen opgescheept zit met een prehistorisch nokia vervangtoestel indien ik toestem om mn iphone op te sturen..
  #6  
Oud 07-08-10, 20:12
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik zou het melden maar wel je iPhone houden, anders heb je lang geen iPhone omdat er nu toch geen iPhones op voorraad zijn!
  #7  
Oud 07-08-10, 20:32
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Ik heb juist weer dat mijn HomeButton een beetje los zit, hebben jullie dat ook heel toevallig? Want de HomeButton van mijn iPod Touch 3G zat gewoon goed vast.
  #8  
Oud 07-08-10, 21:02
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Ik heb juist weer dat mijn HomeButton een beetje los zit.
Nee, heb hier ook geen last van.
  #9  
Oud 08-08-10, 16:05
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Nee, heb hier ook geen last van.
Ok, bedankt voor je reactie.
  #10  
Oud 08-08-10, 16:39
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Ik zit met een rammelend geluid, waarschijnlijk zo'n loszittend schroefje. Bah.
  #11  
Oud 13-08-10, 19:24
piroleco piroleco is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard zelfde probleem hier

Ik heb vandaag mijn nieuwe Iphone 4 twee weken en nu hoor ik ook datzelfde geklik op dezelfde plaats als hier beschreven. Heel vervelend. Als je de Iphone moet binnenbrengen in Mobistar winkel, moet je dan alles "formatteren" ? of geef je die gewoon binnen met al je persoonlijke gegevens erop ?

PS laat eens weten wat jullie ervaringen zijn bij Mobistar... doen ze er moeilijk over ? en hoe reageert Apple ?
  #12  
Oud 13-08-10, 19:58
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piroleco Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn nieuwe Iphone 4 twee weken en nu hoor ik ook datzelfde geklik op dezelfde plaats als hier beschreven. Heel vervelend. Als je de Iphone moet binnenbrengen in Mobistar winkel, moet je dan alles "formatteren" ? of geef je die gewoon binnen met al je persoonlijke gegevens erop ?

PS laat eens weten wat jullie ervaringen zijn bij Mobistar... doen ze er moeilijk over ? en hoe reageert Apple ?
mobistar stuurt op naar dynafix, zij doen dus niet moeilijk
Controleer je 2 vochtstickers. Als deze nog steeds wit zijn, krijg je een ander toestel van apple.
Wanneer deze verkleurd zijn, zal je dat niet krijgen krijg je de optie om tegen betaling een nieuwe te krijgen (voor de 3G was dat 208 euro, weet niet wat de prijzen zijn van 4)
  #13  
Oud 13-08-10, 21:06
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Zeker weten dat het niet je vinger is wat je hoort? Kan fout zijn hoor, maar veel mensen horen vaak zo'n "tik" geluid als je ergens opdrukt. Vaak is het dan je nagel, of gewoon je vinger zelf die dat vage geluid maakt. Druk je vinger maar eens tegen het raam en haal hem er dan weer af. Dan hoor je ook zo'n soort klik geluid.
  #14  
Oud 14-08-10, 10:23
registered registered is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Zeker weten dat het niet je vinger is wat je hoort? Kan fout zijn hoor, maar veel mensen horen vaak zo'n "tik" geluid als je ergens opdrukt. Vaak is het dan je nagel, of gewoon je vinger zelf die dat vage geluid maakt. Druk je vinger maar eens tegen het raam en haal hem er dan weer af. Dan hoor je ook zo'n soort klik geluid.
lol stel je voor!
  #15  
Oud 24-08-10, 21:03
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Nou mensen, ik heb voor mijn vakantie even contact gehad met T-mobile en je kunt gewoon binnen 8 dagen een nieuwe iPhone krijgen.
Ik ging op vakantie, dus moest na mijn vakantie een afpsraak maken om mijn nieuwe iPhone te laten bezorgen. Dit gebeurt binnen 10 dagen, dus dan heb ik een nieuwe iPhone 4.
Mijn oude iPhone moet ik terug opsturen en dan is alles geregeld.

Dus mocht je ook maar 1 defect hebben of iets irritants (zoals dat geklik van mij), neem BINNEN 8 dagen contact op. Daarna heeft het geen nut meer volgens mij, of dan moet je er voor betalen.
  #16  
Oud 29-08-10, 15:25
piroleco piroleco is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard geen nieuwe, maar herstelling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 Bekijk bericht
Nou mensen, ik heb voor mijn vakantie even contact gehad met T-mobile en je kunt gewoon binnen 8 dagen een nieuwe iPhone krijgen.
Ik ging op vakantie, dus moest na mijn vakantie een afpsraak maken om mijn nieuwe iPhone te laten bezorgen. Dit gebeurt binnen 10 dagen, dus dan heb ik een nieuwe iPhone 4.
Mijn oude iPhone moet ik terug opsturen en dan is alles geregeld.

Dus mocht je ook maar 1 defect hebben of iets irritants (zoals dat geklik van mij), neem BINNEN 8 dagen contact op. Daarna heeft het geen nut meer volgens mij, of dan moet je er voor betalen.
Zoals reeds vermeld had ik dat klikgeluid aan de achterkant. Ik heb mijn iphone binnengebracht bij mobistar center en daar werd het opgestuurd naar reparatiecentrum... er was dus geen sprake van vervanging door een nieuwe (misschien omdat hij 2 weken wel gewerkt heeft zoals het moet ? en dus niet binnen de 8 dagen ?) normaal zou ik hem dus volgende week terug hebben en klaarblijkelijk zou hij hersteld zijn... geen nieuwe... is dit normale gang van zaken of moest ik een nieuwe gekregen hebben ?
  #17  
Oud 29-08-10, 15:43
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je toestel wordt gerepareerd. In principe heb je dan niet recht op een nieuwe, aangezien een gerepareerd toestel van dezelfde kwaliteit is.

Citaat:
mobistar stuurt op naar dynafix, zij doen dus niet moeilijk
Controleer je 2 vochtstickers. Als deze nog steeds wit zijn, krijg je een ander toestel van apple.
Wanneer deze verkleurd zijn, zal je dat niet krijgen krijg je de optie om tegen betaling een nieuwe te krijgen (voor de 3G was dat 208 euro, weet niet wat de prijzen zijn van 4)
Zelfs als die twee stickers zijn verkleurd kan je nog eisen dat ze er alsnog naar kijken. Die twee externe stickers staan erom bekend om valse gegevens te laten zien. De interne stickers op de batterij zijn wel betrouwbaar omdat die afgesloten zit van de buitenwereld en alleen nat kan worden als je hem in het water gooit. De twee externe stickers kunnen al af gaan door een vochtige lucht.

Volgens mij mogen ze het ook niet weigeren als je vraagt om de interne stickers te controleren.
  #18  
Oud 13-12-10, 18:39
ErrorNL ErrorNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

dit is een oud topic, maar ik zou graag de resultaten horen. Ik heb namelijk ook het probleem, maar ik heb mijn iphone al 3 maanden. het zou mooi zijn als ik een nieuwe kreeg.
  #19  
Oud 13-12-10, 19:25
piroleco piroleco is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErrorNL Bekijk bericht
dit is een oud topic, maar ik zou graag de resultaten horen. Ik heb namelijk ook het probleem, maar ik heb mijn iphone al 3 maanden. het zou mooi zijn als ik een nieuwe kreeg.
Ik heb uiteindelijk 3 weken moeten wachten en ik verwachtte dus een herstelde iphone. Toen ik uiteindelijk een bericht kreeg dat hij binnen was kreeg ik ter plaatse te horen dat er geen herstelling meer mogelijk was en ze dus een nieuwe opgestuurd hadden. Die zit natuurlijk niet in een commerciële verpakking zoals in de winkels maar in een andere case.

Dat klikgeluid is dus zeker een fabricatiefout... je moet daar absoluut niet mee blijven zitten... ze moeten het wel opsturen en je moet een beetje geduld hebben, maar hoogstwaarschijnlijk zal je een nieuwe krijgen (die 2 vochtstickers moeten idd nog wit zijn want als er vochtschade is zullen ze er niet veel meer aan doen...)

Nu werkt alles perfect en het is wel de moeite waard om even te wachten want het is een prachtig toestel !! Nooit meer een andere !

Veel succes !
  #20  
Oud 13-12-10, 20:24
ErrorNL ErrorNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

ten eerste wil ik zeggen bedankt voor de reactie op deze oude post.
Maar zat je toen 3 weken zonder iphone? ( a life without iphone? omg! ). en ik neem aan dat jij dit in de drukke tijd had gedaan en nu de voorraad normaal is, gaat het bij mij misschien sneller. Ik moet er alleen een uur voor reizen, want ik heb hem uit engeland en dus maar 2 plekken in Nederland voor de garantie. Ook wacht ik op een jailbreak van 4.2.1, want anders is ie dadelijk niet meer jailbreakable, want de jailbreak moet eraf voor garantie
Reageren

Labels
achterkant, iphone 4, tikken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer rensiejjj iPhone algemeen 3 10-05-11 16:44
iPhone 4, barsten in de achterkant Emma0408 iPhone algemeen 5 10-05-11 14:42
Vervangen achterkant iPhone 3G iWilco Koopinformatie Nederland 19 08-02-11 17:33
iccontjes achterkant iPhone TychoNLD iPhone algemeen 3 06-01-11 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.