iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4 black - limited edition (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67093-iphone-4-black-limited-edition.html)

Kristelnl 05-08-10 16:09

iphone 4 black - limited edition
 
Sorry als ik heb het gemist (was op vakantie). Weet iemand wat zijn de iphone 4 black - limited edition (16 of 32GB) te koop op de site van phoneshop.nl ?

Bomans 05-08-10 16:13

Limited Edition?

pascalletje 05-08-10 16:14

Ik denk dat die simlockvrij zijn (ook veel te duur overigens).

Kristelnl 05-08-10 16:18

Nee, er zijn gewoon simlockvrij en 'limited edition'. Ik ga een bestellen en we zien wel wat ik ontvang.

Kristelnl 05-08-10 17:15

Begrepen! Er zijn een paar simlockvrij iphone direct beschikbaar (maar dan heel erg duur).

SylviaM 05-08-10 20:00

Volgens de Phoneshop:
De iPhone 4 Limited Edition is een beperkt aantal iPhones waarvoor iemand uren in de rij heeft gestaan, en naar het buitenland is gevlogen om die voor ons op te halen. De prijs is een flink stuk hoger dan de reguliere iPhone 4. Voor de klanten die niet 6 tot 8 weken willen wachten is deze direct leverbaar. We hebben maar een klein aantal stuks op voorraad.

Belachelijke prijs naar mijn idee.....

Kokkie76 05-08-10 20:09

En dat noemen ze limited edition :D

john1979 05-08-10 20:38

Er dus dus een nieuwe versie iPhone ''geboren'' De iPhone 4 limited edition. Gewoon een iPhone 4 die geen simlock heeft dus. :rolleyes:

SylviaM 05-08-10 20:45

Ja, voor slechts 500 euro meer dan zijn simlockvrije (niet leverbare) broer.

john50 05-08-10 20:51

precies hetzelfde als de black 16 of 32 gig, gebeld en de phoneshop geeft toe dat het exact de zelfde zijn. Schande en wij maar wachten op de iphone. geen service phoneshop.

john1979 05-08-10 20:53

Citaat:

Ja, voor slechts 500 euro meer dan zijn simlockvrije (niet leverbare) broer.
Voor slechts 500,00 euro meer......slechts!! Mijn god wat een prijzen zeg, is toch niet normaal meer. Op marktplaats staan ook al van die ongekend hoge woekerprijzen.

iScorpio 05-08-10 20:57

Zullen we het gewoon houden op vraag en aanbod ;)

john1979 05-08-10 21:00

Tuurlijk, daar spelen de verkopers op in. Mensen willen het er (kennelijk) voor geven, dus kunnen verkopers het er voor vragen. Wil niet zeggen dat dit normale prijzen zijn.

Burgler 05-08-10 21:50

Limited my ass,
Limited tot het aantal gekken ze kunnen vinden om er een aan te schaffen.

Tim1995 05-08-10 22:29

dan moet ik ook een limited edition hebben?
ik heb een simlockvrije uit luxemburg voor 650 euro..

zackary 06-08-10 21:47

iphone4
 
Heb de mijne uit frankrijk voor 750 euro, gelijk de E72 kunnen verkopen voor 200.
Nu wel een simlockvrij toestel op het kpn netwerk, alleen geen apple care kunnen aanschaffen in NL. Dus gewoon een jaar garantie.

Heleen 08-08-10 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM (Bericht 518213)
Volgens de Phoneshop:
De iPhone 4 Limited Edition is een beperkt aantal iPhones waarvoor iemand uren in de rij heeft gestaan, en naar het buitenland is gevlogen om die voor ons op te halen. De prijs is een flink stuk hoger dan de reguliere iPhone 4. Voor de klanten die niet 6 tot 8 weken willen wachten is deze direct leverbaar. We hebben maar een klein aantal stuks op voorraad.

Belachelijke prijs naar mijn idee.....

Hieronder de email van Phoneshop waar ze tevens uitleggen over de LE:

Hiermee willen wij u informeren omtrent de levertermijn van de iPhone 4.

Apple heeft bij de officiele introductie van de iPhone 4 aangekondigd begin juli uit te gaan leveren. Dit is in eerste instantie uitgesteld naar half juli, waarna later de datum van 30 juli officieel bekend gemaakt werd. Vanwege de enorme vraag wereldwijd naar de iPhone 4 kan Apple met de huidige productiecapaciteit niet direct iedereen voorzien.
Vanaf 30 juli 2010 is Apple daadwerkelijk begonnen met de eerste levering. Er kwamen slechts zeer kleine aantallen binnen. Nu komt er elke week wat meer binnen en hoe het er nu naar uit ziet, als Apple de beloofde bestellingen op tijd zal uitleveren, gaat het de goede kant op en kunnen wij binnenkort iedereen voorzien die bij ons besteld heeft. Helaas hebben wij de eerder gestelde leverdatum van 6 augustus slechts alleen voor een klein aantal klanten kunnen nakomen. We doen er alles aan om alsnog zo snel mogelijk uit te leveren.
De deze week binnengekomen iphone 4 limited edition is inmiddels verdeeld over de langst wachtenden. Het ordernummer is leidend.
We hopen op uw begrip en streven er naar om uw order zo snel mogelijk uit te leveren. Onze excuses voor de lange wachttijd. De eerdere toezeggingen van leverdata waren berichten die wij doorkregen vanuit de leveranciers van iphones, en die later werden gewijzigd. (Vanwege het uitstel van Apple en door de enorme vraag wereldwijd en onvoldoende productiecapaciteit)
We vragen nog even uw geduld.

Heeft u besteld in juni 2010 dan verwachten wij uw order in augustus uit te leveren. Heeft u besteld in juli, dan kunnen wij uw order hoogstwaarschijnlijk in september uitleveren. Voor alle nieuwe orders hanteren wij een levertermijn van 6 a 10 weken. We hopen dat het spoedig in positieve zin zal wijzigen.

Verder kunnen we hieraan toevoegen dat de witte iphone 4 een onbekende levertermijn heeft gekregen. Indien u een witte iphone 4 heeft besteld adviseren we u deze om te zetten in een zwarte. Dit kunt u eenvoudig doen door een mail te sturen naar sales@phoneshop.nl onder vermelding van uw ordernummer. U valt door de wijziging van de order niet terug op de wachtlijst.

Peernij 08-08-10 21:38

Ik heb een triple limited edition ! Iemand interesse? Kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!

Heleen 08-08-10 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peernij (Bericht 522360)
Ik heb een triple limited edition ! Iemand interesse? Kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!


Wat heb ik dan meer?

Peernij 08-08-10 22:29

Een sticker op het doosje maar je hebt vooral minder....
in je knip, want je betaald voor de naam van Triple limited Edition!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.