//

Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone

Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!! Ik heb me iPhone geüpdatet naar 4.0.1 alles ging goed heb em geunlockt met redsnow ging ook goed keek in mijn contacten en alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-10, 16:12
gruyzievr6 gruyzievr6 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone

HELP!!

Ik heb me iPhone geüpdatet naar 4.0.1 alles ging goed heb em geunlockt met redsnow ging ook goed keek in mijn contacten en alles was weg ook alle data en software heb em aan iTunes gehangen en vroeg ie of ie de back up mocht installeren ik heb ja geklikt wat zeker weer niet mocht toen bleef ie elke keer opnieuw opstarten toen heb ik gelezen dat je em in ze herstelmodus moest zetten heb ik gedaan nu zegt de iPhone dat ik em weer aan iTunes moet aansluiten ook gedaan maar nu blijft ie hangen bij wachten op iPhone zou iemand me kunnen helpen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 13:07
gruyzievr6 gruyzievr6 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Kan ik em niet uit zijn herstel mode halen heb een 3g
  #3  
Oud 07-08-10, 14:59
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Download eens Recboot en probeer dat eens.
Werkte bij mij.
  #4  
Oud 07-08-10, 18:51
gruyzievr6 gruyzievr6 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb em uit de recovery mode kunnen halen maar hij blijft zich eigen nu steeds opnieuw opstarten???? wie o wie kan me helpen
  #5  
Oud 30-10-10, 18:21
brandbeer brandbeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn iPhone 4G, ik heb hem al geprobeerd te restoren via de herstelmodus en DFU-modus. Elke keer blijft de melding "wachten op iPhone" staan. Ook als ik via RecBoot de iPhone uit de herstelmodus haal blijft deze zichzelf steeds opnieuw opstarten en komt alleen het apple logo in beeld. Is hier inmiddels al een oplossing voor?
  #6  
Oud 30-10-10, 19:13
gruyzievr6 gruyzievr6 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Nee ik heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden heb er ook al door verschillende mensen door laten kijken maar die kwamen uit op een hardware fout , dus hij ligt in een hoek en heb nu gewoon een 4G van t mobile genomen. Laat het me ff weten als jij er wel uitkomt alvast bedankt
  #7  
Oud 04-11-12, 22:45
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

ik ben huiverig geworden met het programma libusb of zo na het installeren van het programma en nog een ander rogramma icesave of zoiets kon ik daarna niet meer bij mijn stuurprogramma's van mijn netwerkadapters zowel wlan als lan heb het meteen eraf gegooid..ik durf de recboot nu niet te doen want die gebruikt hetzelfde programma
  #8  
Oud 11-06-16, 09:04
dsgfdgxg dsgfdgxg is offline
• iOS 7.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 1
Standaard iphone 4

hallo

mijn iPhone 4 geeft tijdens update foutmelding (29) aan wat moet ik eraan doen? alvast bedank.
  #9  
Oud 11-06-16, 09:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Let me google that for you
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 1e gen. US blijft in herstelmodus vanwege AT&T abo. FrankBerends Jailbreak 4 10-04-11 12:12
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! niet zichtbaar iPhone algemeen 16 11-02-11 08:05
iphone 3g blijft in herstelmodus staan joeyy iPhone algemeen 12 17-08-10 21:29
iPhone: Iphone 3GS Firmware 4.0 blijft in herstelmodus kilzone Jailbreak 5 28-07-10 07:56
Net Iphone gekocht, blijft in herstelmodus hangen chaosz iPhone algemeen 9 07-01-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.