iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Automatische klok (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67139-automatische-klok.html)

Dragon 05-08-10 20:53

Automatische klok
 
Als ik mijn iPhone klok instel op "Stel automatisch in" dan loopt hij twee uur achter. Mac klok staat gewoon wel goed, en ook de land instellingen.

Hoe kan ik dit corrigeren dat hij dit wel automatisch doet maar dan uiteraard met de juiste tijd.

En waar haalt hij dan de tijd (automatisch) op.

Dragon 06-08-10 14:57

Niemand waarbij de iPhone de tijd van je Mac/PC niet goed overneemt.

guusje24 08-08-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 519407)
Niemand waarbij de iPhone de tijd van je Mac/PC niet goed overneemt.

Ik heb hetzelfde probleem alleen mijn automatische klok loopt 7 minuten voor. wat wel raar was dat mijn laptop tijd (medion) op het moment van activeren van mijn iphone 4 ook 7 minuten vooruit liep. Weet iemand hoe ik mijn automatische klok wel op tijd kan krijgen?

Caitt 31-10-10 20:28

Ik heb dat ook! Mijn klok loopt dan 4u en nog wat achter en dan is het bij mij ook donderdag inplaats van zondag!! kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen?!

Guest-20191103144301 31-10-10 20:59

herstellen in itunes? maak wel eerst een reservekopie

metalmakker 01-11-10 09:52

Hoe herstel je de tijd via iTunes?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Mijn iphone denkt dat het ruim vijf dagen lager is. Heel onhandig (zeker nu ook mijn wekker niet meer werkt)...

Caitt 03-11-10 22:14

ik heb nu me iphone hersteld en een reserve copie gemaakt! Nu is me klok goed maar zijn als me apps verdwenen!!! Hoe krijg ik die nu terug op me iphone dan??

Helpp

metalmakker 03-11-10 23:03

Hoe heb je hem hersteld dan? Reservekopie gemaakt en dan de telefoon terug op de fabrieksinstellingen of zo en dan kopie terugzetten? Leg ff uit.
En je apps kun je nu opnieuw downloaden van de store, de betaalde weet ie nog en je hoeft dus niet nog een keer te betalen.

Guest-20191103144301 04-11-10 21:14

je hebt ze toch in itunes staan?
vandaarvandaan kun je ze toch naar je iphone syncen?

gerardfidom 02-01-11 14:01

Mijn iPad klok loopt 5 minuten voor. Mn iPhone is wel goed! Beide op netwerk Vodafone en thuis - uiteraard - zelfde Wi-Fi-netwerk. Heel irri!! Rara wie heeft de oplossing? Of gewoon een 4.2-bug en zolang maar handmatig instellen..? #fail

renev 03-01-11 15:04

automatische tijd klopt niet
 
Hoi,

Bij mijn iphone 3gs klopt de tijd en datum niet meer als ik het op automatisch heb staan. Heb hier al ongeveer 2 mnd last van.
Heeft er iemand een oplossing voor. Ik heb al geprobeerd mijn iphone te herstellen maar dat lukt ook niet.
Ben in ieder geval niet van plan om te gaan updaten naar 4.2.

Alvast bedankt

Gr rene

Iphone 3gs, versie 4.1, jailbreak


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.