iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 geen internet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67181-iphone-4-geen-internet.html)

anandvr 06-08-10 03:47

iPhone 4 geen internet
 
Heb van alles al geprobeerd...nergens last van tot net..alles staat goed...zoals de APN.
Wel internet via Wi-Fi...omfg wat moet ik doen:(
Reboot..hard reset..sim eruit en weer erin..
Wie kan mijn nachtrust redden?

Michel15 06-08-10 08:14

Heb je iets meer info: provider bijvoorbeeld ?

anandvr 06-08-10 12:57

Vodafone....zou het mijn verknipte sim kunnen zijn?

Gister ook maar herstel gedaan...heeft niet mogen baten

anandvr 06-08-10 13:30

0o0 en toen het begon viel ook steeds tijdens het bellen de verbinding wel...met goed ontvangst...miss toch de simkaart?

Ton007 06-08-10 13:36

Een goed simkaart wil wel helpen hoop ik voor je

Stoeprand 06-08-10 13:42

Ik heb het zelfde probleem. Wi-Fi werkt wel maar internet valt naar een paar seconden uit.

pascalletje 06-08-10 13:43

Zeker weten dat je apn goed staat?

Voor prive gebruik je live.vodafone.com en voor zakelijk office.vodafone.nl

Gebruikersnaam en wachtwoord is voor allebei vodafone.

anandvr 06-08-10 13:43

Krijg net email binnen gvd... Nu doet die het weer

Stoeprand 06-08-10 13:43

Zelf zit ik bij hi en ook al met hun gebeld zij weten het ook niet

Stoeprand 06-08-10 13:56

Mijn telefoon heb ik naar de fabriekinstellingen terug gedaan. Nu doet 3g het wel!!! Dan zet ik mijn reserve kopie erop en dan werkt het weer niet! Kan dit komen door dat ik hiervoor een eerste generatie iphone had die gehackt is?

anandvr 06-08-10 23:42

Heb vanmiddag een microsim gehaald bij Vodafone...nu maar hopen dat alles blijft werken:o

anandvr 07-08-10 05:07

Ongeveer om dezelfde tijd als gister? mee gekapt..hele dag gewoon goed gedaan...en om een uur of 2(in de ochtend) weer moeilijk doen...OMFG:mad:

Hoe zit dat nou met AppleCare..hoor daar verschillende verhalen over

ButcherJF 07-08-10 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stoeprand (Bericht 519124)
Mijn telefoon heb ik naar de fabriekinstellingen terug gedaan. Nu doet 3g het wel!!! Dan zet ik mijn reserve kopie erop en dan werkt het weer niet! Kan dit komen door dat ik hiervoor een eerste generatie iphone had die gehackt is?

Yep, dat is de oorzaak waarschijnlijk. Met het terugzetten van de backup haal je ook een evt. softwarefout of foute instelling terug.

Je zou allereerst eens kunnen proberen of herstellen van de netwerkinstellingen helpt: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Helpt dat niet, herstel dan opnieuw via iTunes. Zorg ervoor dat je je belangrijke gegevens als contacten e.d. veiliggesteld hebt, doe daarna een herstel via iTunes. Als iTunes je de vraag stelt hoe je wilt synchroniseren doe je dat als nieuwe telefoon.

shapezzz 07-08-10 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stoeprand (Bericht 519124)
Mijn telefoon heb ik naar de fabriekinstellingen terug gedaan. Nu doet 3g het wel!!! Dan zet ik mijn reserve kopie erop en dan werkt het weer niet! Kan dit komen door dat ik hiervoor een eerste generatie iphone had die gehackt is?

Backup terugzetten van een 1e generatie iPhone op een iPhone 4 is vragen om problemen, nooit doen ;)

anandvr 07-08-10 14:27

Heb nog steeds het probleem...geen internet...en wegvallende gesprekken met vol bereik:mad:..maar als ik 3g uitzet heb ik nergens last van!!!!!!!!!!!???????

Wat moet ik doen???


Edit : Hoe kan ik zien of EDGE aan staat?

anandvr 08-08-10 18:57

NOU...pfff...krijg net sms van een kennis dat die niet meer normaal kan bellen met zijn 3gs en dat zijn internet het niet doet...OMFG..hij heeft ook Vodafone...heb tegen hem gezegd dat die zijn 3g uit moet zetten...en nu kan die wel bellen...precies hetzelfde als mij

Stoeprand 08-08-10 21:16

Bij mij werkt het goed! Was inderd het verschil van 1g naar de 4.

ReVi 09-08-10 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stoeprand (Bericht 522240)
Bij mij werkt het goed! Was inderd het verschil van 1g naar de 4.

@Stoeprand, heeft de reset van netwerkinstellingen geholpen of heb je je iPhone4 als nieuwe telefoon geconfigureerd?

ButcherJF 09-08-10 19:34

Probeer eerst herstel van de netwerkinstellingen, je verliest niks aan data oid. Mocht dat niet het beoogde effect hebben, herstel dan als nieuwe telefoon.

anandvr 09-08-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 523619)
Probeer eerst herstel van de netwerkinstellingen, je verliest niks aan data oid. Mocht dat niet het beoogde effect hebben, herstel dan als nieuwe telefoon.

Ik weet niet of het aan mij gericht is.... Maar beide heb ik natuurlijk allang gedaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.