Exchange mail sinds gister niet werkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisterochtend werkt uit het niets mijn Microsoft Exchange Online (MEO) email account niet meer. Bij het ophalen van de mail werkt Gmail (middels Exchange) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
Exchange mail sinds gister niet werkend
Sinds gisterochtend werkt uit het niets mijn Microsoft Exchange Online (MEO) email account niet meer. Bij het ophalen van de mail werkt Gmail (middels Exchange) zonder problemen, maar mijn MEO geeft de melding:
"The connection to the server failed"Nou is de eerste gedachte "ligt aan je MEO server / account", maar dat is niet het geval. Mijn 2 collega's met hun iPhone op iOS4 hebben hetzelfde probleem en mijn andere collega met zijn Android 2.2 telefoon kan gewoon zijn mail ophalen. We hebben de accounts weggegooid, opnieuw aangemaakt, instellingen gewijzigd (mail days to sync, threaded conversation, etc), de fix van Apple geinstalleerd, etc etc. Niets werkt. Zijn hier mensen met hetzelfde probleem? Of hebben mensen dit probleem gehad en is deze weer verholpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Ik heb nog een leuke test gedaan. Op mijn iPhone 2G met iOS 2.0 kan ik dus wel gewoon syncen! En op mijn iPhone 3G met iOS 4.0 niet. Hoe is dit nou mogelijk....
EDIT: Over at the TechNet Forums some discussion has been going on about the inconsistent connectivity for iPhones since OS 4.0 was released – and why it was so important to upgrade to 4.0.1. To quote Daniel Trautman: “iOS 4.0.0 has a very low timout variable, forget what specifically, but it is available on the Internet. What occurs is that the phone attempts to connect via EAS, but, when the timeout is hit, it starts up a new session without tearing down the previous attempt. This causes what is known as an “open-connection attack” on the servers, which, in basic terms, is that the number of connections per CAS (default of 500) can be taken up by one device. This prevents other devices from connecting as well as ties up server resources waiting for a response on the previous connections. Both the patch available, as well as the 4.0.1 upgrade resolve this issue by increasing the timeout variable (though I haven’t heard whether they’ve improved the connection management, however). The patch does not change the DeviceUserAgent which Exchange uses to identify the device/OS version, but the upgrade (4.0.1) does. To prevent unpatched devices from connecting we are blocking devices with that OS (4.0). Since the DeviceUserAgent is only synced to the CAS (Exchange) upon initial sync, we are applying the block in IIS, which identifies the DeviceUserAgent on EVERY connect, so don’t have to worry about older devices that have upgraded (such as iPhone 3G/3GS).” Dus 4.0 zou nu door Microsoft geblokkeerd worden. Heel apart. Laatst gewijzigd door deuxani; 06-08-10 om 18:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en solcon: krijg mail niet werkend | mister@ | iPhone algemeen | 3 | 20-09-12 08:56 |
Exchange mail werkt niet | labien | iPhone algemeen | 4 | 23-06-10 15:12 |
Ongelezen mail niet te zien (exchange) | MissMaple | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 08:33 |
Exchange agenda's syncen, mail niet. | kees1328 | iTunes | 0 | 28-08-08 16:48 |
|
|