//

Ander toetstel verzekering

Ander toetstel verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3 weken geleden mijn iphone in het water laten vallen. Het was een 3g 8GB. Nu belde ik op naar pro assist en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 13:59
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard Ander toetstel verzekering

Ik heb 3 weken geleden mijn iphone in het water laten vallen. Het was een 3g 8GB. Nu belde ik op naar pro assist en die vertelde mij dat ik een Iphone 3gS 16GB terugkrijg. Zeer netjes dus!

Alleen nu hoor ik her en der dat de Iphone 3gs niet meer word gemaakt. Ook hoor ik dat proassist hier niets van af weet...

Weet iemand hoe ze dit gaan oplossen. Heb begrepen dat meer mensen hier mee zitten.

M.v.g.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 16:02
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem, kapotte 3G 16GB W opgestuurd en kreeg pas na 6(!) weken te horen dat de 3G niet meer vervangbaar is en zij nu een 3GS 8GB B krijgt.

Voor haar gebruik geen enkel probleem om terug te gaan naar 8GB en vooral een mooie deal om te upgraden naar een 3GS.

Maar alsnog vind ik het een vreemde gang van zaken. Wat als je nou eist een 16GB te willen, leveren ze dan 'maar' een iPhone 4 uit?
  #3  
Oud 06-08-10, 16:07
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Ik heb vandaag contact gehad met Pro Assist en die vertelde mij dat de 3Gs modellen gewoon leverbaar zijn. Zelfs de 3G modellen. De laatste geloofde ik niet, dus ik heb `t aan een vriend gevraagd die voor PA rijdt. Hij vertelde mij dat hij gewoon de 3G modellen levert aan mensen.

Dus dat jij dan een 3Gs krijgt is mooi meegenomen, volgens hem krijg ik de 3G. Alles beter dan de gare N2700

Gr. Ismayil
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen Verzekering Joozdje iPhone algemeen 2 08-06-11 20:08
iPhone: Verzekering... Qaox Jailbreak 5 23-07-10 21:34
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone: jailbreak-verzekering stephan13 Jailbreak 29 10-03-10 17:28
Verzekering Jasn Archief 1 22-04-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.