//

iPhone 3GS knoppen

iPhone 3GS knoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kheb nu een aantal maanden een 3GS en wat weken geleden is de mute/sleep knop eraf gevallen. Nu net een aantal uur terug ook m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 11:56
mklkhanou mklkhanou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 22
Unhappy iPhone 3GS knoppen

Kheb nu een aantal maanden een 3GS en wat weken geleden is de mute/sleep knop eraf gevallen. Nu net een aantal uur terug ook m'n volume knop, mooi balen dus! : (

Ik heb deze 3GS via belnu i.c.m. een t-mobile abonnement.
Iemand enig idee hoe ik dit het snelst gefixed krijg? Aangezien ik het mezelf niet kan veroorloven dit toestel (lang) kwijt te zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 12:47
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Aangezien het toestel nog zo jong is en dus nog garantie heeft raad ik je toch aan terug te vallen op je garantie. Zelf gaan rommelen met knoppen terug lijmen, wat wel eens gedaan word, raad ik je af. Hier mee is je probleem misschien sneller op te lossen dan opsturen, maar je garantie zal je hoogstwaarschijnlijk verliezen met deze acties.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #3  
Oud 07-08-10, 13:58
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Deze schade valt niet onder de garantie in ieder geval.
  #4  
Oud 07-08-10, 17:20
mklkhanou mklkhanou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 22
Standaard

Hm is het nou wél of niet? De knoppen zijn er gewoon kinderlijk slecht opgelijmd en daar kan ik toch niks aan doen?

We hebben hier een turkse-mobiel-toko paar straten verderop en die wil de knoppen wel voor me vervangen. Ik ben 'm dan 1 dag kwijt en dat kost me iets van 40 euro.. in hoeverre kan ik dit vertrouwen?
  #5  
Oud 07-08-10, 18:59
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Onder garantie valt dit echt niet, zeker de volume knop niet. Alleen de mute-knop zou nog enig twijfelgeval kunnen zijn maar je kan wel verwachten met wat voor verhaal ze terugkomen als de volume button ook kapot is. Bij normaal gebruik (ja, een relatief begrip) gebeurt hier niets mee, valt dus in principe standaard onder de gebruikersschade.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 4g geluids knoppen doen het niet. edjohan iPhone algemeen 3 26-10-10 00:12
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 08:53
Iphone oortjes knoppen laten het afweten Eduardboon iPhone accessoires en onderdelen 2 12-06-09 14:56
iPhone reageerd soms niet op beide knoppen. firestarter Archief 0 16-04-08 09:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.