iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4, Geen Service:( (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67365-iphone-4-geen-service.html)

NickSons 07-08-10 13:49

Iphone 4, Geen Service:(
 
Hey,

Zojuist de iphone4 van amp logistics gekregen, micro sim eruit gedrukt en erin gedaan, aangesloten op itunes.
Toestel geactiveert alleen ik blijf krijgen geen service als ik op aanbueder klik krijg ik ook geen lijstje.
Zal dit een doa zijn?

Mvg,

kloon 07-08-10 14:17

Heb ik ook aan de hand gehad
Waren ze bij proximus de micro sim vergeten te activeren dus heel de tijd geen service ...
9cijferige code vd simkaart opgeschreven en door gegeven aan de helpdesk
30 seconde later kon ik bellen met men iphone
Het kan dus ook aan de sim liggen

NickSons 07-08-10 14:57

Simkaart gebruikte ik hiervoor ook in me andere telefoon alleen nu het kleintje eruit gedrukt dus dat is het niet:(

koen_dr 07-08-10 16:14

Ik heb de microsim ook effe uit moeten nemen, is goed blazen en schoonmaken en dan huppekee alles werkte....

Je moet is bij instellingen de facetime aan/uit slider opzoeken, bij mij stond daar redelijk lang "wachten op activering" eens dat weg was ging alles gelijk een trein....

NickSons 07-08-10 17:43

Alles geprobeert dinsdag komt een koerier hem omruilen:( dus nu nog even wachten damn:(

Sergino 14-08-10 04:12

heb exact hetzelfde!! maar daar is dus niks aan te doen? heb alles geprobeert, herstel, herstel in DFU, activering sim nagevraagd bij tmobile (was goed), microsim in andere telefoon gedaan (deed het gewoon), facetime slider net uitgezet (geen id wat dat uit zou maken maar ben radeloos) alles blijft staan op "wachten op activering, dit kan even duren". Hoe heb jij gebeld dat alles goed kwam? Tmobile shop of klantenservice gebeld? Ik ga morgen naar de tmobile shop en zorg ook maar meteen voor een verzekering heb dat ding nu in mijn hand en hij lijkt me aardig breekbaar...

ifone4user 11-09-10 10:55

Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?

Robbo1 11-09-10 12:24

Ik had ook zelfde probleem en had alles geprobeerd wat ik maar op forum kon vinden. Helaas is niets gelukt. Gelukkig had ik hem nog maar net, nog geen eens drie weken. Gister is verzekering hem komen ophalen en nu hebben ze als vervangen een nokia uit 2004 gegeven. Leuke vervanging maar niet heus. Gelukkig had ik mijn oude gsm nog en die werkt ook nog prima, maar ben nu wel mijn iphone paar weken kwijt en daar baal ik bijhoorlijk van.

AHMETCAR 08-10-11 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ifone4user (Bericht 558708)
Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?

Hallo met iphone kunje wel bellen en smsen met Hi simkaart. Maar je kunt met Hi simkaart niet op internet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2011 om 19:10 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ifone4user (Bericht 558708)
Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?

Hallo met iphone kunje wel bellen en smsen met Hi simkaart. Maar je kunt met Hi simkaart niet op internet

spy007 26-08-12 20:29

Ik begin toch te denken dat het een probleem is bij de 4
Die van mij komt uit engeland,en heb hem afgelopen donderdag gekregen.
inderdaad ,T-mobile kaartje er in en no go.
Zelfde stappen ondernomen en inderdaad helpdesk T-mobile kwam ook niet verder dan de basis.
Ik heb alleen 1 pech ,geen garantie. dus dat wordt dokken als er iets gerepareerd moet worden.
Morgen hobbel ik ook de shop binnen en kijken of ze er iets van kunnen maken, al heb ik daar een hard hoofd in.

Wimus 26-08-12 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spy007 (Bericht 815420)
Ik begin toch te denken dat het een probleem is bij de 4
Die van mij komt uit engeland,.

vergeet niet dat de meeste engelse IPhones een simlock hebben !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.