//

Iphone 4, Geen Service:(

Iphone 4, Geen Service:( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Zojuist de iphone4 van amp logistics gekregen, micro sim eruit gedrukt en erin gedaan, aangesloten op itunes. Toestel geactiveert alleen ik blijf krijgen geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-10, 13:49
NickSons NickSons is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar NickSons
Standaard Iphone 4, Geen Service:(

Hey,

Zojuist de iphone4 van amp logistics gekregen, micro sim eruit gedrukt en erin gedaan, aangesloten op itunes.
Toestel geactiveert alleen ik blijf krijgen geen service als ik op aanbueder klik krijg ik ook geen lijstje.
Zal dit een doa zijn?

Mvg,

Laatst gewijzigd door NickSons; 07-08-10 om 13:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 14:17
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Heb ik ook aan de hand gehad
Waren ze bij proximus de micro sim vergeten te activeren dus heel de tijd geen service ...
9cijferige code vd simkaart opgeschreven en door gegeven aan de helpdesk
30 seconde later kon ik bellen met men iphone
Het kan dus ook aan de sim liggen
  #3  
Oud 07-08-10, 14:57
NickSons NickSons is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar NickSons
Standaard

Simkaart gebruikte ik hiervoor ook in me andere telefoon alleen nu het kleintje eruit gedrukt dus dat is het niet
  #4  
Oud 07-08-10, 16:14
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik heb de microsim ook effe uit moeten nemen, is goed blazen en schoonmaken en dan huppekee alles werkte....

Je moet is bij instellingen de facetime aan/uit slider opzoeken, bij mij stond daar redelijk lang "wachten op activering" eens dat weg was ging alles gelijk een trein....
  #5  
Oud 07-08-10, 17:43
NickSons NickSons is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar NickSons
Standaard

Alles geprobeert dinsdag komt een koerier hem omruilen dus nu nog even wachten damn
  #6  
Oud 14-08-10, 04:12
Sergino Sergino is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

heb exact hetzelfde!! maar daar is dus niks aan te doen? heb alles geprobeert, herstel, herstel in DFU, activering sim nagevraagd bij tmobile (was goed), microsim in andere telefoon gedaan (deed het gewoon), facetime slider net uitgezet (geen id wat dat uit zou maken maar ben radeloos) alles blijft staan op "wachten op activering, dit kan even duren". Hoe heb jij gebeld dat alles goed kwam? Tmobile shop of klantenservice gebeld? Ik ga morgen naar de tmobile shop en zorg ook maar meteen voor een verzekering heb dat ding nu in mijn hand en hij lijkt me aardig breekbaar...
  #7  
Oud 11-09-10, 10:55
ifone4user ifone4user is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?

Laatst gewijzigd door ifone4user; 11-09-10 om 11:16. Reden: tekst vergeten
  #8  
Oud 11-09-10, 12:24
Robbo1 Robbo1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had ook zelfde probleem en had alles geprobeerd wat ik maar op forum kon vinden. Helaas is niets gelukt. Gelukkig had ik hem nog maar net, nog geen eens drie weken. Gister is verzekering hem komen ophalen en nu hebben ze als vervangen een nokia uit 2004 gegeven. Leuke vervanging maar niet heus. Gelukkig had ik mijn oude gsm nog en die werkt ook nog prima, maar ben nu wel mijn iphone paar weken kwijt en daar baal ik bijhoorlijk van.
  #9  
Oud 08-10-11, 19:08
AHMETCAR AHMETCAR is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ifone4user Bekijk bericht
Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?
Hallo met iphone kunje wel bellen en smsen met Hi simkaart. Maar je kunt met Hi simkaart niet op internet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2011 om 19:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ifone4user Bekijk bericht
Ik heb hier ook hetzelfde probleem gisteren heb ik mijn nieuwe iphone mogen ontvangen. Ik dacht misschien heeft het wat tijd nodig om te activeren maar hij is nog steeds niet geactiveerd. Is hier niks anders op te vinden dan hem om te ruilen?

EDIT: Ik heb een abonnement bij KPN(Hi) Simkaart word niet geactiveerd klantenservice weet zelf ook van niets. Is er iemand die me kan helpen?
Hallo met iphone kunje wel bellen en smsen met Hi simkaart. Maar je kunt met Hi simkaart niet op internet
  #10  
Oud 26-08-12, 20:29
spy007 spy007 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: nederland
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar spy007
Standaard

Ik begin toch te denken dat het een probleem is bij de 4
Die van mij komt uit engeland,en heb hem afgelopen donderdag gekregen.
inderdaad ,T-mobile kaartje er in en no go.
Zelfde stappen ondernomen en inderdaad helpdesk T-mobile kwam ook niet verder dan de basis.
Ik heb alleen 1 pech ,geen garantie. dus dat wordt dokken als er iets gerepareerd moet worden.
Morgen hobbel ik ook de shop binnen en kijken of ze er iets van kunnen maken, al heb ik daar een hard hoofd in.
  #11  
Oud 26-08-12, 22:40
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spy007 Bekijk bericht
Ik begin toch te denken dat het een probleem is bij de 4
Die van mij komt uit engeland,.
vergeet niet dat de meeste engelse IPhones een simlock hebben !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: iPhone GEEN SERVICE :( serge_dna Unlock 4 08-10-11 22:07
iPhone 4, 4.3.3, Geen service rioohhh iPhone algemeen 4 14-05-11 09:26
Geen Service Iphone 3G Timboo iPhone algemeen 8 28-02-10 12:50
Iphone 3G - geen service sebastianh91 iPhone algemeen 6 07-08-09 20:10
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.