//

Deathgrip weldegelijk een probleem

Deathgrip weldegelijk een probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Effe corrigeren; de iphone 4 heeft weldegelijk een beter ontvangst; mijne maat die hier naast me zit heeft m'n 3Gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-08-10, 17:40
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Effe corrigeren; de iphone 4 heeft weldegelijk een beter ontvangst; mijne maat die hier naast me zit heeft m'n 3Gs en ik de 4; als we deze ong gelijk houden of naast elkaar houden; veelal scoor ik een beetje beter, dat scheelt niet veel maar ik scoor wel beter qua bereik dus ook als het om Wi-Fi netwerken te vinden is scoor ik lichtjes beter vind ik.
Maar het probleem is gewoon die antenne zoals je zelf aangeeft, dat is het probleem en dat zorgt ervoor jij nu denkt de ontvangst slechter is maar dat klopt dus niet, begrijp je wat ik bedoel?
Het probleem is die antenne plaats, meer niet, deze zorgt ervoor ik ook problemen heb net zoals jij.
Ik zit hier in m'n garage met barslechte bereik; bij deze ligt dat aan de provider hier want zelfs met een normale gsm heb je hier slecht bereik.
Dus als ik bel heb ik meestal 1 blokje en helaas; soms gaat het eventjes goed en nadien gedaan ermee, zeer vervelend maar bij mij is het probleem wel aan de provider en niet zozeer aan de iphone 4.

Maar mensen die veel bellen die zitten in mijn ogen niet echt goed nu mee die iphone 4.
Ik zit nu te wachten tot wanneer iedereen zegt die bumpercase zou helpen; als dat helpt dan koop ik er ook zo eentje, als dat helpt en het gebeurt dan toch je maar 1-2 blokjes hebt dan mag je er zeker van zijn je in slecht bereik zit en het aan de providers ligt .
Tis nochthans heel jammer de iphone 4 dit probleem heeft want voor de rest is dit de beste iphone die ik al in bezit heb gehad.
De antenne is misschien wel beter (het kiest namelijk ook voor de mast met de minste verbindingen (ook als er een mast dichterbij is)), maar het probleem is dat je wel last krijgt van het probleem zodra je de telefoon vasthoudt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-08-10, 17:59
Hanker Hanker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik hoef niet eens hem stevig beet te pakken maar gewoon mijn pink op de antenne leggen is al genoeg om mijn verbinding onstabiel te laten worden. En dat op een plek waar ik met mijn 3G altijd volledig ontvangst had. Niet heel tof dit.
  #23  
Oud 08-08-10, 18:13
kermak kermak is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 40
Standaard

zou je je iphone kunnen omruilen met rede: Death grip
  #24  
Oud 08-08-10, 18:43
Hanker Hanker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb al een mail gestuurd naar T-Mobile, ben benieuwd naar het antwoord.
  #25  
Oud 08-08-10, 19:17
DaantjeS DaantjeS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Same here. Pink op de linker onderhoek leggen is voldoende voor fors signaalverlies.

En... de rechtshandigen onder ons zullen met internetten etc. de telefoon in de linkerhand hebben. Gevolg: geen signaal en dus telefonisch onbereikbaar.
  #26  
Oud 08-08-10, 19:35
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermak Bekijk bericht
zou je je iphone kunnen omruilen met rede: Death grip
Heb veel verhalen gelezen dat men een nieuwe iPhone heeft ontvangen i.v.m. de Death grip, ook na de mededeling dat Apple gratis Bumpers weg geeft. Nou weet ik niet wat er van waar is maar ik zou het gewoon proberen.
  #27  
Oud 08-08-10, 19:57
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermak Bekijk bericht
zou je je iphone kunnen omruilen met rede: Death grip
Neen, je zal eerst met een bumper moeten proberen en als je dan nog signaal verlies hebt dan zou je hem mogen inruilen. Zo werd het toch gezegd op de persconferentie. De iPhone 4 wordt enkel terug genomen als de bumper niet helpt en vermits de bumper helpt hoeven ze dus nooit iPhone 4's terug te nemen.
  #28  
Oud 09-08-10, 11:03
t!mmy t!mmy is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

vorige iPhone nooit gehad dat een gesprek weg viel.
Nu met nieuwe al twee keer. Beide in een gebied waar
ik standaard 2 á 3 streepjes had. En die gebieden komen
nog wel eens voor.

edit: nooit? naja niet dat ik me kan herinneren...

Laatst gewijzigd door t!mmy; 09-08-10 om 11:04. Reden: relativeren.
  #29  
Oud 09-08-10, 11:29
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Tot nu toe geen problemen, al ben ik nog niet buiten de randstad geweest de laatse 2 weken.
  #30  
Oud 09-08-10, 12:49
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ik heb zelf geen probleem met wegvallende gesprekken gelukkig. Ja de streepjes lopen terug maar kan gewoon internetten en bellen zonder een enkel probleem. Heb ook nog nooit "geen service" gehad.
Het "probleem" is al zo'n tijd bekend, ik vraag me af waarom iedereen er zo lang op door blijft gaan.
Het is niet anders, er word naast het weggeven van cases niets aan gedaan voor zover bekend.
Conclusie: zie je het niet zitten, koop m dan niet. Koop je m evengoed, dan moet je niet zeuren!
  #31  
Oud 09-08-10, 14:57
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Als ik de snelheid van het internet test met de SpeedTest.net app. Heb ik op exact dezelfde plek evenveel snelheid.

Zonder de 'deathgrip' en 5 bars een downloadsnelheid van 240 kb/s. Met 'deathgrip' en één bar een downloadsnelheid van 235 kb/s

Ook heb ik nog totaal geen last gehad van wegvallende telefoontjes. Niet in slecht bereik plekken, en uiteraard niet in plekken met goed bereik.

Terwijl ik de telefoon toch echt altijd links vasthoudt.
  #32  
Oud 09-08-10, 15:33
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Heb ongeveer elke dag wel 1 of 2 gesprekken die uit het niets uitvallen.. zeer irritant. Als ik dan gelijk kijk hoeveel streepjes ik nog heb zie ik gewoon vol bereik staan..
  #33  
Oud 10-08-10, 10:32
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Ik zie het al voor me dat iemand mijn iPhone moet gebruiken en ik dan tegen die persoon moet zeggen dat ie hem niet zo moet vasthouden omdat anders het bereik wegvalt.... vrij genant toch? Sta je dan met je telefoon van bijna 1000 euro. Een f*cking HTC'tje doet het dan nog beter!!!!!!

Maar goed, ik heb de mijne nog niet en ik hoop maar dat de death grip meevalt want ik heb er wel serieuze zorgen over. Vooral omdat bij mij thuis het bereik niet echt optimaal is. En dit is mijn eerste Apple en waarschijnlijk ook mijn laatste als dit probleem zich serieus voor doet. Dan wordt de volgende gewoon een Android.

Elk ander toestel zou de grond in worden geboord maar Apple lukt het om toch een paar miljoen van deze dingen te kunnen verkopen. En ik ben er één van haha!

Maar ik post hier mijn ervaring wel over de death grip.
  #34  
Oud 10-08-10, 10:48
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik ben ook wel bezorgd over het deathgrip probleem, ik krijg morgen mijn iPhone 4 toestel. En ik heb vanzelfsprekend als een verslaafde het deathgrip probleem al problemen te simuleren met toestellen welke in de T-Mobile shops aanwezig waren. De eerste was in Zwijndrecht, daar kreeg ik zelfs na een volle minuut de deathgrip niet voor elkaar. Het ontvangst bleef vrij constant.

Vervolgens heb ik het in Apeldoorn geprobeerd, daar hoefde ik enkel mijn vinger op het bewuste plekje te liggen en binnen 10 seconde was het boem. Van volledig 3G naar 'Geen service'. Het lijkt dus inderdaad zo dat gebieden waar men edge heeft minder worden getroffen dan een gebied met volledig 3G.

Voor de zekerheid heb ik al wel even een hoesje voor het ding gehaald, nagenoeg dezelfde die nu op mijn 3GS zit.

Morgen post ik mijn bevinden.
  #35  
Oud 10-08-10, 11:54
henk_a henk_a is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard Death grip

Ik heb al eerder aangegeven dat ik er ook duidelijk last van heb.
Heb nog geen bumper of e.d. maar een stukje plakband op de pijn plek zorgt er al voor dat het signaal niet meer helemaal wegvalt.
Voor de test best een makkelijke
  #36  
Oud 10-08-10, 13:20
barbiebien barbiebien is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henk_a Bekijk bericht
Ik heb al eerder aangegeven dat ik er ook duidelijk last van heb.
Heb nog geen bumper of e.d. maar een stukje plakband op de pijn plek zorgt er al voor dat het signaal niet meer helemaal wegvalt.
Voor de test best een makkelijke

op youtube is iemand die beweert dat je telefoon daar stuk door kan gaan. Als you zoekt op iphone 4 en tape vindt je het. Volgens hem komt het omdat je de antenne onderbreekt en er teveel straling op 1 plek komt
  #37  
Oud 10-08-10, 17:25
Hanker Hanker is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik weiger bij een telefoon van deze waarde met tape aan de slag te gaan, die van mij gaat binnenkort terug.
  #38  
Oud 10-08-10, 17:58
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora Bekijk bericht
Als ik de snelheid van het internet test met de SpeedTest.net app. Heb ik op exact dezelfde plek evenveel snelheid.

Zonder de 'deathgrip' en 5 bars een downloadsnelheid van 240 kb/s. Met 'deathgrip' en één bar een downloadsnelheid van 235 kb/s

Ook heb ik nog totaal geen last gehad van wegvallende telefoontjes. Niet in slecht bereik plekken, en uiteraard niet in plekken met goed bereik.

Terwijl ik de telefoon toch echt altijd links vasthoudt.
Vandaag ook getest in Brussel met provider Base. Zij zijn 3G nog maar net aan het uitrollen en de snelheid is beperkt tot 500kbit/s (60kb/s).

Ik had amper 3 streepjes ontvangst en zonder deathgrip: +/- 450kbit/s
Ik hou de iPhone stevig vast, valt terug naar 1 streepje, doe terug een speedtest: Nog steeds +/- 450kbit/s.

Ik kan idd de deathgrip simuleren, maar heb geen last van snelheidsverlies.

Ik had hiervoor een iPhone 2G, en die had veel slechtere ontvangst dan de iPhone 4 (door de alu achterkant) en dat heeft me ook nooit gestoord.

Ik kan alleen concluderen dat de deathgrip bestaat, maar alleen een probleem wordt wanneer je woont waar zeer slechte ontvangst is (1 of 2 streepjes).
  #39  
Oud 10-08-10, 18:41
dennis1506nl dennis1506nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Elk ander toestel zou de grond in worden geboord maar Apple lukt het om toch een paar miljoen van deze dingen te kunnen verkopen. En ik ben er één van haha! .
dat is niet geheel waar want steve jobs heeft ook nog een demo gegeven hoe ook de death grip op een blackberry is en op andere smartphones ook,,, en elke telefoon heeft dat hij liet het duidelijk zien bij die BB(blackberry) maar waarom worden de ander telefoons dan niet de grond in geboord???

nou ik denk simpelweg omdat alle andere fabrikanten zien hoe succesvol apple is in de mobile telefoni wereld en omdat ze allemaal bang zijn klanten te verliezen aan apple,,,,

en je hoor de mensen ook wel vaker, nooi meer een sony, nooit meer lg, nooit meer dit nooit meer dat toestel,,, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen die ook een heeft nooit meer een apple,,, dus ik ga er gewoon van uit dat het allemaal is om apple in de weg te zitten en klanten te laten verliezen,,,
  #40  
Oud 10-08-10, 19:39
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Ik heb er geen last van gelukkig, hij daalt naar 1 streepje en blijft dan altijd op 1 of 2 streepjes hangen als ik hem op die manier vasthoud (lees: knijp) Als ik m'n vinger er gewoon opleg dan daalt het maar met 1 streepje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' iphone3Gpeter iTunes 1 24-12-11 19:53
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! Besje Unlock 7 17-10-10 14:51
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
Deathgrip opgelost bij 4.0.2? Arax iPhone algemeen 3 12-08-10 17:42
Ik heb een probleem snverhallen Koopinformatie Nederland 11 29-09-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.