//

Deathgrip weldegelijk een probleem

Deathgrip weldegelijk een probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu sinds een uur of 4 de Apple Bumper in gebruik en DeathGrip is verdwenen, signaal is ook veel constanter en sterker heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-08-10, 19:57
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Heb nu sinds een uur of 4 de Apple Bumper in gebruik en DeathGrip is verdwenen, signaal is ook veel constanter en sterker heb ik de indruk. Sowieso, met of zonder bumper is een groot verschil.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-08-10, 21:29
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Ik heb mijn iPhone vanmorgen gekocht en heel de dag gebruikt op verschillende plaatsen (3G gebied en EDGE gebied, 3-5 streepjes enz) (België, Mobistar). Ik slaag er absoluut niet in om de ontvangst te laten wegvallen. Heb 'm op alle mogelijk manieren vastgenomen maar bereik blijft stabiel. Des te beter
  #43  
Oud 10-08-10, 22:12
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Valt er buiten de apple store nog ergens een originele bumper te scoren of gaat dat tegen vallen? Hebben lokale apple stores deze op voorraad? .. i know ik kan morgen ook gewoon even bellen.
  #44  
Oud 10-08-10, 22:56
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1506nl Bekijk bericht
dat is niet geheel waar want steve jobs heeft ook nog een demo gegeven hoe ook de death grip op een blackberry is en op andere smartphones ook,,, en elke telefoon heeft dat hij liet het duidelijk zien bij die BB(blackberry) maar waarom worden de ander telefoons dan niet de grond in geboord???

nou ik denk simpelweg omdat alle andere fabrikanten zien hoe succesvol apple is in de mobile telefoni wereld en omdat ze allemaal bang zijn klanten te verliezen aan apple,,,,

en je hoor de mensen ook wel vaker, nooi meer een sony, nooit meer lg, nooit meer dit nooit meer dat toestel,,, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen die ook een heeft nooit meer een apple,,, dus ik ga er gewoon van uit dat het allemaal is om apple in de weg te zitten en klanten te laten verliezen,,,
Klopt, ik ben het ook wel eens met je. Maar laten we eerlijk zijn, het antenne probleem bij de iPhone is vele malen groter dan bij BB, Nokia etc. Het heeft simpelweg tot gevolg dat er gesprekken worden beëindigd en dat hebben die andere merken niet. Bovendien moet je bij de andere merke echt je best doen, bij iPhone kan je met een beetje pech je pink erop leggen en het is al zover.

Plus, een toestel met zo'n groot prijs- en kwaliteitsverschil mag dit gewoon niet hebben.
  #45  
Oud 10-08-10, 23:06
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Klopt, ik ben het ook wel eens met je. Maar laten we eerlijk zijn, het antenne probleem bij de iPhone is vele malen groter dan bij BB, Nokia etc. Het heeft simpelweg tot gevolg dat er gesprekken worden beëindigd en dat hebben die andere merken niet. Bovendien moet je bij de andere merke echt je best doen, bij iPhone kan je met een beetje pech je pink erop leggen en het is al zover.

Plus, een toestel met zo'n groot prijs- en kwaliteitsverschil mag dit gewoon niet hebben.
Indd en als andere toestellen het hebben mag de Iphone het dan wel hebben?
  #46  
Oud 10-08-10, 23:08
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Het is een combinatie van hype, foute inschatting bij het ontwikkelen van het toestel (deathgrip zit wel op een zeer vervelende plek) en de stabiliteit van het gebruikte netwerk.
  #47  
Oud 11-08-10, 08:58
pdbree pdbree is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 6
Smile antenne probleem Ihone 4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaantjeS Bekijk bericht
Allen, mijn eerste post hier.

Heb nu sinds afgelopen vrijdag de iPhone 4 16GB. Een top apparaat! Wilde alleen toch een ding opmerken.

Ik vond dat hele deathgrip verhaal in eerste instantie maar een hype en dacht dat het wel mee zou vallen. Echter, niets is minder waar. Zodra je de telefoon ca. 30 sec "verkeerd" vasthoudt loopt de ontvangst enorm terug. Had gisteren m'n eerste afgebroken gesprek als gevolg hiervan en daarnaast heb ik al meerdere keren opgemerkt dat er geen verbinding meer is waarna ik direct opmerkte dat ik de telefoon per ongeluk in de "deathgrip" vast hield.

Kortom. Denk er niet te luchtig over. Het is weldegelijk een probleem. Voor mij niet groot genoeg om hem terug te brengen maar toch... Mijns inziens wel echt een grote blunder van Apple.

Gr. Daan (die eerst niet veel geloofde van de Deathgrip hype)
Zie:https://forum.iculture.nl/f28/i...-simkaart.html op dit forum. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn! Pdbree
  #48  
Oud 11-08-10, 19:27
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

ik denk er nog steeds luchtig over omdat ik toch een bodygaurds folie kit erop ga plakken. dan onderbreek ik de antenne dus niet meer met m,n vol vochtzittende vingers. die folie ging er zowieso al op dus ik denk dat het niet z,n probleem voor me zal worden. snap het wel want het zou niet mogen maar de oplossing lijkt me simpel. gewoon bodyguards of zagg invisable shield erop plakken.
  #49  
Oud 11-08-10, 19:59
jakeh jakeh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Heb vandaag mijn (lelijke) gratis Belkin hoes gekregen. Alle problemen met signaal lijken zo wél verholpen !
  #50  
Oud 11-08-10, 20:12
yeahbaby yeahbaby is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Mij stoort het absoluut wel. En dan niet echt de deathgrip (het stevig vasthouden van je telefoon). Maar gewoon als ik het op een natuurlijke manier vasthoud valt mijn 3G helemaal weg (bij GRPS trouwens niks aan de hand, dus bellen over het GSM netwerk gaat gewoon). Maar van 3G baal ik echt. Soms van 3 of 4 streepjes naar 0 (en dus springt het terug naar GRPS). Dat is echt balen als je 's ochtends in bed ligt en even gauw nog wat websites wilt bekijken.
Ik heb precies hetzelfde. Redelijke 3G dekking (T-M, ruraal gebied) binnenshuis en buitenshuis, als ik dan even ga internetten valt 3G volledig weg. Ook bij bellen geeft dit grote problemen, ik krijg pas na 30 seconden verbinding, omdat hij eerst overschakelt naar GSM. Baal hier ook ontzettend van. Voor het eerste heb ik Wi-Fi, voor het tweede niet.

Bumper komt binnenkort, maar is natuurlijk een lapmiddel.

Op plekken met uitstekende dekking heb ik geen last. Juist wanneer je minder dekking hebt, valt 3G helemaal weg en krijg je wegvallende gesprekken of geen verbinding.

Tuurlijk heeft het netwerk hier mee te maken, als het netwerk overal perfect zou zijn dan zou er inderdaad geen probleem zijn. Echter het netwerk is niet overal perfect en daar heeft een telefoonfabrikant ook rekening mee te houden. Daarbij komt dat ik met mijn 3G (die toch al slechtere ontvangst had dan eerdere nokia's) het probleem zich nog nooit heeft voorgedaan. Echt een probleem van de iPhone4.

Behalve dit probleem, ben ik heel blij met het toestel. Zo snel en heerlijk dun!

Maar ik denk toch dat ik een briefje naar T-M stuur, zodat ze in ieder geval op de hoogte zijn. Ben zeer benieuwd naar de reactie van T-M ook van anderen.
  #51  
Oud 12-08-10, 00:37
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yeahbaby Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde. Redelijke 3G dekking (T-M, ruraal gebied) binnenshuis en buitenshuis, als ik dan even ga internetten valt 3G volledig weg. Ook bij bellen geeft dit grote problemen, ik krijg pas na 30 seconden verbinding, omdat hij eerst overschakelt naar GSM. Baal hier ook ontzettend van. Voor het eerste heb ik Wi-Fi, voor het tweede niet.

Bumper komt binnenkort, maar is natuurlijk een lapmiddel.

Op plekken met uitstekende dekking heb ik geen last. Juist wanneer je minder dekking hebt, valt 3G helemaal weg en krijg je wegvallende gesprekken of geen verbinding.

Tuurlijk heeft het netwerk hier mee te maken, als het netwerk overal perfect zou zijn dan zou er inderdaad geen probleem zijn. Echter het netwerk is niet overal perfect en daar heeft een telefoonfabrikant ook rekening mee te houden. Daarbij komt dat ik met mijn 3G (die toch al slechtere ontvangst had dan eerdere nokia's) het probleem zich nog nooit heeft voorgedaan. Echt een probleem van de iPhone4.

Behalve dit probleem, ben ik heel blij met het toestel. Zo snel en heerlijk dun!

Maar ik denk toch dat ik een briefje naar T-M stuur, zodat ze in ieder geval op de hoogte zijn. Ben zeer benieuwd naar de reactie van T-M ook van anderen.
Inderdaad, met mijn 3GS had ik dit ook niet. Als je goed bereik hebt, zal je hier geen last van hebben, maar als het wat slechter is wel. Ik denk dat Apple wel een goede keuze heeft gemaakt met een externe antenne en onderzoek wijst ook wel uit dat de antenne beter is, alleen de plek is zo verkeerd. Als ze de antenne bijvoorbeeld bij de aan-uit knop gedaan, dan zou bijna niemand er last van hebben (want dan zou je het op een 'onnatuurlijke manier' moeten vasthouden).

De plek is gewoon verkeerd.
  #52  
Oud 12-08-10, 09:55
Don Juan Don Juan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard

Death grip is er zeker. Merk het en heb er last van. Al 1 x gehad dat m'n verbinding verbrak. Zeker in plekken waar je minder bereik heb is het hinderlijk.

Ga nu ff kijken of die zagg plakkers voor op de zijkant helpen. Wil geen bumper gebruiken omdat ik liever een leer hoesje heb. Had m'n 3G ook in een slim line beyzacase.
  #53  
Oud 12-08-10, 10:25
jakeh jakeh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb nu dus dat lelijke Belkin hoesje, dat er uit ziet als zo'n plastic klikding waar je scheermesjes ook in zitten. Echt lelijk en ontzettend cheap ziet het er uit. Maarrr de problemen met de deathgrip zijn nu écht verdwenen. Maar op jacht naar een beter uitziend hoesje dan maar.
  #54  
Oud 12-08-10, 10:33
phone2go phone2go is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 58
Standaard

Ik heb niet echt meer problemen dan mijn vorige 3G, ik woon op de grens van duitsland waar het signaal altijd al zwak is en normaal had ik nooit 3G hier en nu wel, ik heb verder nergens echt last van.
  #55  
Oud 12-08-10, 10:54
tendonsie tendonsie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

Bij mij geen sprake van een antenneprobleem.
Wel tot 4 handen rond het toestel en ik geraak maar geen enkel streepje kwijt.

Locatie: west vlaanderen - Belgie - Base netwerk.
Wel leuk dat ik alsnog een gratis hoesje krijg
__________________
Mijn site: http://tendonsie.com
  #56  
Oud 12-08-10, 10:59
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb alleen op bepaalde plaatjes (zeer specifiek) er ook maar een heel klein beetje last van. Voorbeeld: Als ik op mijn eigen kamer een deathgrip uitvoer dan valt mijn ontvangst van 1 streepje 3G naar 5 streepjes edge. Als ik dat dan op de kamer er naast doe dan heeft het totaal geen effect. Daarnaast is het het ook waard om te vermelden dat ik voorheen op mijn 3GS helemaal geen 3G hier had in huis. De antenne is dus zeer zeker beter.

Gisteren ook rondgereden in provincie Zuid-Holland. Hierbij heb ik het op verschillende locaties geprobeerd, geen enkele keer heb ik de streepjes kunnen doen afnemen. Daarboven op heb ik er nu een plastic hoesje omheen waardoor het helemaal niet meer voor komt. Ik heb via het bumper programma een Apple bumper besteld. Ik ben en blijf toch een Nederland en ben derhalve gek op gratis spul .
  #57  
Oud 12-08-10, 11:03
yeahbaby yeahbaby is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Als ze de antenne bijvoorbeeld bij de aan-uit knop gedaan, dan zou bijna niemand er last van hebben (want dan zou je het op een 'onnatuurlijke manier' moeten vasthouden).

De plek is gewoon verkeerd.
Ik heb ergens gelezen dat bij iedere nieuwe smartphone de antenne aan de onderkant zit, vanwege de hoeveelheid straling bij het bellen. De onderkant houd je meestal wat van je hoofd af, de bovenkant plak je tegen je oor.
  #58  
Oud 12-08-10, 11:36
Burgler Burgler is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik zal maar beter handsfree gaan bellen denk ik
  #59  
Oud 12-08-10, 19:20
phone2go phone2go is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burgler Bekijk bericht
Ik zal maar beter handsfree gaan bellen denk ik
ik ga mijn telefoon weggooien denk ik..
  #60  
Oud 12-08-10, 21:33
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Ik heb nergens last van. Heb gelukkig Vodafone

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/12684
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' iphone3Gpeter iTunes 1 24-12-11 19:53
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! Besje Unlock 7 17-10-10 14:51
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
Deathgrip opgelost bij 4.0.2? Arax iPhone algemeen 3 12-08-10 17:42
Ik heb een probleem snverhallen Koopinformatie Nederland 11 29-09-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.