//

iphone 3g valt steeds uit

iphone 3g valt steeds uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu ongeveer een half jaar een iphone 3g 8gb. Meteen gejailbreaked etc. Tot enkele weken terug de telefoon spontaan uitviel. Herstarten was alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-10, 16:56
grijsmuis grijsmuis is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard iphone 3g valt steeds uit

Ik heb nu ongeveer een half jaar een iphone 3g 8gb. Meteen gejailbreaked etc. Tot enkele weken terug de telefoon spontaan uitviel. Herstarten was alleen mogelijk door beide knoppen langere tijd ingedrukt te houden.
Maar na het opnieuw opstarten valt de telefoon binnen ongeveer 10 minuten weer helemaal uit.

Ik heb inmiddels de telefoon gerestored, met originele software(4.0.1), zonder jailbreak, maar het probleem houdt aan.

De telefoon blijft alleen actief wanneer ik deze aan de pc heb verbonden, als ik hem eraf haal valt deze binnen enkele minuten weer uit. Tevens valt de telefoon direct uit wanneer ik de camera probeer te gebruiken.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb de telefoon wel verzekerd, maar weet niet of dit hieronder valt.

Bij voorbaat dank!
(ik heb dit probleem nog niet elders op het forum kunnen vinden, mijn excuus als ik iets over het hoofd gezien heb)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 20:23
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Aangezien hij alleen uitvalt als je hem van het stroom afhaalt, denk ik dat het aan de batterij licht. Heb je hem een keer laten vallen?
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #3  
Oud 08-08-10, 20:30
grijsmuis grijsmuis is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Nope, niet laten vallen, naar mijn weten niks mee gebeurd wat niet zou kunnen.

Het vreemde vind ik ook dat de telefoon uitvalt wanneer, zelfs aangesloten op de pc, ik de camera aanzet
  #4  
Oud 21-08-10, 17:05
ramisk ramisk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: NL
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar ramisk
Standaard

Ik heb zelfde probleem met iphone 4 sinds de eerste dag en ik heb m sinds 18 augustus :S Gebeurt dagelijks 3 tot 6 keer. Als ik iphone weer aanzet moet ik telkens datum en tijd opnieuw instellen. FW is 4.0.2 en ik kan m niet downgraden. Ik heb TM KS/after sales gesproken en binnen 10 werkdagen krijg ik een nieuwe.
  #5  
Oud 17-09-10, 18:32
olafweller olafweller is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem, ik heb de Iphone 3G alleen al 2 jaar dus ben bang dat garantie er voor mij niet meer inzit..

Geprobeerd te resetten maar dat hielp niet en een andere firmware krijg ik er niet op door errors bij recovery en DFU.
  #6  
Oud 19-09-10, 12:28
timm6545 timm6545 is offline
• iOS 11.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: limburg
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar timm6545
Standaard

ik heb ook een iPhone 4 via engeland, en mijn iPhone valt ook steeds vaker uit, in het begin was dat eens per week, en nu valt hij bijna elke dag een keer of 2 uit

wat moet ik hier mee, mijn iphone is simlockvrij, dus een nieuw T-Mobile toestel heb ik niks aan.

wie heeft er tips?
  #7  
Oud 20-09-10, 11:07
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik had dit ook met mijn 3GS en bij mij bleek het te liggen aan aan de Telfort Sim. Zodra ik mijn iPhone in de dock plaatste viel hij uit, of rebootte zich zelf. Telfort/KPN heeft slecht bereik hier. Sinds ik ben overgestapt naar Vodafone heb ik hier geen last meer van.
  #8  
Oud 20-09-10, 15:05
timm6545 timm6545 is offline
• iOS 11.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: limburg
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar timm6545
Standaard

het gekke is dat hij het nu al 4 dagen snachts doet, dus ik leg de iPhone savonds voor het slapen gaan op een kast, en smorgens is hij uit en bijna niet meer aan te krijgen.
ik moet 2x 10 seconden beide knoppen ingedrukt houden voor dat hij opstart.
ook reageert hij niet op een lader, normaal als een toestel uit staat zou hij inschakelen zodra je de laadkabel aansluit.

heel vreemd, en lastig, zeker omdat ik al de hoofdprijs heb betaald op 24-06 toen hij uit kwam.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm ChristianS iPhone algemeen 1 27-09-11 22:11
Cydia Valt steeds uit aer0101 Jailbreak apps en thema's 12 19-02-10 08:28
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 4 25-06-08 14:26
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 3 13-06-08 17:36
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. hbasten Archief 0 05-06-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.