//

iPhone 4 gebroken glas

iPhone 4 gebroken glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S1W Nou.. je bent niet de enige Ik liep met de hond en de iphone in de hand, en de hond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 13-10-10, 19:44
EmreToya66 EmreToya66 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S1W Bekijk bericht
Nou.. je bent niet de enige
Ik liep met de hond en de iphone in de hand, en de hond vond dat we de andere kant op moesten. Iphone ging een stukje vliegen en landde plat op z'n achterkantje:




Wel een mooi plop geluid. Verschrikkelijk balen natuurlijk, en ik ben niet meer zo overtuigd over de keuze voor een compleet glazen behuizing. Ik hoop dat er snel een plastic replacement achterkant komt, want dit is waardeloos. Ik ben ook bang dat het zo weer gebeurd. Ondertussen maar een nieuwe achterkant besteld op de E-Bays:

New iPhone 4 4G OEM Back Glass Cover with Frame BLACK - eBay (item 200503251638 end time Aug-29-10 19:45:06 PDT)

Dat doe ik nog 1 keer, daarna gaat er Sjinees glas op voor $5.
gecondoleerd man..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 13-10-10, 19:47
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Tja das de reden dat ik toch maar deze keer een verzekering afgesloten heb bij mijn iphone 4.
Bij de andere iphones niet gedaan maarja vind het te gevaarlijk met de iphone 4....
  #63  
Oud 14-10-10, 20:41
Ertje88 Ertje88 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Damn, als ik dit allemaal lees denk k dat ik wel 2 keer ga nadenken over een Iphone 4. Is het misschien niet mogelijk om het glas aan de achterkant te vervangen voor een plastic exemplaar? Zoals de voorgaande modellen?
  #64  
Oud 14-10-10, 21:34
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ertje88 Bekijk bericht
Damn, als ik dit allemaal lees denk k dat ik wel 2 keer ga nadenken over een Iphone 4. Is het misschien niet mogelijk om het glas aan de achterkant te vervangen voor een plastic exemplaar? Zoals de voorgaande modellen?
Als ge het design dan toch gaat 'verknoeien', stop hem dan gewoon in een case zodat uw achterkant beschermd is?

Ofwel gewoon in een sleeve, en zorgen dat ge hem niet laat vallen, dan krijgt ge er niets aan.
  #65  
Oud 14-10-10, 22:40
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja mja nu schijnen die hard cases ook weer te zorgen dat het glas scheurt dusja.....
  #66  
Oud 14-10-10, 23:13
Ertje88 Ertje88 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Rubber moet geen kwaad kunnen dan toch? Een beetje zoals de bumper maar dat de achterkant ook dicht is?
  #67  
Oud 16-10-10, 03:16
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

Mijn iPhone ziet er net zo uit als die van S1W sinds gister. Weet iemand toevallig een winkel in nederland waar ze goedkoop het frame + glas hebben? Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen? En waar hebben jullie ze gehaald en voor welke prijs (lees: wat is een redelijke prijs?)
  #68  
Oud 16-10-10, 19:37
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

inmiddels nieuw achterkantje besteld, voor €17,- wil ik best een gokje wagen!
New iPhone 4 4G OEM Back Glass Cover with Frame BLACK - eBay (item 270649769001 end time Nov-13-10 21:09:11 PST)
  #69  
Oud 17-10-10, 02:01
Gogi Gogi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ertje88 Bekijk bericht
Damn, als ik dit allemaal lees denk k dat ik wel 2 keer ga nadenken over een Iphone 4. Is het misschien niet mogelijk om het glas aan de achterkant te vervangen voor een plastic exemplaar? Zoals de voorgaande modellen?
Ik heb vorige week bij een man in Apeldoorn mij iphone 4 om laten bouwen naar WIT (ziet er super uit) maar hij heeft ook hele mooie plastic exemplaren op voorraad. Kijk maar op marktplaats, zoek maar op iphone 4 onderdelen.... of zoiets...
  #70  
Oud 17-10-10, 18:40
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

iemand trouwens een idee waar ik een schroevendraaier kan halen om die achterkant van mn iPhone eraf te halen? heb al bij meerdere winkels gekeken maar ze zijn allemaal te groot
  #71  
Oud 21-10-10, 20:58
Gewoonikje Gewoonikje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn Iphone4 glas van de achterkant is ook helemaal gebroken.. Balen! Ik ben bij tmobile langs geweest en als je hem ergens anders laat vervangen vervalt je garantie.. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het is ergens anders natuurlijk sneller en goedkoper, maar je gehele garantie verliezen is wel lastig..
  #72  
Oud 21-10-10, 21:41
Gogi Gogi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gewoonikje Bekijk bericht
Mijn Iphone4 glas van de achterkant is ook helemaal gebroken.. Balen! Ik ben bij tmobile langs geweest en als je hem ergens anders laat vervangen vervalt je garantie.. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het is ergens anders natuurlijk sneller en goedkoper, maar je gehele garantie verliezen is wel lastig..
Ik heb er ervaring mee... Je hebt een PM!
  #73  
Oud 22-10-10, 14:14
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rensiejjj Bekijk bericht
Mijn iPhone ziet er net zo uit als die van S1W sinds gister. Weet iemand toevallig een winkel in nederland waar ze goedkoop het frame + glas hebben? Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen? En waar hebben jullie ze gehaald en voor welke prijs (lees: wat is een redelijke prijs?)
Ik heb het glas van de voorkant besteld bij AppleDoc | Repareert uw iPhone of iPad
Heb het op 15/10 besteld en gisteren 21/10 stak het in de bus. Ik heb er een kleine 60€ voor betaald.
Ze zijn alleen niet zo communicatief. Geen bevestiging van bestelling of niets gekregen en op de vraag via mail of het dan wel allemaal goed zou komen heb ik ook nooit antwoord gekregen.
  #74  
Oud 08-11-10, 10:18
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

nee, mij lukt het niet om de LCD van het display te scheiden. Heb hiermee mooi mijn LCD naar de Filistijnen geholpen
Vind het trouwens niet echt netjes van hen om dan toch een frontglas aan te bieden als je er niets mee kan doen. Het is pas duur om iets van € 53 te betalen waar je dus niets mee kan doen en dan ook nog eens achteraf € 130 moet uitgeven om het toch werkend te krijgen. Nu ja, Dat trucje werkt meestal niet zo lang. Hoop dat nu iedereen het weet.

Oh ja, ik dacht trouwens dat je niet enkel voor hen werkt maar dat je gewoon jouw bedrijf is, niet? Appledoc.nl staat geregistreerd bij een zekere meneer Tiemersma en jouw nick is tieme002. Lijkt me net iets te toevallig. Mooie (gratis) reclame die je hier voert.
  #75  
Oud 08-11-10, 11:15
tieme002 tieme002 is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik ken wel een aantal reparateurs die de digitizer en de LCD los kopen, en dan zelf op elkaar plakken.

Misschien een idee om een losse LCD aan te schaffen?

Sowieso is het verstandig om eerst goed rond te kijken hoe je een reparatie moet uitvoeren en welk onderdeel je precies nodig hebt voordat je een onderdeel koopt, zeker bij een ingewikkelde reparatie zoals het vervangen van je iPhone 4 scherm.
Aan die raad heb je nu niet veel meer - maar misschien voor een volgende keer...

In ieder geval wens ik je veel succes met je reparatie...
  #76  
Oud 08-11-10, 13:20
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ze apart bestellen en ze op elkaar plakken kan ik nog wel geloven maar met het glas alleen ben je niks. Je kan onmogelijk het LCD van het glas scheiden.
Wees gerust, het LCD is reeds besteld. Maar niet meer bij Appledoc. Het is inderdaad aan mezelf om de nodige info op te zoeken voor ik aan een herstelling begin maar het is ook een kleintje om als leverancier op je website te vermelden dat je onmogelijk het glas en de LCD van elkaar kan scheiden. Dat heet gewoon de correcte info aan je klanten geven.
Nu verder ga ik de discussie hier niet meer voeren. Appledoc is een op zich correct bedrijf. Heb een bestelling geplaatst, heb alle bestelde goederen netjes geleverd gekregen maar de info op de website schiet net iets te kort. En ja,dat had ik zelf moeten opzoeken.
  #77  
Oud 10-11-10, 02:50
Gaatjeniksaan Gaatjeniksaan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste leden,

Ik ben hier nieuw op het forum.

Ik heb sinds een maand mijn Iphone 4 en helaas is het vervelende ook mij overgekomen. Scherm van mijn toestel is ook stuk gegaan.
Nou is mijn vraag, hoe herken je een orgineel scherm en imitatie als ik hem laat vervangen? Ik wil namelijk zeker een orginele scherm ervoor terug en met het vervangen van het scherm vervalt je garantie dan ook meteen?

En mensen die al een ander scherm hebben laten zetten, wat zijn jullie bevindingen/ervaringen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr.
Jan
  #78  
Oud 10-11-10, 09:24
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Als je je scherm wil laten vervangen door een origineel dan zal je bij een apple store of een apple premium reseller moeten zijn. Mensen die in telecomshops herstellingen uitvoeren kunnen enkel namaak onderdelen kopen. Ben zelf ook op zoek geweest naar een origneel scherm en dat kan je gewoon niet vinden, wat sommigen ook mogen beweren. Nu of de kwaliteit van de namaak daarom echt minder is laat ik nog in het midden.
Je garantie ben je volgens mij zowiezo kwijt als je de herstelling laat uitvoeren door iemand buiten apple om.
  #79  
Oud 10-11-10, 17:52
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

inmiddels is mijn achterkant al sinds 17 november verzonden volgens de eBay mail die ik kreeg, heb echter nog niets gezien.
  #80  
Oud 11-11-10, 16:04
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rensiejjj Bekijk bericht
inmiddels is mijn achterkant al sinds 17 november verzonden volgens de eBay mail die ik kreeg, heb echter nog niets gezien.
Lijkt me ook heel logisch dat je nog niks hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Glas gebroken iPhone 4 tellysbar iPhone algemeen 8 17-04-11 19:22
iphone 4 gebroken Guest-20240213112918 iPhone algemeen 14 24-03-11 20:49
Frontglas iPhone 4 uit UK gebroken, wat nu? swiertje iPhone algemeen 7 30-01-11 19:48
Iphone gebroken glas hulp Colburners iPhone algemeen 6 10-09-10 22:21
Glas gebroken??? karim s iPhone algemeen 1 19-09-09 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.