//

Levertijd iPhone 4

Levertijd iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan ga ik morgen ook maar eens een rondje bellen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 31-08-10, 11:34
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Dan ga ik morgen ook maar eens een rondje bellen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-08-10, 13:27
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

Mijn post uit een ander topic en misschien wel iets voor hier:
Citaat:
Omdat sommigen van jullie al een micro-sim hadden gekregen over de post, vroeg ik mij af waar de mijne was gebleven. Ik had immers eerder een bestelling gedaan. Ik besloot te bellen met de klantenservice van T-mobile.

Ik belde 0800-7123 en koos 2 in het menu. Ik wachtte zo'n 9 minuten en ik kreeg een vrouwtje aan de lijn. Ik vroeg haar mijn vraag en ze kon me vertellen dat mijn micro-sim onderweg was. Dat kon ze zien zei ze en ik zou hem snel ontvangen. Ik vroeg haar hoe het zit met de levertijden van mijn iPhone 4. Ze vertelde me dat mijn levertijd 8 weken was bij de bestelling, ik corrigeerde haar met 6 weken, waarop ze "6-8 weken" zei, en ze rekende uit dat het eind september zou worden. Ik bedankt haar en hing op.

Ik vroeg mij af hoe het dan kwam dat ik nog zo lang moest wachten, terwijl sommigen een bestelling deden waarbij de levertijd 3-4 weken was. Ik zou toch zeker daarvoor nog een iPhone moeten ontvangen. Ik besloot weer te bellen.

Weer na 10 minuten wachten (Gratis nummer) kreeg ik pas weer iemand aan de lijn. Dit keer was het een hele hyperactive meneer en hij had lol in zijn werk. Ik vroeg hem dezelfde vraag over de micro-sim en kaatste terug met de vraag: "Wanneer heb je je bestelling gedaan? Of nee, ik kan beter vragen hoe je je bestelling hebt gedaan..." Ik antwoorde terug dat ik op 8-8 via internet besteld heb. Hij vertelde me dat de micro-sim geleverd worden bij de iPhones als je via internet besteld. Ook dat nieuwe klanten de micro-sim bij de iphone geleverd krijgen. Hij kon me beloven dat micro-sim bij de Iphone 4 zit. Ik vroeg hem daarna of hij inzicht had in mijn bestelling en ik melde meteen dat er 2 weken geleden een levertijd van 3-4 weken was. Hij zei dat hij ik deze week óf volgende week iets zou horen. "Een hele kleine kans dat je over 2 weken pas iets hoort" zei hij nog.

Vervolgens vroeg de meneer me nog eventjes te wachten, omdat hij in een oud-systeem van AMP wilde kijken. De KS-medewerker vertelde me dat alleen de oud-medewerkers dit weten, omdat het systeem al even niet meer gebruikt wordt. In dit systeem stond ik nog niet, omdat er nog niks voor mij was aangekomen. Er zouden maar weinig medewerkers van dat systeem afweten, dus dat ik er bij anderen maar beter niet om kon vragen.

Hij vertelde me wel dat als mensen heel nieuwsgierig zijn naar hun levertijd, hij ze best die info wilde geven. Hij snapte dat best...

Op het laatst vroeg hij me nog of ik tussen nu en 2 weken even niet meer wilde bellen... hehe... Zou ik in het systeem van Tm staan?
__________________
16gb besteld op 8/8 (22u), ordernummer 286XXX, st: 3. Leverdatum 16/9
  #43  
Oud 31-08-10, 22:13
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Bij de phonehouse heeft mijn broertje het binnen een week gekregen. Hij kent er iemand en die zette hem vorige week op de eerste plaats. Hèhè
  #44  
Oud 31-08-10, 22:58
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Bij de phonehouse heeft mijn broertje het binnen een week gekregen. Hij kent er iemand en die zette hem vorige week op de eerste plaats. Hèhè

Dat is natuurlijk niet eerlijk voor al die mensen die op de lijst staan
  #45  
Oud 01-09-10, 00:51
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chauncy Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet eerlijk voor al die mensen die op de lijst staan
Maak dat hem maar 's wijs, hij lacht je uit ;p
  #46  
Oud 01-09-10, 10:10
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chauncy Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet eerlijk voor al die mensen die op de lijst staan
Ze merken er niets van hoor.
  #47  
Oud 01-09-10, 13:04
Bambi66 Bambi66 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Weet iemand waar je de 4 met een Vodafone abonnement (verlenging) direct kunt krijgen?
The Phonehouse doet geen Vodafone nl.... en BC ook niet
  #48  
Oud 01-09-10, 15:35
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Dat kan bij internetwinkels zoals 2call.nl enzo. Kijk ff op kieskeurig daar kan je wel aanbieders vinden.
  #49  
Oud 01-09-10, 18:50
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Heb gisteren een 32gb iphone 4 gekocht bij de Saturn in Groningen.
Ik ging er heen voor een 16gb versie voor 699,-- die waren inmiddels uitverkocht, hij had er nog 1 32gb liggen, die heb ik na lang zeuren en handelen voor 725,-- mee mogen nemen.
Alleen 1 probleem simlock t-mobile met firmware 4.02 dus moet nog ff geduld hebben en nog even met mijn 3GS 16 gb doorstoeien totdat hij te unlocken is.
  #50  
Oud 01-09-10, 18:54
Bambi66 Bambi66 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Alle aanbieders op Kieskeurig hebben geen Vodafone, behalve de bekende...
Ik heb het opgegeven en me in de rij aangesloten bij Phonehouse.
Nu maar duimen dat ze een beetje geleverd krijgen
  #51  
Oud 01-09-10, 19:03
FRISSEFLO FRISSEFLO is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Upster Bekijk bericht
iPhone 4 besteld op 16-8 via callcentre van t-mobile. Ik dacht 10 weken wachten het meisje zei 5. Blijkt minder dan een week want ze komen hem vandaag bezorgen.
Heb mn iPhone4 16gb op 10 aug besteld bij de Kinkerstraat T-mobile... iemand enig idee hoe lang dat ongeveer kan duren? Is via callcenter bestellen sneller trouwens?
  #52  
Oud 02-09-10, 13:17
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard Witte Iphone 4

Het contract van mijn dochter liep af en ze wil nu ook een Iphone. Ze heeft nu een Samsung i8910 (ook een mooi toestel). Ze is daar gisteren voor naar de Phonehouse gegaan. Levertijd voor de zwarte 16 GB 2 weken. Maar - en dat was voor mij een verrassing - voor de witte werd een levertijd van 8 weken aangegeven. Daar wilde ze nog wel even op wachten, dus die gaat het worden. Zijn er meer mensen die de witte hebben besteld?

Laatst gewijzigd door coenox; 02-09-10 om 13:26.
  #53  
Oud 02-09-10, 22:45
Telemovel67 Telemovel67 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard De Iphone 4 is binnen!

Goedenavond Iphone-ers,

Volgende week dinsdag ontvang ik mijn Iphone 4. Ik had op 1 aug online de bestelling gedaan. Dus al met al heeft het bijna 6 weken geduurd!

Mijn ordernummer begon met 27...Ik weet niet of dat wat zegt over de duur van de totale levertijd.

Groeten en iedereen succes met de Iphone 4.

p.s. al die death grip verhalen, nou ik moet het maar ervaren. Ik denk dat het veel afhangt van hoe je het apparaat vasthoudt..

Ciao,

JJ
  #54  
Oud 03-09-10, 03:03
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

ff op marktplaats snuffelen en je hebt er zo eentje voor een leuke prijs.
natuurlijk alleen ophalen, als ze willen verzenden moet je afhaken.
  #55  
Oud 03-09-10, 21:08
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Nee, ik wil hem via het officiële circuit en met T-mobile abonnement. Het is niet anders.
  #56  
Oud 03-09-10, 21:50
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Phonehouse Woerden heeft net een voorraadje binnen gekregen. Ze zijn klanten op de wachtlijst aan het bellen.
  #57  
Oud 03-09-10, 22:24
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik zit op de veluwe
  #58  
Oud 03-09-10, 23:18
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Ik zit op de veluwe
Eh, ja. En? Bericht was niet speciaal voor jou bedoeld.

Maar van de Veluwe naar Woerden is niet zo ver hoor. Hangt er van af waar je zit. Maar er is vast ook dichterbij iets te vinden.
  #59  
Oud 03-09-10, 23:38
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coenox Bekijk bericht
Het contract van mijn dochter liep af en ze wil nu ook een Iphone. Ze heeft nu een Samsung i8910 (ook een mooi toestel). Ze is daar gisteren voor naar de Phonehouse gegaan. Levertijd voor de zwarte 16 GB 2 weken. Maar - en dat was voor mij een verrassing - voor de witte werd een levertijd van 8 weken aangegeven. Daar wilde ze nog wel even op wachten, dus die gaat het worden. Zijn er meer mensen die de witte hebben besteld?
Denk dat het niet gaat lukken een witte met een levertijd van 8 wkn. Volgens mij komen ze pas begin 2011.
  #60  
Oud 08-09-10, 09:56
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Denk dat het niet gaat lukken een witte met een levertijd van 8 wkn. Volgens mij komen ze pas begin 2011.
We zullen zien. Het is nu inmiddels wel 10 weken geworden. Dat zou betekenen half november. We wachten het wel even af.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
levertijd iPhone 3GS 16 GB Popski Koopinformatie Nederland 31 27-09-10 00:44
Levertijd iPhone 4 (16GB) via 2call.nl PsychoMantiz Koopinformatie Nederland 3 20-08-10 16:37
iPhone 4 levertijd 4 weken! Fabb3r iPhone algemeen 4 02-07-10 17:03
Levertijd iPhone enz. TheStijg Odido (T-Mobile) 0 23-10-08 17:09
Levertijd iPhone Reksal Archief 1 25-07-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.