//

Er Bestaan Geen iPhone Killers

Er Bestaan Geen iPhone Killers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stefan9876 Oke, ik vind/denk dat apple voorloopt op de technologie, en misschien is dat het wel, Wat de iPhone zo uniek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-08-10, 09:12
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan9876 Bekijk bericht
Oke, ik vind/denk dat apple voorloopt op de technologie, en misschien is dat het wel,
Wat de iPhone zo uniek maakt.
Je kunt veel zeggen maar niet dat de iphone vooroploopt met technologie hoor. Apple is nu een beetje bijgekomen, maar de androids die dit najaar uit zullen komen laten de 4 alweer achter zich.
Qua gebruiksgemak en dergelijke loopt de iphone wel voorop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-08-10, 09:35
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

verkeerde icoontje voor dit topic gekozen
  #23  
Oud 15-08-10, 10:11
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinsch1993 Bekijk bericht
Niet mee eens. Zeker als er een toestel komt (is?) met het fijne toutchscreen van de iPhone ben ik weg. iPhone is leuk maar vere van ideaal.
Te veel beperkingen. Ik mis soms ook de simpele standaard dingetjes. Toch jammer van zo"n duur toestel. Al zal ik wel een iPod toutch nemen icm win7 mobile.
Nobody and nothing is perfect
  #24  
Oud 16-08-10, 21:23
Hugy97 Hugy97 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 18
Standaard

ik ben het met je eens er is geen iphone killer
  #25  
Oud 16-08-10, 21:54
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

De mensen die zeiken dat ze een iPhone killer (n900) hebben zijn gewoon mensen die geen geld willen uitgeven voor een perfect toestel of hebben nog nooit een iPhone in handen gehad. dit is mijn mening
Antenneprobleem? ligt gewoon aan tmobile

Laatst gewijzigd door bjklifatih; 16-08-10 om 21:57.
  #26  
Oud 17-08-10, 20:13
Shaquille Shaquille is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih Bekijk bericht
De mensen die zeiken dat ze een iPhone killer (n900) hebben zijn gewoon mensen die geen geld willen uitgeven voor een perfect toestel of hebben nog nooit een iPhone in handen gehad. dit is mijn mening
Antenneprobleem? ligt gewoon aan tmobile
Het ligt niet aan T-Mobile er is serieus een hardware probleem.
  #27  
Oud 18-08-10, 18:37
Merijntje1 Merijntje1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih Bekijk bericht
De mensen die zeiken dat ze een iPhone killer (n900) hebben zijn gewoon mensen die geen geld willen uitgeven voor een perfect toestel of hebben nog nooit een iPhone in handen gehad. dit is mijn mening
Antenneprobleem? ligt gewoon aan tmobile
De Nokia N900 kost nieuw anders ook € 550, en dan heb je 32 GB, dus zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet. Het is een mooi toestel, maar kan gewoon niet tippen aan het principe van de Appstore, dat maakt t wel uniek vind ik.

Staat trouwens te koop die N900, als iemand interesse heeft
  #28  
Oud 20-08-10, 11:26
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

tsja wat is een killer. De kracht van Apple is dat ze niet 40 toestellen per jaar maken maar dat het toestel evolueert en dat de apps allemaal goed werken.
De apps zijn een bindertje. Want als jij 40 apps hebt gekocht wil je ze niet meer kwijt.
Er komen echt wel betere android toestellen, kijk maar hoe de Samsung Galaxy hem nadert. Op www.gsmarena.com hebben ze diverse vergelijkende tests Samsung I9000 Galaxy S vs. Apple iPhone 4: Collision course - GSMArena.com en zij zijn niet bevooroordeeld. De Iphone wint nipt, maar het houdt niet meer over. Het nadeel van Andoid is dat die apps met allemaal verschillende toestellen moeten werken met verschillende schermresoluties. De programmeurs van de Iphone hebben dat probleem niet.

Het nadeel van Apple is hu arrogantie en dat ze bepalen wat jij met het toestel mag. Nu kun je wel zeggen dat je hem jailbreakt....maar met een ander toestel hoeft dat gewoon niet. Ook hebben we antennagate.....los daarvan heeft een Iphone altijd al een slechtere ontvangst gehad als de gemiddelde Nokia. Maar dat wordt door alle gebruikers vaak onder het tafelkleed geschoven. Struisvogelpolitiek en altijd de provider de schuld geven....stel je voor dat je zelf het probleem bent.

Het grootste probleem van de Iphone is de walgelijk hoge prijs. Het toestel, de apps en de commissie die de gecontracteerde providers over hun belminuten af moeten dragen zijn een enorme moneymaker voor Apple maar wel een last voor de consument. Geen toestel is zo duur voor wat hij levert.

Komt er een Iphonekiller, nee dat denk ik niet. Ik denk wel dat er betere toestellen komen. Het androidplatform is echter te versnipperd om een "killer" te leveren.
Die apps van Apple die doen het hem gewoon.

Ik benzelf aan het kijken naar een nieuw toestel om mijn Nokia E71 te vervangen.
Ik twijfel tussen de Iphone......de Samsung Galaxy of de Nokia N9 die in december uit gaat komen. Nokia N9 poses for new shots, looks like a mini MacBook - GSMArena.com news
Ik vind de Ipone eigenlijk gewoon te duur. Maarrrrrr.....ik zit verlekkerd te kijken naar diverse apps die ik gelijk al zou willen hebben. En dan heb ik het niet over spelletjes want die speel ik niet op telefoontoestellen.
Ik vind de Nokia N9 als toestel het interessantst. Mede door het toetsenbord. Maar het OS MeeGo staat nog in de kinderschoenen en het wordt moeilijk om apps te vinden.
Nokia swabbert nog met Symbian, Meamo en Meego. Ze moeten gewoon één OS kiezen voor hun smartphones. En laten ze dan in de magazines de 100 beste apps van de Iphone bekijken en de programmeurs vragen die ook voor hun store te programmeren. Met daarbij een applicatie om Voip met sipnummers over 3G te bellen....msn én skype mét cambeeld over 3G dan wordt het vanzelf een hit.
Als ik fabrikant was...dan zou ik het wel weten.
  #29  
Oud 20-08-10, 11:39
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih Bekijk bericht
De mensen die zeiken dat ze een iPhone killer (n900) hebben zijn gewoon mensen die geen geld willen uitgeven voor een perfect toestel of hebben nog nooit een iPhone in handen gehad. dit is mijn mening
Antenneprobleem? ligt gewoon aan tmobile
Het is maar hoe jij het bekijkt. Ieder heeft zijn eigen wensen dus voor een ieder moet een killer aan andere eisen voldoen.
Wat betreft de antenne...ik wil het niet eens over antennagate hebben. Het is wel een feit dat de Iphone én ook de 3Gs een slechtere ontvangstkwaliteit hebben als de gemiddelde Nokia. Ik heb het met een 3Gs en 2 verschillende Nokia's en een Samsung zelf uit kunnen testen. Op diverse locaties, allen met een TMobile abonnement hadden de Nokia en Samsung een betere ontvangstkwaliteit dan de Iphone. Op plekken waarde ontvangst van de 3Gs helemaal wegviel had de Iphone nog steeds ontvangst. Niet alleen het internet maar zelfs bellen kon die 3Gs niet meer...en met de Nokia's en Samsung belden we vrolijk verder.
Tuurlijk dat wil je als Iphoneliefhebber niet horen en geef je gewoon TMobile de schuld.
Ik weet best dat TMobile niet het beste netwerk heeft maar dat kan niet verbloemen dat de ontvangstkwaliteit van de Iphone nog slechter is dat een Nokia van 50 euro.
Als je dat weg wilt schuiven doe je gewoon aan struisvogelpolitiek.
En nee, ik ben geen Iphonehater want ik denk er sterk aan om er eentje aan te schaffen. Ik vind de Iphone 4 een mooi toestel.
Maar...ik moet er wel bijzeggen een grote bepalende factor zijn de apps.
Als maar de helft van die apps ook voor de Samsung Galaxy of de nog uit te komen Nokia N9 te verkrijgen zouden zijn zou Apple een flinke dobber aan ze krijgen.
De Iphone is niet los te zien van de Appstore. Dát is hun beste stap geweest die ze hebben kunnen maken. En ook de reden dat al die liefhebbers bij de Iphonje zullen blijven hangen.
  #30  
Oud 21-08-10, 17:52
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan9876 Bekijk bericht
mag ik 1 ding duidelijk maken?
er bestaan geen iphone killers!

wie is het ermee eens? Laat een reactie achter!

mvg, stefan
preciiiiiiiiiieeees !!!!!!!!!!
  #31  
Oud 21-08-10, 19:41
nolimits_ nolimits_ is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Geen enkel toestel kan tippen aan de iPhone! Samsung galaxy s en de nokia n900 zijn bedoeld voor mensen die wel geduld hebben als de touchscreen even niet reageert of het toestel is 15 min vastgelopen. iPhone Rules! PS: Mensen die gewoon een top toestel willen met alles erop en eraan en die wel goed reageert kies de iphone
  #32  
Oud 21-08-10, 20:04
mistergadget mistergadget is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Er bestaan geen Iphone killer. Originele Iphone is gewoon the beste.
  #33  
Oud 21-08-10, 20:50
Shaquille Shaquille is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nolimits_ Bekijk bericht
Geen enkel toestel kan tippen aan de iPhone! Samsung galaxy s en de nokia n900 zijn bedoeld voor mensen die wel geduld hebben als de touchscreen even niet reageert of het toestel is 15 min vastgelopen. iPhone Rules! PS: Mensen die gewoon een top toestel willen met alles erop en eraan en die wel goed reageert kies de iphone
Fanboy Alert!

Laatst gewijzigd door Shaquille; 21-08-10 om 20:54.
  #34  
Oud 21-08-10, 20:54
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shaquille Bekijk bericht
Fanboy Alert!
Die foto kende ik nog niet
  #35  
Oud 22-08-10, 20:27
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

De apps zijn inderdaad één van de belangrijkste redenen om voor een iPhone te gaan. Maar ook het design en het gebruiksgemak.
Waarom geen iPhone?
- Slechte batterij ... veel functies die je beter niet gebruikt als je wil dat je batterij langer dan een halve dag meegaat
- Antenna Gate ... jawel, hij is aanwezig. Zelf getest met een iPhone 4. Al heb ik de indruk dat sommige toestellen meer last hebben dan andere.
- Duuuuuuuuuuur voor wat je krijgt. Hardwarematig zijn er betere te koop tegen een betere prijs.
- Je moet lang wachten om er een te pakken te krijgen
- Flash ontbreekt waardoor je nog steeds geen volwaardige browser op je iphone hebt.
- Apple is controlefreak. Ze leggen te veel beperkingen op. Vraagje: waarom kan je op een toestel van 700 euro of meer niet eens een eigen sms toon instellen? Hoe belachelijk is dat?

Let op: ik heb zelf een 3GS en ben er tevreden mee. Helemaal blij zou ik al zijn als al die puntjes zouden weggewerkt worden. Dan pas heb je de perfectie in handen.

*edit* en ik ben nog steeds fan en op zoek naar een iPhone 4 maar ik wordt het zoeken een beetje moe :-(
  #36  
Oud 23-08-10, 00:23
Shaquille Shaquille is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 51
Standaard

En omdat je geen bestanden kan versturen via bluetooth.
  #37  
Oud 23-08-10, 04:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
De apps zijn inderdaad één van de belangrijkste redenen om voor een iPhone te gaan. Maar ook het design en het gebruiksgemak.
Waarom geen iPhone?
- Slechte batterij ... veel functies die je beter niet gebruikt als je wil dat je batterij langer dan een halve dag meegaat
- Antenna Gate ... jawel, hij is aanwezig. Zelf getest met een iPhone 4. Al heb ik de indruk dat sommige toestellen meer last hebben dan andere.
- Duuuuuuuuuuur voor wat je krijgt. Hardwarematig zijn er betere te koop tegen een betere prijs.
- Je moet lang wachten om er een te pakken te krijgen
- Flash ontbreekt waardoor je nog steeds geen volwaardige browser op je iphone hebt.
- Apple is controlefreak. Ze leggen te veel beperkingen op. Vraagje: waarom kan je op een toestel van 700 euro of meer niet eens een eigen sms toon instellen? Hoe belachelijk is dat?

Let op: ik heb zelf een 3GS en ben er tevreden mee. Helemaal blij zou ik al zijn als al die puntjes zouden weggewerkt worden. Dan pas heb je de perfectie in handen.

*edit* en ik ben nog steeds fan en op zoek naar een iPhone 4 maar ik wordt het zoeken een beetje moe :-(
Over de batterij gesproken; de iphone 4 is één mss zelfs zoniet degene met de beste batterij aan boord.
Geef mij eender welke nieuwe smartphone die richting iphone 4 opgaat, ik trek die batterij nog sneller plat dan bij de iphone 4.
Sorry, echt geen goed argument, schrijg dan alle andere smartphones maar meteen af want die zijn nog slechter qua batterijduur.

Flash; heb ik niet meteen nodig dus ik stoor er me niet aan en meer en meer zaken zullen op een andere manier werken, in belgie is vtm al aan het omschakelen en gebruiken ze geene flash meer.
ps; je zit te zagen over de batterijduur maar flash zuipt enorm. .

Hardwarematig; helaas, je betaald voor een toestel op alle gebieden en niet alleen voor de hardware maar ik ben u niet natuurlijk .Met alle gebieden bedoel ik ook; gebruiksgemak en schoonte en noem maar op.

Over 1 ding ben ik het resoluut eens; apple legt teveel beperkingen op, volledig mee eens maar dit is voor mij geen reden om naar een ander toestel over te schakelen en voor wat in feite? Omdat je je sms toon zou kunnen aanpassen? Niet ik vind dit gewoon moet kunnen hoor maar das het laatste waar ik van wakker lig, mocht ik terug 10-15j jonger zijn dan mss wel maar nu, njah, er zijn andere zaken die ik belangrijker vind.

ps; de batterij van de 3Gs is idd niet je datte maar de iphone 4 is echt wel een pakje beter waarmee ik wel meteen bijzeg; je kan ook evenzeer de batterij snel leegtrekken natuurlijk, de zware zaken zorgen ervoor je de batterij ook na een 4-6tal uur kan leegtrekken maar dan ben je echt continu bezig met het allerzwaarste .
Maar je merkt het verschil tussen de 3Gs en de 4 en ik heb daar al een review van gemaakt.

1ding is zeker; de iphone kan nog veel beter mocht apple eens wat meer open zijn, wat minder beperkingen oplegt enz....

Duur, tja, tis altijd duur voor een gsm, 500 euro is ook voor de meeste mensen heel duur zenne .
Maar degene die soms zitte te zagen het te duur is zijn bv wel mensen die dan op reis gaan en dan meer dan 1000 euro hebben gespendeerd en wat heb je er nadien dan nog aan? Juist, nikske, alleen de moment zelf je er bent en de herinnering en that's it.

Ik zou heel graag ook de htc desire ofzo hebben als 2de toestel maar mijn budget laat het niet toe.
  #38  
Oud 23-08-10, 15:31
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

dat je je sms toon niet kan aanpassen is voor mij nieuw en klinkt inderdaad als belachelijk.
  #39  
Oud 03-10-10, 16:20
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Zelf in het bezit van Google Nexus One. Topapparaat met heerlijk gebruikers gemak.
maar mensen die accus. Schandalig.
Ben helemaal niet iemand die zijn telefoon voor de zwaardere dingen gebruikt. Binnen anderhalve dag als het niet minder is, is de telefoon emptyyy
  #40  
Oud 03-10-10, 22:05
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
Zelf in het bezit van Google Nexus One. Topapparaat met heerlijk gebruikers gemak.
maar mensen die accus. Schandalig.
Ben helemaal niet iemand die zijn telefoon voor de zwaardere dingen gebruikt. Binnen anderhalve dag als het niet minder is, is de telefoon emptyyy
Jaaajoh, maar dat is toch logisch!? Die Google apparaten zijn natuurlijk wel continue online en gesynchroniseerd met van alles en nog wat hè, dus dan is het best logisch.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.