//

Er Bestaan Geen iPhone Killers

Er Bestaan Geen iPhone Killers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mag ik 1 ding duidelijk maken? Er bestaan geen iPhone killers! Wie is het ermee eens? laat een reactie achter! Mvg, Stefan...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 19:10
Stefan9876 Stefan9876 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kampen
Berichten: 23
Angry Er Bestaan Geen iPhone Killers

Mag ik 1 ding duidelijk maken?
Er bestaan geen iPhone killers!

Wie is het ermee eens? laat een reactie achter!

Mvg, Stefan

Laatst gewijzigd door Bomans; 09-08-10 om 19:16. Reden: Laat dat vetgedrukte maar achterwege.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 20:08
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

eens kijken; er zijn toestellen die hetzelfde of meer kunnen, voor de helft van het geld... tja...
  #3  
Oud 09-08-10, 20:10
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

hooguit iPhone wannabees
__________________

  #4  
Oud 09-08-10, 20:27
Stefan9876 Stefan9876 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kampen
Berichten: 23
Standaard

Wat word er van de iPhone iOS nagemaakt?

- LockScreen
- Coverflow
- Veel Bel-Menu's

Vast genoeg andere systemen..

Laatst gewijzigd door Bomans; 10-08-10 om 08:42.
  #5  
Oud 09-08-10, 20:50
koen2709 koen2709 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hellevoetsluis
Berichten: 60
Standaard

jailbreaken maakt de iPhone uniek geen enkel ander toestel kan het en je kan er dingen op zetten die je op geen enkel ander toestel vind
  #6  
Oud 09-08-10, 20:52
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Tsja, er zijn altijd genoeg mensen die een goedkopere telefoon koopt die qua systeem enorm lijkt op de iPhone, maar ze "killen" hem niet.
  #7  
Oud 09-08-10, 21:18
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 Bekijk bericht
jailbreaken maakt de iPhone uniek geen enkel ander toestel kan het en je kan er dingen op zetten die je op geen enkel ander toestel vind

Niet zo mee eens, de iphone moet ge-jb worden om bepaalde functies toe te voegen, waar andere toestellen dat standaard hebben.
Maar de iphone is wel een geweldig toestel, en ik zie ook dingen op de iphone van bv. HTC (sence).
  #8  
Oud 09-08-10, 22:17
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Inderdaad een verkeerde benaming. Waarom moet de iPhone 'gekilled' worden? Kwa gebruikersgemak en apps staat hij onbetwist op nr 1 maar kwa hardware/specs loopt de iPhone (gauw) achter. Heb meerdere platformen/toestellen en gelukkig verschillen die van elkaar. Als alle toestellen (standaard) zo simpel/beperkt zijn als de iPhone word het een beetje saai. Vind de iPhone 'leuk' omdat er zoveel apps voor gemaakt worden. Kwa hardware zijn (komen) er (steeds) betere toestellen (uit), mede omdat er maar 1 iPhone per jaar uit komt. Voor het grootste gedeelte van de iPhone gebruikers voldoet dat maar ik mag graag op zijn tijd van toestel wisselen met de allernieuwste specs. Een ander nadeel van de iPhone is dat het voor veel personen een 'status symbool' is. Zie te vaak van die 'Kijk mij eens met mijn iPhone' typjes (jong & oud). Hoe vaak lees je hier berichten als dan koop je toch een goedkoop Nokiatje. Als er 1 toestel is die een te duur prijskaartje heeft voor wat hij kan dan is dat de iPhone wel. Alsof de iPhone echt waar voor je geld is. Kwa ontvangst is het een van de mindere toestellen in mijn collectie. Voor mij is de iPhone gewoon een van de vele smartphones en zekers niet DE perfecte smartphone. De iP4 is qwa design mooi maar ik vind persoonlijk de 'extra ophang knop' verre van ideaal. Ik ben er igv minder enthousiast over als toendertijd met de 3g(s). En tja dan de achterban. Normaal staan de 'Nederlanders' bekend als een nuchter volkje alleen als het over Apple/iPhone gaat schijnt dat wat minder te zijn.
  #9  
Oud 10-08-10, 00:32
Stefan9876 Stefan9876 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kampen
Berichten: 23
Standaard

Ben het eens met kokkie,
Mijn post was meer om de rubriek iPhone Klonen en killers, kort samen te vatten!

Laatst gewijzigd door Bomans; 10-08-10 om 08:43.
  #10  
Oud 10-08-10, 01:42
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

De iPhone is voor mij veel meer dan de hardware van het toestel alleen. Kijk je echt puur naar de hardware van het toestel, dan zijn er volgens mij absoluut veel betere en ook nog eens stukken goedkopere toestellen. De iPhone is qua specs ech niet heilig en zelfs niet spectaculair.

Maar betrek je het OS en zaken als de App store erbij en kijk je naar de complete gebruikerservaring dan komt er voor mij geen enkel toestel bij in de buurt.
__________________

  #11  
Oud 10-08-10, 12:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zoals ik steeds aanhaal; gebruiksgemak een eenvoudigheid, dat zijn voor mij de belangrjjkste zaken en ook de apps natuurlijk en de batterij die de iphone 4 nu aan boord heeft is volgens mij de beste die er is, de anderen hebben eentje aan boord beetje zoals de 3Gs.
En velen hebben makkelijk praten natuurlijk; ik heb bijna 500 betalende apps, je laat de iphone dan niet zomaar vallen e . Zolang de iphone naar m'n zin is blijf ik deze kopen en blijf ik deze nadien behouden.
Buiten dat antenne probleem vind ik de iphone 4 echt wel schitterend, de kwaliteit van de foto's en het filmen vind ik top en ook dat het niet kraakt in een luide omgeving is ook niet onbelangrijk en met imovie werken is ook funny, alleen moete er nog een aantal dingetjes extra bijkomen.

Dan dat jailbreak gedoe; voor wat? Om de apps er illegaal en gratis op te plaatsen? Omdat je een eigen sms tone kan toevoegen? Allemaal zaken die niet persee nodig zijn voor mij, een eigen sms tone zou leuk zijn maar dat is hetgeen ik bedoel met dat zijn futuliteiten aan een smartphone.

De batterij moet goed zijn en de camera en het gebruiksgemak en noem maar op.

Laat me morgen eens 1000 euro of meer winnen en ik schaf meteen bv ook die htc desire eens aan, ik wil dan zelf eerst eens vergelijken met de iphone 4.

De iphone killer bestaat voor mij ook niet; htc brengt 30 toestellen ofzo per jaar uit, apple slechts 1 tje maar tis wel meteen een goeie die ze uitbrengen, bij htc heb je meerdere modellen die altijd minder zijn dan maar toch ook 400 euro kosten.

Belangrijkste is toch nog altijd dat als je wat koopt dat jij er tevreden van bent, wat een ander ervan vind maakt toch maar weinig uti vind ik .

En als we eens over minder goede toestellen beginnen dan mag je gerust zeggen; LG=brol.
  #12  
Oud 10-08-10, 12:18
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dan dat jailbreak gedoe; voor wat? Om de apps er illegaal en gratis op te plaatsen?
Jailbreaken is absoluut niet alleen voor illegale apps. Toen ik net een iPhone had stond deze inderdaad vol met illegale troep. Tot ik me realiseerde dat ik eigenlijk gek was om telkens handmatig die illegale apps te updaten en te blijven tobben voor die paar programma's van 79 cent die ik echt gebruikte.

Nu staat er geen illegale software meer op mijn iPhone, maar wil ik nog steeds een jailbreak vanwege de mogelijkheid tot volledige toegang via SSH (zodat ik bijvoorbeeld mijn eigen software kan toevoegen aan de Commodore 64 emulator), voor Veency (VNC server) en niet in de laatste plaats vanwege MyWi wat echt tientallen euro's kosten scheelt omdat je anders een of andere belachelijke dure Prepay databundel moetgebruiken voor andere apparaten.
  #13  
Oud 10-08-10, 12:35
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

Dan dat jailbreak gedoe; voor wat? Om de apps er illegaal en gratis op te plaatsen? Omdat je een eigen sms tone kan toevoegen? Allemaal zaken die niet persee nodig zijn voor mij, een eigen sms tone zou leuk zijn maar dat is hetgeen ik bedoel met dat zijn futuliteiten aan een smartphone.
Ik heb mijne ook alleen ge-jb om sb- settings. Het gaat zoveel makkelijker om de bluetooth uit en aan te zetten, en apps helemaal afsluiten.

Er is genoeg gratis materiaal te vinden in de appstore.
  #14  
Oud 10-08-10, 23:25
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zoals ik steeds aanhaal...de batterij die de iphone 4 nu aan boord heeft is volgens mij de beste die er is, de anderen hebben eentje aan boord beetje zoals de 3Gs.
Jij steeds met je batterij, ik haal met de nieuwe iP4 ook geen volledige dag. Heb igv geen smartphone uit het topsegment in mijn bezit die met mijn gebruik langer dan 1 dag (24u) meegaat. Die paar minuten dat ik de iPhone eerder/later aan het infuus moet gooien maakt voor mij dan ook geen verschil meer uit aangezien het voor mij toch al een automatisme is geworden om de telefoon tussentijds 'bij te laden'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dan dat jailbreak gedoe; voor wat? Om de apps er illegaal en gratis op te plaatsen? Omdat je een eigen sms tone kan toevoegen? Allemaal zaken die niet persee nodig zijn voor mij...
...tjah nog nooit gejailbreakt dus. Beetje simpele onwetende reactie dus van een niet JBreaker.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Laat me morgen eens 1000 euro of meer winnen en ik schaf meteen bv ook die htc desire eens aan, ik wil dan zelf eerst eens vergelijken met de iphone 4.
Voor een Desire heb je geen 1000 euro nodig. Misschien wat minder betalende apps kopen aangezien je vast geen 500 betalende apps op je iPhone hebt staan
  #15  
Oud 11-08-10, 00:14
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Zolang men spreekt over iPhone killers zijn er inderdaad geen iPhone killers. Indien die er was sprak men over die-andere-foon-killer.

Hetzelfde zag je met de iPod, om de zoveel maanden werd er een andere iPod killer voorgesteld en uiteindelijk is de iPhone de iPod killer geworden.
  #16  
Oud 11-08-10, 00:38
roel88 roel88 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Standaard

Voor Apple fanboys zullen die idd niet bestaan. Voor de rest van de wereld vast wel
  #17  
Oud 11-08-10, 07:12
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Is ook een beetje eindeloze discussie, maar wel leuk om te weten hoe iedereen erover denkt. Elk toestel heeft wel weer wat voor op en een ander, maar uiteindelijk bepaald toch de gebruiker of hij tevreden is.
Mijn eerste smartphone( als je daar over kan praten) was een Sony ericsson P 800. Zoek die maar eens op Google. Dus er is genoeg vooruit gang geboekt.
  #18  
Oud 11-08-10, 13:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Jij steeds met je batterij, ik haal met de nieuwe iP4 ook geen volledige dag. Heb igv geen smartphone uit het topsegment in mijn bezit die met mijn gebruik langer dan 1 dag (24u) meegaat. Die paar minuten dat ik de iPhone eerder/later aan het infuus moet gooien maakt voor mij dan ook geen verschil meer uit aangezien het voor mij toch al een automatisme is geworden om de telefoon tussentijds 'bij te laden'.



...tjah nog nooit gejailbreakt dus. Beetje simpele onwetende reactie dus van een niet JBreaker.



Voor een Desire heb je geen 1000 euro nodig. Misschien wat minder betalende apps kopen aangezien je vast geen 500 betalende apps op je iPhone hebt staan
De iphone 4 heeft een betere batterij aan boord dan de meeste andere smartphones. DE iphone 4 krijg ik ook binnen de 4 tal uren plat als ik wil , daar gaat het me niet om.

Ik heb de iphone 2 moeten jailbreaken, allang geleden dus, mijn geheugen laat me wat in de steek maar veel sepciaals vond ik er niet aan om dat te gaan doen, ik vond het trouwens vervelend telkens er opnieuw een update was.
  #19  
Oud 11-08-10, 23:56
Stefan9876 Stefan9876 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kampen
Berichten: 23
Standaard

Oke, ik vind/denk dat apple voorloopt op de technologie, en misschien is dat het wel,
Wat de iPhone zo uniek maakt.
  #20  
Oud 15-08-10, 06:03
kevinsch1993 kevinsch1993 is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Niet mee eens. Zeker als er een toestel komt (is?) met het fijne toutchscreen van de iPhone ben ik weg. iPhone is leuk maar vere van ideaal.
Te veel beperkingen. Ik mis soms ook de simpele standaard dingetjes. Toch jammer van zo"n duur toestel. Al zal ik wel een iPod toutch nemen icm win7 mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.