//

Iphon reageet traag op schermaanrakingen of helemaal niet

Iphon reageet traag op schermaanrakingen of helemaal niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tsja, Misschien even een inleiding. Ik krijg sinds een week of vier ongeveer van tijd tot tijd mailtjes zonder inhoud.Die ik ook niet kan openen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 22:26
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Question Iphon reageet traag op schermaanrakingen of helemaal niet

Tsja,

Misschien even een inleiding. Ik krijg sinds een week of vier ongeveer van tijd tot tijd mailtjes zonder inhoud.Die ik ook niet kan openen en kan ze ook niet verwijderen.De datum is (als ik het mij goed herinneren want ze komen ook niet in mijn prullenbak terecht) altijd 01/01/70

Goed na een volgende emailsynschronisatie via UMTS(ik synchroniseer altijd via UMTS aangezien ik geen Wi-Fi heb, ander verhaal) verdwenen ze weer.

En vandaag, zomaar..., want geen nieuwe apps geïnstalleerd, geen nieuwe OS geïnstalleerd, niet het toestel laten vallen het volgende:

Als ik op icoontjes klik, zowel de standaard icoontjes zoals bijvoorbeeld " Instellingen" of een gekochte app zoals Evernote dan oftewel gebeurt er niks-dus druk ik nog een keer en nog een keer-oftewel de applicatie opent zich, bijv. Evernote, maar laad enorm traag. Met de e-mail applicatie gebeurt het soms dat het scherm gewoon wit blijft of de Iphone weer terug gaat naar het beginscherm. Ik kan wel gewoon bellen en sms-en. Ook e-mail versturen..Er zit iets in de weg, maar ik weet niet wat.

Virus?Bestaat er een diagnosetool voor je Iphone? Beschikbare GB ruim 13 van de 16, daar kan het ook niet aan liggen. Aan-uit, ook al een paar keer gedaan....pfff

Alle tips zijn welkom, want net zoals iedereen hier op dit forum leef ik van en met mijn Iphone.En want hier word ik gek van
__________________
Iphone 7 plus Zwart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 00:01
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik zou je iPhone even opnieuw installeren, als het dan nog niet is opgelost zal er hardwarematig iets mis zijn. Kan best zijn dat er ergens een storing zit waardoor je iPhone niet of nauwelijks lijkt te functioneren af en toe.
  #3  
Oud 10-08-10, 00:34
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Ik zou je iPhone even opnieuw installeren, als het dan nog niet is opgelost zal er hardwarematig iets mis zijn. Kan best zijn dat er ergens een storing zit waardoor je iPhone niet of nauwelijks lijkt te functioneren af en toe.
Je bedoelt met even opnieuw installeren een reset naar de fabrieksinstellingen? Of de vorige backup, waar er geen problemen waren, terug zetten?
  #4  
Oud 11-08-10, 22:44
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Standaard Reset en upgrade naar 4.01

En alles werkt weer normaal.Maar wat het nou is geweest....
Reageren

Labels
applicaties laden traag, scherm, traag, wit scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 HD helemaal niet zo HD? jaimiefanatic iPhone algemeen 11 07-10-10 10:39
Iphon 3gs van nl naar canada..help lisasimpson1987 Archief 6 28-12-09 18:42
iPhone 3G: ultrasn0w werkt helemaal niet urbania Unlock 1 16-09-09 21:43
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 15:42
iPhone: Jailbreak niet helemaal gelukt Kip336 Jailbreak 25 26-04-09 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.