//

Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4

Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand hoe je extra mailmappen kunt maken in een iphone 4. Wil mijn inkomende map leeghouden en direct verwijderen of in een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 23:32
RobWes RobWes is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4

Hallo,

weet iemand hoe je extra mailmappen kunt maken in een iphone 4. Wil mijn inkomende map leeghouden en direct verwijderen of in een andere amp opslaan. Alvast bedankt voor de reacties.

groet Robert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 17:40
venzz venzz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Regels kan je niet aanmaken in je phone. Afhankelijk van je emailprovider kan dit wél in de webinterface of outlook onder exchange. Wanneer je hierin mappen maakt (en eventueel regels) en deze in je iPhone synchroniseert werkt het wel. Dit werkt alleen met IMAP, niet met POP3. Je emailprovider moet dit dus wel ondersteunen.
  #3  
Oud 29-08-10, 15:06
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Gewoon mBox Mail downloaden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 20:27
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken Junior iPhone algemeen 12 26-02-11 12:44
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 21:56
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 03:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.