iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Foutmelding na terugkomst buitenland (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67777-foutmelding-na-terugkomst-buitenland.html)

ricomaradona 10-08-10 08:35

Foutmelding na terugkomst buitenland
 
Ik ben op vakantie naar Turkije geweest, en heb daar Turkcell als aanbieder gekozen. Bij terugkomst heb ik het direct terug gezet op T-Mobile. Nu krijg ik continue berichten dat de gekozen aanbieder niet meer geldig is. Vervolgens moet ik via Instellingen T-Mobile als aanbieder selecteren... hoogst irritant... wet iemand hier een oplossing voor?

wouter1981 10-08-10 08:41

zet Aanbieder weer op Automatisch

ricomaradona 10-08-10 08:42

Hallo Wouter,

Bedankt voor je reactie, echter daar staat ie al op...

wouter1981 10-08-10 08:48

Een reboot dan? Veel meer kun je niet doen namelijk...

ricomaradona 10-08-10 08:55

ik wacht het nog even af, maar als het zo blijft zal het waarschijnlijk moeten..
bedankt voor je hulp!

nebilem 10-08-10 09:01

Reboot is tog niet zo erg. Er gebeurt helemaal nix met je Iphone.

ricomaradona 10-08-10 09:07

oh oke, ik dacht dat ik dan alles opnieuw moest installeren...

tupac66 27-06-15 12:15

Ik ben op vakantie naar Turkije geweest en heb nu in mijn iphone 5 staan dat ik het verkeerde ID en WW in heb
Dus kan niets meer met mijn iphone 5 beginnen!
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Guest-20180925190238 27-06-15 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tupac66 (Bericht 1000708)
Ik ben op vakantie naar Turkije geweest en heb nu in mijn iphone 5 staan dat ik het verkeerde ID en WW in heb

Dat probleem had je toch al voor die vakantie :confused:

http://forum.iculture.nl/f147/icloud...tml#post998609

tupac66 27-06-15 12:54

Hoe kom je daar bij?
Ben namelijk in Januari op vakantie geweest en vanaf die tijd ben ik al bezig om dit eruit te krijgen
Wat dus maar niet wil lukken.

Guest-20180925190238 27-06-15 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tupac66 (Bericht 1000710)
Ben namelijk in Januari op vakantie geweest...

Ah OK! Op die manier. :rolleyes: Wel, die iCloud Activation Lock en Vodafone Duitsland SIM-lock zit nog altijd op dat toestel. Succes verder :-)

edje-ken 27-06-15 22:53

Je kan toch ook gewoon die persoon van dat gmail adres een mailtje sturen met de vraag of dat hij hem vrij wil geven 😀😀

tupac66 28-06-15 00:58

Zou jij hier even een Email adres van willen maken dan?
c.....@gmail.com

debroei 28-06-15 09:36

Als je onder instellingen kijkt in je toestel dan zie je het mailadres toch onder het kopje iCloud staan. Je schrijft dat je netwerken kunt selecteren dus kun je in het menu.
Ook kindje kijken onder app store instellingen.
Misschien kan de verkoper je aan een copie van de factuur helpen?

Guest-20180925190238 28-06-15 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 1000748)
Misschien kan de verkoper je aan een copie van de factuur helpen?

De originele verkoper van het toestel is Vodafone Duitsland. Die gaan zeker een kopij van de aankoopfactuur geven als men dat vriendelijk vraagt.

tupac66 28-06-15 15:42

Allemaal leuke reacties maar hulp zit er niet in!!!
Wie o wie kan mij wel verder helpen??????

faire4u 28-06-15 22:50

Als er nu een jou onbekend id op zit moet je eerst vindt mijn iPhone uit hebben gezet voordat iemand anders zijn id kan ingeven. Wanneer je dat uitzet krijg je via Apple een mail dat je dat hebt uitgezet, heb je deze mail nog? Zo zou je misschien kunnen aantonen aan apple dat het toestel aan jou behoord.

tupac66 28-06-15 23:20

Dat is moeilijk uitzetten als je niet in je telefoon kunt komen!!
Ik kan niet verder komen dan apple id en ww

debroei 28-06-15 23:57

Het lijkt er op dat de beveiliging goed zijn werk doet. Je weet toch waar je de telefoon hebt gekocht?

Dan vraag je daar toch een copy van je factuur. Lijkt me toch niet zon moeilijk verhaal. En wat klets je nou met "hulp zit er niet in"?
Wat wil je dan horen, als er geen oplossing is. Een sprookje ??

We proberen je te helpen. Maar wanneer je, hoe vervelend ook die gegevens niet hebt. Dan kunnen wij je ook niet helpen. En dat is allemaal met een reden namelijk voorkomen van misbruik.Ik kan niet zien of beoordelen of dat zo is. Maar je kunt dit simpel oplossen door een copy factuur te overleggen. Tot die tijd zul je van Apple en van ons niet meer mogen verwachten dan wat we nu doen.Simpelweg omdat er geen andere mogelijkheden zijn. En dat heeft niets met willen te maken.

tupac66 29-06-15 00:20

Dan gooi ik hem wel weg
Als er toch niets is dat mij kan helpen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.