iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone herkent geen sim meer! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67790-iphone-herkent-geen-sim-meer.html)

ibrahimel 10-08-10 11:03

Iphone herkent geen sim meer!
 
Hallo

Ik wou mijn iphone een paar dagen geleden up-daten. Er gings iets fout en nu herkent mijn Iphone de sim kaart niet en kan ik alleen een oproep doen.
als ik de iphone aanzet staat er:

Simlock actief.
Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren.

daaronder staat ontgrendel. Als ik hem dan wil ontgrendelen met mijn pincode reageert hij nergens op en kan ik alleen nog steeds een noodoproep doen.

Ik heb mijn iphone gekregen bij een t-mobile abo.

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen?

Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk..

groeten

Michel15 10-08-10 11:06

Stekker van de iPhone uit de pc trekken en er daarna weer indoen.

Dan gaat iTunes weer verder

ibrahimel 10-08-10 11:15

1 Bijlage(n)
Al gedaan.

Als ik itunes open dan kan ik hem herstellen. Dan doe ik dat, maar dan krijg ik wat je op de foto kan zien. Ik heb DFU al geprobeert. Niks werkt gewoon.

xynta 10-08-10 11:21

Is je iTunes up to date?

ibrahimel 10-08-10 11:23

Ik zou het niet weten? Waar kan ik dat zien?

Ik zal wel de nieuwste itunes download. 9.2 toch?

Edit/ Yup me itunes is up to date

xynta 10-08-10 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibrahimel (Bericht 524356)
Ik zou het niet weten? Waar kan ik dat zien?

Ik zal wel de nieuwste itunes download. 9.2 toch?

Edit/ Yup me itunes is up to date

9.2.1 is de allernieuwste versie, heb hier en daar gelezen dat mensen hier ook problemen mee hadden en dat dit na een update opgelost was. Bij jou dus schijnbaar niet. Heb je het toestel van T-Mobile gekocht? Zo ja, dan zou ik eventjes een T-Mob shop opzoeken en vragen wat het probleem is.

Wat je ook nog kan doen is een andere T-Mob simkaart op de kop tikken (lenen) en deze vervolgens uitproberen.

ibrahimel 10-08-10 12:00

Ik heb al een andere kaart geprobeerd en dat werkt ook niet.

Toch maar naar de T-mobile shop. Zou het zo zijn dat me telefoon nniet simlock vrij is ? Hij hoort het toch gewoon te doen na een update..

xynta 10-08-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibrahimel (Bericht 524416)
Ik heb al een andere kaart geprobeerd en dat werkt ook niet.

Toch maar naar de T-mobile shop. Zou het zo zijn dat me telefoon nniet simlock vrij is ? Hij hoort het toch gewoon te doen na een update..

Dat is afhankelijk van het feit waar je hem hebt gekocht, als ik dat weet kan ik je wellicht verder helpen :).

ibrahimel 10-08-10 12:02

Gewoon bij T-mobile dus niet ebay of dergelijke. Wil je de exacte winkel weten?

evmw 10-08-10 12:17

Er zijn ook winkels die ze zelf simlockvrij maken en dan met een willekeurig abbo aanbieden. Dus de winkel noemen is misschien wel zo handig in dit geval.

ibrahimel 10-08-10 12:31

De exacte winkel weet ik niet, maar het was gewoon een t-mobile winkel.
Ik heb hem bij een abo gekregen met internet en al.

Maar niemand weet dus hoe ik dit oplos?

evmw 10-08-10 12:36

Als je hem alleen al niet kan ontgrendelen lijkt het me dat er hardwarematig iets niet helemaal in orde is met je iPhone. Ik zou even teruggaan naar de winkel ja.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.