//

Volume blijft zichtbaar in beeld

Volume blijft zichtbaar in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Sinds ik naar 3.0 ben gegaan blijft mijn volumknop in beeldzichtbaar als ik de Iphone in "Stil Modus" heb. De Iphone denkt dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 11:29
alachbaklava alachbaklava is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Franeker
Berichten: 16
Standaard Volume blijft zichtbaar in beeld

Dag mensen,

Sinds ik naar 3.0 ben gegaan blijft mijn volumknop in beeldzichtbaar als ik de Iphone in "Stil Modus" heb. De Iphone denkt dat er constant op de volumeknop gedrukt wordt om het geluid zachter te zetten (kan het geluid dan ook niet harder zetten omdat het lijkt alsof de knop vast zit op zacht zetten).

Nu heeft mijn Iphone het niet altijd maar wel vaak Ik vermoed dus dat het softwarematig is.

Nu ben ik gister overgegaan naar 3.1.3 en had gehoopt dat het probleem zou verdwijnen maar helaas, het is er nog steeds.

Wanneer ik de Iphone in de normale modus heb (dus gewoon geluid ipv trilfunctie) dat gaat mijn Iphone om de 10 seconden aan op Lockscreen.. Zeer vervelend en kostbaar voor de batterij

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 11:55
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Upgraden naar 4.0 geen optie, wellicht lost dat het probleem voor je op. Anders proberen je iPhone eens even helemaal te herstellen en vervolgens geen reserve back-up terug te zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Volume/doorspoel regelaar blijft zichtbaar Myra3ssen Muziek, foto & video 0 14-12-10 15:20
Volume/Belsignaal blijft in beeldscherm staan pebbie iPhone algemeen 3 15-10-10 18:38
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar corschuit iPhone algemeen 0 22-09-09 13:23
apple blijft in beeld ballantines iPhone algemeen 2 13-02-09 13:18
iPhone Volume icoon blijft in beeld hanzana iPhone algemeen 5 09-09-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.