iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Deathgrip in ZAGG Invisible Shield (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/67936-deathgrip-zagg-invisible-shield.html)

I-Travel 11-08-10 08:43

Deathgrip in ZAGG Invisible Shield
 
Na de ervaringen gedeeld te hebben over de deathgrip (nogal overtrokken uitdrukking als je het mij vraagt), toestel blijft 'alive', even mijn ervaringen met de Invisible Shield.
Op mijn vorige toestel (3GS) had ik deze Shield ook, maar de randjes werden na verloop van tijd toch lelijk (voor en achterkant blijven superstrak overigens). Op de Iphone 4 is deze shield vanwege de vorm van de telefoon veel strakker te plaatsen, en is daarom amper zichtbaar. Ik heb in NL de voor en achterkant besteld, en de zijkantjes op de website van ZAGG. Gister geplaatst, vandaag de deathgrip gedaan, en.. opgelost!
Ik had er functioneel gezien geen last van, echter liepen het aantal blokjes wel achteruit. Nu dus niet meer. Je ziet de shield bijna niet zitten, dus ik mijn ogen het beste alternatief. Geen lelijke case dus. Aanrader!

schmeink 11-08-10 10:33

klinkt goed, heb je misschien een foto of een voorbeeld ?

I-Travel 11-08-10 10:48

Hoi, heb geen fototoestel bij de hand. Behalve mijn iPhone, en dat wordt wat lastig... Via deze link: http://www.iphoneclub.nl/81680/zagg-invisibleshield-versus-bodyguardz-voor-iphone-4-welke-is-beter-review/ kun je zien hoe het resultaat is! Sorry voor de lange link, vind geen manier om via de iPhone een hyperlink te maken.

darkmanx 11-08-10 10:49

Ja graag een foto ervan .Ik heb een via de appstore die bumper besteld,maar zie liever mijn hele iPhone en niet een deel ervan. Als jij hier aangeeft dat het superstrak is dan is dat misschien de beste/mooiste optie voor mij...:P

AmpSource 11-08-10 17:05

Ik heb tevens de zagg screen protector voor de voor en achterkant en besteld. En ongelofelijk wat ben ik ontreden. Een normale screen protector is goed aan te brengen, maar dit is werkelijk onmogelijk.

Zojuist dus 35euro weggegooid.

NiekR 11-08-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmpSource (Bericht 526623)
Ik heb tevens de zagg screen protector voor de voor en achterkant en besteld. En ongelofelijk wat ben ik ontreden. Een normale screen protector is goed aan te brengen, maar dit is werkelijk onmogelijk.

Zojuist dus 35euro weggegooid.

Ik weet niet of je al van de '45 days money back'-garantie hebt gehoord. Je zou daar gebruik van kunnen maken, indien je niet langer dan 45 dagen geleden de order hebt geplaatst.

I-Travel 11-08-10 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmpSource (Bericht 526623)
Ik heb tevens de zagg screen protector voor de voor en achterkant en besteld. En ongelofelijk wat ben ik ontreden. Een normale screen protector is goed aan te brengen, maar dit is werkelijk onmogelijk.

Zojuist dus 35euro weggegooid.

Snap ik echt niks van, veel makkelijker als dit kan het niet zijn. Voor - en achterkant zijn volledig plat en vlak, goed sprayen en erop. Je kan minstens nog een halve minuut schuiven totdat het op z'n plek zit... Je moet wel geduldig zijn..

NiekR 11-08-10 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I-Travel (Bericht 526659)
Snap ik echt niks van, veel makkelijker als dit kan het niet zijn. Voor - en achterkant zijn volledig plat en vlak, goed sprayen en erop. Je kan minstens nog een halve minuut schuiven totdat het op z'n plek zit... Je moet wel geduldig zijn..

Het probleem is dat hij bij mij ook blijft schuiven. Misschien heb ik hem niet lang genoeg laten drogen? Door dat schuiven komt er telkens weer lucht onder.

Hoe lang hebben jullie je iPhone goed laten drogen (lees: niet in je broekzak gestopt)?

lolsmurf 11-08-10 20:16

Je laat hem best 24u (of tenminste een hele nacht) goed drogen.

NiekR 11-08-10 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 526847)
Je laat hem best 24u (of tenminste een hele nacht) goed drogen.

Daar ben ik dus waarschijnlijk de fout in gegaan.

lolsmurf 12-08-10 08:03

Ik heb op mijn 3G ook de Invisible Shield gehad, nachtje laten drogen en dat zat er perfect strak rond. Nu op iPhone 4 heb ik de iWrap, ook nachtje laten drogen en ook perfect!

larsjeee 17-08-10 16:26

Screenprotector en folie plakken is ook een kunst :-P

-genoeg applicatie vloeistof (of water met beetje dreft gebruiken)
-aleen aanbrengen in een stofvrije omgeving (bv de badkamer)
-na het aanbrengen genoeg tijd geven om te drogen, dus de iphone dan niet gebruiken.

verder is het raadzaam, voordat je de folie uit zn bescherming trekt, eerst je vingers(toppen) ook nat te maken met applicatie vloeistof en de folie zo weinig mogenlijk met je vingers aan te raken (de plakkant) want je vingers = vet en blijf je zien...

en zowieso voor dat je begint met plakken, zorgen dat alles goed schoon en vetvrij is, elk stof deeltje of haartje al is het maar heel klein blijf je straks zien onder de folie...

dus met een goede voorbereiding en geduldig zijn, en je krijgt hem er perfect op.

Zoek anders eens op youtube op Iphone 4 screenprotector, dan zijn er genoeg voorbeelden te zien, hoe het dus zeker niet moet, met als resultaat bubbels en stof eronder, en dan zeggen ze doodleuk, oh is best goed gelukt. :-p :-P

jrepko 17-08-10 16:53

Heb het nu ook op mijn 3G met de ronde achterkant, maar dat zit ook prefect. Ik zal voortaan altijd een ZAGG folie kopen bij een nieuwe gadget.

Phyt 17-08-10 17:44

ik heb bewust nu de bodyguard besteld nadat ik de zagg had ontvangen, omdat de zagg erg stoef is.
ook blijft er een 20 cent muntstuk gewoon op plakken :P.
Bodyguardz ga ik er vanavond op doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.