//

FW 4.0.2

FW 4.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is legaal dus waarom niet...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-08-10, 00:48
cezzo cezzo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

is legaal dus waarom niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-08-10, 01:24
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Of 4.0.1 uit de nieuwere series (vaak vanaf week 30).
De mijne heb ik gekocht met firmware 4.0.1 geïnstalleerd .. Eergisteren gekocht in mediamarkt.
  #23  
Oud 12-08-10, 01:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Jailbreaken voegt voor mij nog niet echt iets toe. Ik wil zoiezo niet voor jailbreak apps betalen (want je weet niet of je die in de toekomst nog kan gebruiken), en tja. Verder ben ik wel gewoon blij met mijn iPhone. Multitasking sinds iOS 4 vind ik prima. Het enige wat ik mis is van mijn mobiel een hotspot maken (ik weet het: MyWi, maar is wel weer betaald) en je mobiel laten denken dat het op Wi-Fi (3G unrestrictor).

Maar goed. Dat haalt me nog niet perse over te jailbreaken (aangezien ik wel merk dat de batterij zoiezo al wat korter meegaat met een jailbreak - zelfs als je bovenstaande apps niet gebruikt). Alleen zodra Frash goed werkt (dus ook met videos afspelen enzo), dan zal ik misschien jailbreaken (want tja, flash videos afspelen zou wel weer fijn zijn).
  #24  
Oud 12-08-10, 02:20
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Of 4.0.1 uit de nieuwere series (vaak vanaf week 30).
Dan is het dus niet zo gek als mijne evengoed met 4.0.2 uitkomt of god weet wat er nog gepatcht word in de tussentijd
Hoop dat iDev een beetje opschiet dan haha.
GO! Comex GO!
  #25  
Oud 12-08-10, 09:42
janvb janvb is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zandhoven
Berichten: 10
Standaard rebooten

zou er iets gedaan zijn aan dat rebooten tijdens lange gesprekken?
mijn 3gs doet dat sinds ik op 4.01 zit.
  #26  
Oud 12-08-10, 22:13
cezzo cezzo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

als je een 3G hebt kan je hem gewoon jailbreaken met de 4.0.2 ios en unlocken
dir je door middel van redsnow 0.95 en dan neem je de ios 4.0 voor de jailbreak
  #27  
Oud 17-08-10, 17:13
larsjeee larsjeee is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Die 4.0.2 update is zowieso zinloos, die is aleen maar gemaakt om die jailbreak onmogenlijk te maken, onder het mom van we hebben een belangrijk beveiligingslek gedicht...

mijn iphone4 blijft mooi op 4.0.1, en met de pdf patch in cydia is het lek ook gedicht, zodat er dus niemand meer misbruik van kan maken..

nog niet zo lang geleden was er ook een lek, dat je iphone op afstand te hacken was, toen was Apple niet zo snel met een patch, omdat het maar een beveiligingslek was, en niks met een jailbreak te maken had...
  #28  
Oud 17-08-10, 17:53
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik heb juist het idee dat mijn 3G nu een stuk vlotter en stabieler draait. Maar goed, dat kan gevoelsmatig zijn.
  #29  
Oud 17-08-10, 19:12
cezzo cezzo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

nee dat is zeker niet het geval maar er zit ook niet zo'n verschil tussen de ios3 en 4
  #30  
Oud 17-08-10, 19:48
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door larsjeee Bekijk bericht
Die 4.0.2 update is zowieso zinloos, die is aleen maar gemaakt om die jailbreak onmogenlijk te maken, onder het mom van we hebben een belangrijk beveiligingslek gedicht...

mijn iphone4 blijft mooi op 4.0.1, en met de pdf patch in cydia is het lek ook gedicht, zodat er dus niemand meer misbruik van kan maken..

nog niet zo lang geleden was er ook een lek, dat je iphone op afstand te hacken was, toen was Apple niet zo snel met een patch, omdat het maar een beveiligingslek was, en niks met een jailbreak te maken had...
Dat van die PDF lek (waar de jailbreak van werd gemaakt) kwam ook overal in het nieuws en dan is Apple meestal wel snel (want dan is er grote negatieve publiciteit).
  #31  
Oud 18-08-10, 02:43
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door larsjeee Bekijk bericht
Die 4.0.2 update is zowieso zinloos, die is aleen maar gemaakt om die jailbreak onmogenlijk te maken, onder het mom van we hebben een belangrijk beveiligingslek gedicht...

mijn iphone4 blijft mooi op 4.0.1, en met de pdf patch in cydia is het lek ook gedicht, zodat er dus niemand meer misbruik van kan maken..

nog niet zo lang geleden was er ook een lek, dat je iphone op afstand te hacken was, toen was Apple niet zo snel met een patch, omdat het maar een beveiligingslek was, en niks met een jailbreak te maken had...
Tuurlijk, het was een onschuldig lek? 1 site die ff software installeert welke jouw iPhone overneemt en dan is het doei doei

En die andere die jij bedoelt is van vorig jaar toch? Die ging als volgt; je kon met 1 sms een iPhone (of Android/Windows Mobile) hacken. Binnen een paar dagen kwam Apple met een patch ..

Bron 1
Link 2
  #32  
Oud 21-09-10, 17:07
anielk anielk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

is de ios 4.0.2 op de iphone 4 nu wel te jailbreaken?
  #33  
Oud 01-12-10, 21:55
bnm bnm is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

na update gaat camera vastzitten , nog meer mensen problemen mee//
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.