iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nwe software 4.02 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/68147-nwe-software-4-02-a.html)

Elsemarieke 12-08-10 14:21

Nwe software 4.02
 
Dom,. dom, dom ik heb de 4.02 op mijn Iphone gezet,
Prompt doet hij weer niets meer.
Het enige wat hij doet is de usbkabel laten zien en een cd met Itunes erop.

Wie weet raad, hoe krijg ik mijn Iphone weer werkend?

Graag jullie zeer gewaardeerde hulp.

ByronFortescue 12-08-10 15:57

Aan je computer hangen met de bijgeleverde USB kabel en dan kijken wat iTunes zegt?!

Elsemarieke 12-08-10 16:01

die zegt dat ik in mijn iphone een simcard moet plaatsen zonder simlock
die heb ik niet
Tmobile zegt dat Iphone helemaal kapot is nu

eentje 12-08-10 16:05

stuk is die in ieder geval niet hij moet geacitveer worden dat is wat anders.

elsemarieke heb je je shsh blobs opgeslagen van 4.0 of 4.0.1? zo a kun je via handleiding hier op forum zo te vinden terug naar 4.0.1

ByronFortescue 12-08-10 16:12

Maar je hebt wel een simkaart in de telefoon geplaatst neem ik aan? Ontgrendel deze op de telefoon met de pincode, en sluit de iPhone dan nogmaals aan op de computer. Je kan ook even proberen om de telefoon te herstarten (aan/uit knop vijf seconden indrukken, uitzetten, dan weer aanzetten) en te kijken of hij de simkaart pakt.

Bomans 12-08-10 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 528241)
elsemarieke heb je je shsh blobs opgeslagen van 4.0 of 4.0.1? zo a kun je via handleiding hier op forum zo te vinden terug naar 4.0.1

Hij/zij heeft een 3G, daarvoor heb je helemaal geen SHSH blops nodig.

eentje 12-08-10 16:22

voor 4.0op 3g en dergelijke heb je tegenwoordig toch ook blobs nodig ?
zo niet verkeerd gelezen :d

Elsemarieke 12-08-10 16:23

foute teksttav Eentje: vraagt:
elsemarieke heb je je shsh blobs opgeslagen van 4.0 of 4.0.1? geen idee, ik krijg hem gewoon niet aan de slag. backup heb ik tot eer gisteren en dat is al fijn.

tav byronFortescue; nee want die heb ik niet, heb wel een andere simcard maar niet zonder simcode
dat herstarten heb ik geprobeerd en dat lukte niet dus probeerde ik net als bij software 4.01 het op ander pc/anders usbpoort dus en toen was hij volgend e Tmobile naar de knoppen

Elsemarieke 12-08-10 16:24

foute teksttav Eentje: vraagt:
elsemarieke heb je je shsh blobs opgeslagen van 4.0 of 4.0.1? geen idee, ik krijg hem gewoon niet aan de slag. backup heb ik tot eer gisteren en dat is al fijn.

tav byronFortescue; nee want die heb ik niet , ik heb wel een simcard maar niet zonder simcode
dat herstarten heb ik geprobeerd en dat lukte niet dus probeerde ik net als bij software 4.01 het op ander pc/anders usbpoort dus en toen was hij volgend e Tmobile naar de knoppen

Elsemarieke 12-08-10 16:28

Heb oude nokia 6600 ter beschikking, maar hoe krijg ik daar de pincode vanaf?

die kun je dus niet verwijderen heb het al geprobeerd via de gebruiksaanwijzing
wel veranderen niet verwijderen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.