iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   zwart bijna onleesbaar scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/68294-zwart-bijna-onleesbaar-scherm.html)

brendatoonen 13-08-10 15:42

zwart bijna onleesbaar scherm
 
Wie o wie kan mij helpen.

Sinds 2 weken is het mijn iphone 3G-16GB bijna onleesbaar. Ik moet hem echt schuin in het licht houden om iets te kunnen zien op het scherm. Heb gister update gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Bij zowel T-moblile als de apple store begrijpen ze niet hoe het komt en hebben ze bij instellingen gekeken, maar niets kunnen vinden.
Alles werkt nog gewoon, ook geen problemen met Wi-Fi of wat dan ook. Het is alleen erg onhandig als je de inhoud op je scherm niet kunt zien.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt

MacPassenger 13-08-10 17:04

En als je het hersteld in iTunes dan? misschien een conflict anders als je nog garantie hebt er mee terug gaan.

brendatoonen 26-08-10 15:26

Sorry voor de late reactie (vakantie)

Heb hem hersteld en allerlei andere dingen via de I-tunes gedaan, maar niets heeft geholpen.
Gister dus maar weer naar de T-mobile shop geweest om hem op te laten sturen voor controle. De verkoper gister zei gelijk: Oh, je schermverlichting is defekt. Dus ik hoop dat dit het ook blijkt te zijn. Eerst maar wachten tot hij terug is (2-3 weken).

brendatoonen 03-09-10 10:20

Zojuist gebeld door T-Mobile winkel. Mijn I-Phone had inderdaad een technisch mankement en is "dood"verklaard. Ik kan zo een nieuwe ophalen. Prima service dus gezien het feit dat ik hem vorige week woensdag pas gebracht had en ik rekening moest houden met 2-3 weken.

Sjord 03-09-10 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brendatoonen (Bericht 552411)
Zojuist gebeld door T-Mobile winkel. Mijn I-Phone had inderdaad een technisch mankement en is "dood"verklaard. Ik kan zo een nieuwe ophalen. Prima service dus gezien het feit dat ik hem vorige week woensdag pas gebracht had en ik rekening moest houden met 2-3 weken.

Dat is inderdaad redelijk snel. Had je nog garantie op je toestel? Ben benieuwd welke telefoon je terug krijgt... Denk persoonlijk een 3Gs

nicolas4 03-09-10 11:42

Het is een 16GB dat ie had e, de 3GS worden niet meer gemaakt dus als ze die niet meer in stock hadden dan krijgt ie een i4 denk ik toch?
Alleszins zeker laten weten wat voor een iPhone je nu gekregen hebt!! ;)

Ashcat 03-09-10 11:56

.......en of het ook weer een witte is :)

brendatoonen 03-09-10 23:46

Het is een hele nieuwe WITTE 3G 16 GB, kortom exact dezelfde die ik had.
Moet hem alleen morgen weer aanmelden op I tunes. Heb alleen gehoord dat het dan kan zijn dat je al je muziek "kwijt" bent. Zal het morgen wel merken.

nicolas4 03-09-10 23:57

Das spijtig dat je geen i4 gekregen hebt dan ;)

S¡mon 04-09-10 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjord (Bericht 552432)
Dat is inderdaad redelijk snel. Had je nog garantie op je toestel? Ben benieuwd welke telefoon je terug krijgt... Denk persoonlijk een 3Gs

Nogal logisch dat hij garantie heeft. Pas sinds juni 2009 te koop, dus iedereen wie hem bij T-Mobile in juni '09 heeft gekocht heeft nog tot zeker juni '11 garantie.

cubesten 04-09-10 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 553038)
Nogal logisch dat hij garantie heeft. Pas sinds juni 2009 te koop, dus iedereen wie hem bij T-Mobile in juni '09 heeft gekocht heeft nog tot zeker juni '11 garantie.

Niet op de 3G ;) Die was er een jaartje eerder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.