Spleet bij iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zit bij mij een spleet aan de bovenkant tussen het glas van het scherm en de rvs rand.. a4 papier past er met gemak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spleet bij iPhone 4
Er zit bij mij een spleet aan de bovenkant tussen het glas van het scherm en de rvs rand.. a4 papier past er met gemak tussen en je kan m zeker een halve cm naar binnen drukken..
Is dit normaal? Lijkt me niet he Ik voel er niets voor om hem nu al terug te gaan brengen, zeker omdat ik hem net heb, net een nieuwe screen protector van 25 euro ofzo er op geplakt heb en mijn 3g morgen ga terug brengen omdat ook bij dat kreng een spleet zit tussen de chromen rand en de achterkant + een hele bende haarscheurtjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier mijn foto's.. 3g kwaliteit dus heb er maar papiertje tussen gestoken om het zichtbaarder te maken.. http://i262.photobucket.com/albums/i...I/IMG_0001.jpg http://i262.photobucket.com/albums/i...I/IMG_0002.jpg Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 15-08-10 om 17:36. Reden: img tag weg gehaald.. forum resized niet meer?:x |
|
||||
|
||||
Meeste problemen hierover worden gemeld over een ruimte links boven. Er mee leren leven of toch garantie claimen en eventueel een nieuwe screen protector erbij.
|
|
|||
|
|||
Bij mij loopt hij langs de hele bovenkant en stopt bij de hoeken.. de meeste ruimte zit bij de 'antennagate' aan de bovenkant.. dus ook meer links..
Zal morgen wel ff bij een t-mobile figuur navraag doen.. Misschien dat ik over paar maanden hem in kan leveren voor garantie en dan een wit toestel terug kan krijgen, niet geschoten altijd mis dan hoor je mij ook niet over die screen protector. Maar nu wil ik wel een nieuwe als hij terug moet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|