//

Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen

Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik het volgende typische probleem: als ik mijn iPhone laadt met zijn originele eigen lader, dan wordt het batterij lading icoontje en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 23:37
thezahir thezahir is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen

Sinds kort heb ik het volgende typische probleem: als ik mijn iPhone laadt met zijn originele eigen lader, dan wordt het batterij lading icoontje en ook het percentage niet vergroot naarmate ie langer aan de lader hangt. Ook niet als ik m van de lader afkoppel. De batterij is ondertussen wel opgeladen, maar blijft rustig ondertussen urenlang op bv 15% staan als ik m alweer volop in gebruik heb.

Als ik de iPhone opnieuw opstart wordt ineens wel het goede percentage weergegeven. Het is erg irritant om geen betrouwbare laadindicatie te hebben...

Dan nu het extra curieuze: als ik m'n iPhone laadt middels mijn iPad lader (die een hogere stroomsterkte afgeeft) treedt het issue niet op! Ik heb van tevoren overal op internet gelezen dat laden vd iphone met je iPad lader geen kwaad kan.

Weet iemand een oplossing...?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-11, 16:13
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik heb het zelfde alleen dan nog vreemder:
mijn iphone laad niet op via eigenlader (blijft hetzelfde % ook na herstarten) maar wanneer ik hem via de ipad lader oplaad dan doet hij het wel alleen geeft hij niet het juiste % aan, alleen na herstart.

wanneer ik mijn ipad oplaad met de iphone lader doet ie het gewoon goed(maar langzaam, wat logisch is) ???????

het lijkt me dat de opladers gewoon goed werken maar dat er ergens in de iphone iets niet goed gaat

Laatst gewijzigd door Merlin; 05-01-11 om 16:17.
  #3  
Oud 18-11-12, 20:52
NathalieSp NathalieSp is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 10
Standaard

Hebben jullie een oplossing gevonden voor dit probleem?
Reageren

Labels
batterij, ipad, iphone, opladen oplaadprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Batterij percentage gufra Jailbreak 6 14-03-11 22:08
Batterij percentage klopt niet nebilem iPhone algemeen 1 02-05-10 11:11
batterij in percentage diegie iPhone Apps 1 10-06-09 13:03
Batterij wil niet opladen 21bis iPhone algemeen 4 10-04-09 22:09
Scherm met tijd+batterij aanlaten tijdens opladen firestarter iPhone algemeen 3 18-04-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.