//

Schakel VoiceOver uit

Schakel VoiceOver uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door het driemaal knikken op de middelste knop van de iPhone kwam ik in toegankelijkheidsopties. Hier klikte ik uit nieuwschierigheid op Schakel VoiceOver in, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 00:55
Lonky Lonky is offline
• iOS 4.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Smile Schakel VoiceOver uit

Door het driemaal knikken op de middelste knop van de iPhone kwam ik in toegankelijkheidsopties. Hier klikte ik uit nieuwschierigheid op Schakel VoiceOver in, maar nu ik hem uit wil zetten lukt dat niet. Heb al 10 x op Schakel VoiceOver uit geklikt en de voice zegt keurig waar ik op klik maar zet hem niet uit. Heb de iPhone al opnieuw opgestart maar hij blijft dan in de voiceover aan stand staan. Kan iemand mij helpen dit uit te zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-12, 01:13
Linalina Linalina is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, ik kan niet bij de instellingen meer komen , ik word gek van die VoiceOver
  #3  
Oud 23-02-12, 04:30
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Je moet er op klikken en daarna er dubbel op klikken.
  #4  
Oud 23-02-12, 07:26
tapie122 tapie122 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

3X klikken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VoiceOver gebruiken ferre40 iPad algemeen 2 17-01-12 14:12
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. Ozyar Muziek, foto & video 4 31-12-10 01:52
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
Tip: schakel roaming op de iPhone uit tijdens de vakantie iCulture iPhone algemeen 15 12-08-08 20:07
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.