//

kan geen reservekopie meer maken of terugzetten

kan geen reservekopie meer maken of terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geprobeert men iphone te herstellen, en wil nu een reservekopie terug zetten maar dat lukt niet krijg altijd een foutmelding...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 15:19
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard kan geen reservekopie meer maken of terugzetten

ik heb geprobeert men iphone te herstellen, en wil nu een reservekopie terug zetten maar dat lukt niet krijg altijd een foutmelding
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos.jpg‎ (68,0 KB, 22x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-10, 18:27
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

zelfde probleem

al een oplossing gevonden?

alvast bedankt!

MVG Tom
  #3  
Oud 13-11-10, 21:46
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Me Ma had precies hetzelfde.. Uiteindelijk heb ik de Iphone moeten herstellen.. De pest is dat je je reservekopie niet kan maken, maar ja als het goed is staat alles in je Itunes en kan je, je proggies, muziek etc weer synce..
Ze had blijkbaar een fout in der IPhone zitten. waarsch met synchroniseren op de tel gekomen wat een reservekopie onmogelijk maakte..

Bij ons was alleen vervelend dat wij de contacten niet apart met outlook gesynct hadden. Dit betekend als jij dit ook niet gedaan hebt, en je je tel hersteld alleen je je contacten niet kan terugzetten omdat deze in je reserkopie zitten!...

Das was voor mij dus ook een les met mijn eigen iphone.. Ik heb mijn contacten en agenda direct met outlook gesynct, want mocht je tel crashe, kan je ze altijd nog aan.. Ideaal.

Uiteindelijk hebben we de contacten via mail verstuurd.. en later teruggezet.. (eventueel op sim plaatsen via andere tel is ook nog mogelijk zodat je later via instellingen simcontacten kan importeren)

Laatst gewijzigd door joyciie; 13-11-10 om 21:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen reservekopie maken janher iTunes 7 04-03-11 19:39
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 mathijs_ iTunes 3 08-02-11 13:07
Na terugzetten reservekopie geen 3g meer twaalfuur iPhone algemeen 0 02-12-10 17:38
Windows: Kan geen reservekopie maken! movieboy iTunes 28 01-04-10 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.