E-mail versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ondervind iets eigenaardig bij het verzenden van e-mail. Mijn configuratie : - WIFI is geactiveerd - 3G is geactiveerd - Provider account : Telenet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail versturen
Ik ondervind iets eigenaardig bij het verzenden van e-mail.
Mijn configuratie : - Wi-Fi is geactiveerd - 3G is geactiveerd - Provider account : Telenet, hotmail en MobileMe - Uitgaande smpt server : mail. internetmail.be (voor 3G) en uit.telenet.be (voor Telenet) Als Wi-Fi en 3G gelijktijdig geactiveerd lukt het niet een mail te versturen (blijft precies hangen) Als enkel 3G geactiveerd is : werkt perfect Als enkel Wi-Fi geactiveerd is : werkt prima Is de iPhone dan niet intelligent genoeg om de juiste (snelste) verbinding te kiezen ? Of scheelt er iets aan mijn instellingen ? Andere vraag : als ik vb in Turkije via Wi-Fi verbonden ben (vb in hotel) kan ik dan me dezelfde instellingen mails versturen of dien ik een andere uitgaande server te definieren ? Lancia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad .....
Ik heb wel andere SMTP servers gedefineerd : Telenet : uit.telenet.be Hotmail : smtp.live.com Mobile Vikings : mail.internetmail.be Als hoofdserver : mail.internetmail.be (= deze voor 3G) Lancia |
|
|||
|
|||
Tja, ik heb ook al alle mogelijke combinaties geprobeerd, ook van mijn andere emailaccounts, maar het duurt gewoon een eeuwigheid eer de andere smtp-servers worden geprobeerd ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail versturen | Cooper85 | iPhone algemeen | 11 | 18-01-11 20:42 |
Foto via mail versturen | Davidl | Muziek, foto & video | 4 | 07-10-10 14:58 |
uitgaande mail versturen | duijl027 | iPhone algemeen | 4 | 29-07-10 20:30 |
Mail versturen via 3G. | GRi23 | iPhone algemeen | 0 | 24-02-09 22:01 |
Mail versturen vanaf Iphone. | barts5 | Archief | 1 | 03-05-08 13:05 |
|
|