Iphone zoomt in ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net bij mijn Iphone 3gs de 4.0.1 update gedaan, en een paar dagen later wou ik iets met mijn iphone doen en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone zoomt in !
Ik heb net bij mijn Iphone 3gs de 4.0.1 update gedaan, en een paar dagen later wou ik iets met mijn iphone doen en toen was ie 3 keer ingezoomt, Ik wist niet was ik moets doen want ik was op vakantie dus ik d8 , laat maar. Een paar dagen later zat ik beetje spelen en toen was weer normaal. Een dag later zoomde hij weer 1 keer in en zo is ie nogsteeds. Weet iemand hier iets van? Is het een fout of kan het gewoon.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met 3 vingers tegelijk op je scherm tikken.
Is de zoom-functie. Kan je uitzetten via instellingen - algemeen - toegankelijkheid - zoomen |
|
||||
|
||||
Bij instellingen zou de optie "Zoomen" waarschijnlijk aanstaan. Die vind je onder "Algemeen/Toegankelijkheid".
EDIT: Bomans was me voor |
|
|||
|
|||
Heb geprobeerd en het lukt , Hartelijk dank want ik werd helemaal gek
|
|
|||
|
|||
Super en dank voor jullie berichten. Dit werkt echt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS 3.01 zoomt in bij opstarten | jacquesv | iPhone algemeen | 3 | 26-09-09 17:52 |
|
|