//

iPhone logt op internet nergens meer op in.

iPhone logt op internet nergens meer op in. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu ongeveer 2 maanden een iPhone, maar sinds een week of 4 logt mijn iPhone niet meer in op site's [LiveJournal, Bokt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 21:00
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard iPhone logt op internet nergens meer op in.

Hallo,


Ik heb nu ongeveer 2 maanden een iPhone, maar sinds een week of 4 logt mijn iPhone niet meer in op site's [LiveJournal, Bokt, ook iPhoneClub pakt ie enorm slecht op] Ik word hier echt helemaal geschift van, want voor die tijd kon ik het wel gewoon doen en ik heb al op Google lopen zoeken maar kan dit probleem nergens vinden.

Elke keer als ik probeer in te loggen op een site, dus username en password heb ingevuld en op 'Log In' druk, word ik automatisch terug gestuurd naar de Log In pagina. Ik kom er dus gewoon niet in. Ook met LiveJournal krijg ik wel eens een leeftijds notificatie, deze kan ik ook niet 'omzeilen'. Bij deze notificatie moet je aangeven dat je 14+ bent, nou prima. Dan krijg je gewoon zo'n clickbutton, klik ik op en wederom terug gestuurd naar de pagina waar ik 2 seconden geleden was.

Ik heb m'n History, Cookies en Cache al wel 7x opnieuw leeggemaakt, maar niks schijnt te helpen. Ik snap er echt helemaal niks van en onderhand ben ik er goed zat van.

Iemand die me hiermee kan helpen want het begint me echt enorm te irriteren onderhand.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-10, 17:53
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Helemaal niemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 21:51
iphone 4 reageert nergens meer op?? anitanib iPhone algemeen 0 08-02-11 16:44
iPhone logt nergens meer op in thirs. iPhone algemeen 0 02-08-10 12:04
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 20:52
Geen internet meer, nergens? Inigovd Archief 3 20-01-09 17:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.