//

Traag 3g internet na FUP van Hi

Traag 3g internet na FUP van Hi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 29 juli een smsje van Hi gehad dat ik over het FUP heen zat en dat mijn internet snelheid de rest van de maand langzamer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-10, 20:45
C-Licious C-Licious is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Traag 3g internet na FUP van Hi

29 juli een smsje van Hi gehad dat ik over het FUP heen zat en dat mijn internet snelheid de rest van de maand langzamer zou zijn. Sindsdien nog steeds heel traag internet.

Al meerdere keren met Hi gebeld, waar ik als tip kreeg om mijn Iphone opnieuw op te starten wat niet hielp. Na veel gebel de technische dienst aan de lijn gekregen en daar werd gezegd dat door hun mijn abbonement gereset zou worden, daarvoor moest ik de Iphone 5 minuten uitzetten en weer opnieuw opstarten en zou de snelheid weer goed moeten zijn.

Dit was dus wederom niet het geval en toen zeiden ze van Hi dat de Iphone waarschijnlijk aan het trage internet gewend was geraakt, wat ik in 1ste instantie heel erg betwijfelde!

Maar na vandaag met een collega met het zelfde abbonement van simkaart te hebben geruild begin ik daar toch aan te twijfelen. Want in zijn gsm met mijn simkaart had ik daar volledige ontvangst en met zijn simkaart in mijn gsm nauwelijks ontvangst!!

Sorry voor het lange verhaal, maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want 1st liep het internet met Hi eindeloos Online als een trein en nu is het echt verschrikkelijk traag!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Traag internet KPN/Hi i-abonnement koekiee KPN 6 14-04-11 12:16
Ontzettend traag internet op de iPhone 4 dvanduijn Overige providers Nederland 3 19-02-11 13:29
Internet traag Bollie1 Odido (T-Mobile) 7 10-02-11 16:40
traag internet 4 ronaldo323 Odido (T-Mobile) 3 30-09-10 08:27
Traag internet, 10mbs/s :s pieterwillems iPhone algemeen 3 24-08-10 01:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.