//

Timeout bij netwerkverbinding?

Timeout bij netwerkverbinding? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijdag die fantaatisch iphone 4 gekregen. Wanneer ik hem koppel aan mijn pc begint iTunes te zeggen dat ik hem kan updaten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-10, 17:36
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard Timeout bij netwerkverbinding?

Ik heb vrijdag die fantaatisch iphone 4 gekregen.

Wanneer ik hem koppel aan mijn pc begint iTunes te zeggen dat ik hem kan updaten naar 4.0.2

Wanneer ik dit doe begint hij keurig de ruim 500mb binnen te halen, hierna geeft hij steeds een foutmelding met daarin "Timeout bij netwerkverbing" en dan houdt het op.

Er is dan ook geen update gedaan.

Iemand een idee wat te doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 18:46
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Heb evt wel een oplossing voor je probleem, maar dan zul je het wel via een andere manier moeten doen.
weet ook niet of ik dit mag posten, maar ik denk het wel omdat het gewoon een firmware is van Apple zelf.

iPod, iPhone and iPad Firmware Download

Hier kan je de nieuwste firmware downloaden, en dan shift ingedrukt houden en op herstellen drukken, de firmware installeren en hij staat er als het goed is op.

LET OP: maak eerst wel een backup, zodat je later al je gegevens weer kan terugzetten
  #3  
Oud 21-08-10, 23:50
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

hmmmm thx.....

Maar geen idee waarom dit kan gebeuren??
  #4  
Oud 22-08-10, 12:31
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Ik weet niet of je op draadloos internet zit, misschien dat je netwerk soms er heel even uit is maar net iets te lang zodat je download afbreekt. Het kan ook nog zo zijn dat waar je het bestand moet ophalen een time-out krijgt. Echte oorzaak weet je natuurlijk nooit maar ik hoop je hiermee geholpen te hebben
  #5  
Oud 22-08-10, 18:05
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Gelukt!

- LAN kabel ipv Wi-Fi
- Firewal in Windows uit.
- Firewall Router uit.

En de belangrijkste waarna het lukte:

- NOD32 antivirus versie 4 uitschakelen, via instellingen alle onderdelen. Dus niet alleen "Realtime beveiliging van bestanden", dat wasn iet voldoende.
  #6  
Oud 30-11-10, 17:53
amaruk amaruk is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Zelf kreeg ik ook telkens opnieuw deze melding.

Het is niet nodig om naar LAN te gaan. Kan gewoon draadloos. Moest inderdaad wel Firewall en Kaspersky internet security uitschakelen. Vervolgens verliep het probleemloos.
  #7  
Oud 02-12-10, 13:35
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Kreeg dit vandaag ook..eerst de firewall uitgezet, toen deed hij het nog steeds niet..Vervolgens ook de virusscanner uitgezet en toen deed hij het wel..Dit moet dan denk ik de oplossing zijn als mensen hier mee komen te zitten...
  #8  
Oud 15-10-11, 13:03
boenkie boenkie is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Kreeg dus ook die melding van de time out . Inderdaad Kaspersky uitgezet en toen begon hj als een tierelier te updaten.
Bedankt voor de tip allemaal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi netwerkverbinding wachtwoord plotseling onjuist schaafsma34 Wi-Fi 0 10-03-11 09:56
Windows: Upgrade 4.1 Iphone4 mislukt vanwege timeout marcel1966 iTunes 2 13-09-10 10:48
Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden ohooghuis iPhone algemeen 0 06-03-10 03:39
iPhone: Download Timeout Adje-3GS Jailbreak 2 16-08-09 14:41
Timeout met syncen ArB iTunes 3 27-08-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.