//

Portable box werkt niet na 4.2 update van iphone 3Gs

Portable box werkt niet na 4.2 update van iphone 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een draagbare box van logitech (mm50 portable speakers), deze heeft het altijd goed gedaan... tot de ios4.0 update. Sinds die update krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 14:13
daadske daadske is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Unhappy Portable box werkt niet na 4.2 update van iphone 3Gs

Hallo,

Ik heb een draagbare box van logitech (mm50 portable speakers), deze heeft het altijd goed gedaan... tot de ios4.0 update.
Sinds die update krijg ik continue de melding 'accessoire niet geschikt voor iphone'. Deze melding krijg ik de hele tijd (ook als de iphone niet op de box is aangesloten!)
De box deed het echter wel gewoon, zodat ik muziek kon luisteren.

Sinds de ios4.2 update doet de box het echter niet meer! Andere iPod's of nog niet bijgewerkte iPhone's werken nog wel.
Iemand een idee om dit op te lossen?
__________________
4.0 software werkt niet Kan je nog terug naar OS3???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
afspelen, box, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update Iphone 3GS van 4.3.2 naar 4.3.3. marcwinters iPhone Apps 17 16-05-11 14:39
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 Johny050 KPN 3 21-06-10 22:58
Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware. vondeuhlux iPhone algemeen 10 30-12-09 11:42
Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box? Luckey Luc Archief 3 14-12-07 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.