//

Help! Back-up probleem!

Help! Back-up probleem! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke jongens, ik doe zoiets voor het eerst en hopelijk ook voor het laatst want ik heb het nu echt verpest. Ik wilde de albums ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 14:53
keetiebob keetiebob is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Unhappy Help! Back-up probleem!

Oke jongens,
ik doe zoiets voor het eerst en hopelijk ook voor het laatst want ik heb het nu echt verpest.
Ik wilde de albums uit itunes op de iphone van mijn vriend zetten en dat ging totaal mis!

-Heb eerst de iphone aan de pc gekoppeld, er werd meteen melding gedaan dat er nieuwe versie van itunes geinstalleerd moest worden, dit gedaan, terwijl de iphone was losgekoppeld omdat mijn vriend moest bellen.
-Hele bups geinstalleerd en daarna weer de iphone gekoppeld aan pc.
-Op een gegeven moment de melding: synchroniseren als nieuwe iphone of synchroniseren met backup van 02-05-2009 (naam van iphone).
Gekozen voor de tweede optie want het ging niet om een nieuwe iphone.
Nu staan dus alle gegevens van vorig jaar mei op mijn vriend zijn telefoon en ben ik de sjaak. Nouja ik voel me natuurlijk heel erg schuldig.

Op dit forum wel het een en ander gelezen over oude backups en dergelijke maar ik heb geen idee hoe ik dit nu terugdraai zodat zijn 'huidige' gegevens weer terugkomen en niet die van vorig jaar...

Alsjeblieft help me!

Groetjes, Kate.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 15:43
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Ik neem aan dat jouw vriend van z'n eigen iPhone een backup heeft op z'n eigen pc? Dan kan hij die backup via iTunes toch terugzetten? (Op z'n eigen pc moet hij rechtsklikken op de iPhone in de linkerkolom in iTunes en dan kiezen voor 'Terugzetten vanaf reservekopie'.)
Succes!
  #3  
Oud 22-08-10, 17:19
keetiebob keetiebob is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Dit ging om zijn eigen pc, heb nu de iphone even niet bij de hand maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Onder voorkeuren vond ik alleen de oude backup van 02-05-2009 en die van vandaag.
  #4  
Oud 22-08-10, 17:26
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Oei, sorry, dan had ik het niet goed begrepen ... Dat wordt dan wel erg moeilijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Back up Marlies12321 iTunes 2 20-02-11 09:17
Back-up HildeB iPhone algemeen 0 21-12-10 16:46
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 16:50
Back up bodylove Jailbreak apps en thema's 3 18-06-09 15:10
Back-up scheersje Archief 2 15-12-08 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.