//

Herstellingsduur iphone 4

Herstellingsduur iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, i WAS trotse eigenaar van een iphone 4 , direct na het ontvangen van mijn iphone 4 merkte ik dat ik nergens signaal kreeg. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 21:11
Bryan85 Bryan85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Unhappy Herstellingsduur iphone 4

hoi, i WAS trotse eigenaar van een iphone 4 , direct na het ontvangen van mijn iphone 4 merkte ik dat ik nergens signaal kreeg.
Wi-Fi en bt wel perfect.

Na een week hadden ze in de mobistarwinkel een ander exemplaar liggen , simkaart verstoken in andere iphone4 en alles perfect.

Dus binnen moeten doen voor garantie.
iemand een idee hoelang dit duurt.

Ben mijn nieuwe iphone al 2 weken + een weekend kwijt. Ik had hem immers vanaf de eerste dag van release.

edit: mijn iphone 3 reeds verkocht, dus nu zit ik met een oude samsung gsm
mvg

Laatst gewijzigd door Bryan85; 23-08-10 om 21:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 21:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Tja, je kan niet anders dan wachten. De voorraad is sowieso al beperkt.
Ik wil je nu niet bang maken, maar mijn iPhone 3G was van 7 juli tot 7 augustus in herstelling.
  #3  
Oud 23-08-10, 23:27
Bryan85 Bryan85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

mjah, in de mobistar winkel weten ze nog van niets, zelfs nog niet in behandeling ofzo
  #4  
Oud 24-08-10, 16:57
piroleco piroleco is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard Same here

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bryan85 Bekijk bericht
mjah, in de mobistar winkel weten ze nog van niets, zelfs nog niet in behandeling ofzo
Ik heb mijn Iphone4 sinds de lancering en na een tijdje hoorde ik een klikgeluid op de achterkant... waarschijnlijk fabricagefout... heb hem binnengedragen bij Mobistar waarna hij opgestuurd is naar hersteldienst... is sinds 8 dagen weg nu... ik hoop dat ze toch hun max. van 10 werkdagen respecteren en dat ze ons op zijn minst kunnen informeren over de huidige status... afwachten dus... wat enorm tegensteekt...
  #5  
Oud 31-08-10, 13:49
Bryan85 Bryan85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Net bericht gehad dat mijn iphone 4 terug is van herstelling en deze namiddag beschikbaar is, ik hou jullie op de hoogte als ik een nieuwe kreeg of als deze hersteld geweest is .

Duur herstelling bijna een maand !
  #6  
Oud 31-08-10, 16:45
Bryan85 Bryan85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Nieuwe iphone gekregen, alles in orde nu ...

mag slotje op
  #7  
Oud 31-08-10, 16:56
perre perre is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Standaard

Dat heeft blijkbaar toch ook met geluk te maken hoor.

Ik zat met een iphone met gele vlekken onderaand het scherm die niet weggingen. Heb hem anderhalve week na de launch ongeveer terug gebracht (op 9 augustus) naar de mobistarwinkel in Antwerpen (huidevetter). Die mens wist me te zeggen dat een herstelling 2 à 3 weken zou duren, en dat hij zelfs vreesde dat ze de vlekken niet zouden zien en hem gewoon zouden terugsturen.

Uiteindelijk ben ik vorige week donderdag, 26 augustus (dus na 16 dagen), mijn iphone kunnen gaan ophalen. Een nieuw exemplaar, waar (denk ik ) niks mis mee is.

Na alle horror verhalen over eindeloze herstellingen die nog gehavender terugkwamen, ben ik toch blij dat het bij mij een volledig correcte afhandeling is geweest. Kwestie van zij die aan 't wachten zijn/hem nog moeten binnen wegens een probleem toch wat moed in te spreken .
  #8  
Oud 31-08-10, 16:58
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

gefeliciteerd kunnen jullie eindelijk genieten van je iphone 4
  #9  
Oud 07-09-10, 21:05
piroleco piroleco is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bryan85 Bekijk bericht
Nieuwe iphone gekregen, alles in orde nu ...

mag slotje op
Ondertussen heb ik ook mijn Iphone terug en guess what: ik heb ook een nieuwe gekregen... je weet dat dus niet op voorhand... je gaat de telefoon afhalen en blijkbaar was herstelling niet mogelijk en kreeg ik een nieuwe... nu alles perfect... idd wachttijd heel lang, als je rekent dat het afkeuren en beslissen om een nieuwe toe te kennen misschien maar een dag duurt, vraag je je af waarom alles dan 3 weken duurt... maar goed... velen staan nog op een ellenlange wachtlijst om er ene te bemachtigen, ondertussen kunnen wij er van genieten... ciao
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.