iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 3G doet niets meer! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/69699-iphone-3g-doet-niets-meer.html)

phantomm88 24-08-10 13:59

iPhone 3G doet niets meer!
 
Ik was vorige week op vakantie in de Ardennen, ik had al een paar keer me iPhone opgeladen, maar de 3de keer wilde de iPhone niet meer opladen.
Er was nog ongeveer 40% batterij over. Ik heb toen alles geprobeerd, qua instellingen resetten, hard reset en een volledige restore. En natuurlijk andere opladers, maar niets hielp.
Mijn Macbook herkende de iPhone ook niet meer, dus ik dacht eigenlijk aan de connector in de iPhone waar de oplader in gaat. Ik dacht toen alleen dat dit niet het geval was, want als ik de oplader in de telefoon deed als de iPhone uit was, dan startte hij vanzelf op, alleen zonder op te laden. Dus ik heb gewacht tot ik weer thuis was om een nieuwe (originele 3G)batterij van 15euro te bestellen bij mobielbereikbaar.nl.
Op dit moment gaf hij nog de bliksemschicht aan met de batterij die dus leeg was.
Ik heb toen de iPhone open gemaakt met behulp van dit filmpje.
Meteen de nieuwe batterij geïnstalleerd en alles zoals op het filmpje word beschreven in elkaar gezet. Eenmaal dicht geschroefd doet de iPhone niks meer, hij laat geen lege batterij meer zien met de bliksemschicht. Opladen, aanzetten of door itunes laten herkennen lukt ook niet.
Weet iemand waar dit aan ligt? Is het dan misschien toch de connector waar de oplader in gaat en naar het moederboard loopt?

Ik hoop dat ik het eerst zelf kan oplossen voordat ik naar apple stap of 'm laat repareren bij een ander voor belachelijk veel geld.

De iPhone heb ik in maart 2009 nieuw gekocht met een T-mobile abonnement. De software versie weet ik niet, kan ik nu niet opzoeken in me telefoon, maar ik heb in ieder geval nog niet de laatste update.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven en iemand het antwoord weet.
Alvast bedankt!

phantomm88 24-08-10 14:17

Update: ik heb 'm nu een uur in de oplader gehad sinds de nieuwe batterij er in zit. en hij wordt wel aardig warm, het scherm is alleen nog zwart

phantomm88 24-08-10 20:46

geweldig forum hebben jullie hier.
ik mail wel een reparatiebedrijf die er verstand van heeft.

enorm bedankt voor de hulp..!!

Fleetwood 24-08-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phantomm88 (Bericht 543494)
geweldig forum hebben jullie hier.
ik mail wel een reparatiebedrijf die er verstand van heeft.

enorm bedankt voor de hulp..!!

ik zou het gewoon doen:d

geweldig antwoord trouwens een paar uur na je vraag,
zelfs al zou ik het antwoord weten, tsjaa:confused:

Michel15 24-08-10 21:10

Reparatiebedrijf lijkt mij ook de beste oplossing.

Je bent wel ongeduldig trouwens :d

Ik hoop dat ze hem binnen 1 dag kunnen repareren

phantomm88 24-08-10 21:23

Haha mijn reactie werkt wel meteen na 5 minuten ipv 7 uur, alle onzinnige vragen of opmerkingen op dit forum hebben ze wel de intelligentie voor om meteen op te reageren.

En ik hoop ook dat het snel word gerepareerd, het heeft nu lang genoeg geduurd en ik ben nu ongeduldig geworden ja. Ik heb al genoeg geld uitgegeven aan apple qua reparaties en vervangende onderdelen.. Me macbook vertoont ook met de dag meer kuren, dus ik heb t ff gehad met de 'geweldige' apple producten(kleine lettertjes: die maar 2 jaar mee gaan).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.