//

iPhone 3G achterkant sluit niet goed na reparatie

iPhone 3G achterkant sluit niet goed na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had last van het iPhone 3G haarscheurtjes probleem zo erg dat mijn door scheurde. Dus heb ik mijn iPhone laten repareren. Maar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 21:25
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard iPhone 3G achterkant sluit niet goed na reparatie

Hallo,

Ik had last van het iPhone 3G haarscheurtjes probleem zo erg dat mijn door scheurde. Dus heb ik mijn iPhone laten repareren. Maar dit is naar mijn idee niet goed gedaan want de achterkant ter hoogte van de aan/uit knop sluit niet goed op de chrome rand. Ook werkt dat aan/uit knop niet meer lekker. Ik heb geprobeerd dit zo goed mogelijk in beeld te brengen. Bekijk de foto's maar eens.

http://img375.imageshack.us/i/dscn1227b.jpg/

http://img821.imageshack.us/i/dscn1228q.jpg/

http://img442.imageshack.us/i/dscn1230e.jpg/

Toen ik dit door kreeg was ik al op de weg terug naar huis maar ben omgedraaid en terug gegaan naar de winkel, daar vertelde de verkoper mijn dat dit te maken had met de kit die aan de binnenrand van de achterkant zou zitten, er werd mij verteld dat de kit op was en nieuw besteld was en ik moest terug komen als dit kit binnen was. Vreemd. Naar mijn idee is de chrome rand ontzet en daardoor past het niet meer allemaal. Of zou er iets in de achterkant zijn afgebroken? Graag jullie reacties.

http://img821.imageshack.us/i/dscn1224s.jpg/

Nu zit er ook geen gaasjes meer voor mij speaker en microfoon maar dit is niet mijn grootste probleem.


Gr, Stephan

Ik geef de afbeeldingen als links anders zijn ze veels te groot. *LINKS GEUPDATED*

Laatst gewijzigd door sth313; 01-09-10 om 18:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 11:56
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Dat ziet er inderdaad lelijk uit! Snel terug en het over laten doen!
  #3  
Oud 25-08-10, 12:03
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik ben er net weer terug geweest, kreeg wederom het verhaal van de kit te horen. Ze gingen opzoek naar de kit en zouden mij terug bellen.

Is iemand hier bekend met deze kit? Zoja wat is de naam en waar zou je het kunnen bestellen?
  #4  
Oud 25-08-10, 12:47
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Kit? In mijn ogen onzin. Niet nodig bij een 3gs iig. Mijn iphone heb ik zelf uit elkaar gehaald om de headphonejack te fixen, en daarna weer netjes op elkaar geschroeft. Dit past precies dus ik zou niet weten waarom hier kit voor nodig is.

Tevens zou ik er niet mee akkoord gaan dat je gaasjes weg zijn. Dit gaasje zorgt voor een goede geluidskwaliteit en voorkomt stof en vuil in je toestel.
  #5  
Oud 25-08-10, 12:50
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Kit? In mijn ogen onzin. Niet nodig bij een 3gs iig. Mijn iphone heb ik zelf uit elkaar gehaald om de headphonejack te fixen, en daarna weer netjes op elkaar geschroeft. Dit past precies dus ik zou niet weten waarom hier kit voor nodig is.

Tevens zou ik er niet mee akkoord gaan dat je gaasjes weg zijn. Dit gaasje zorgt voor een goede geluidskwaliteit en voorkomt stof en vuil in je toestel.
Goed om te horen, maar ik heb een andere achterkant gezien van een iPhone die er net af was gehaald er daar zat inderdaad een laagje tussen.

En over die gaasjes ik heb met de verkoper een afspraak gemaakt dat als hij de kit had alles in een keer zou gaan repareren en dus ook de gaasjes er in maakt.

Laatst gewijzigd door sth313; 25-08-10 om 12:53.
  #6  
Oud 25-08-10, 12:59
elrudos elrudos is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

het is toch een beetje onlogisch dat ze een toestel afleveren welke nog niet volledig gerepareerd is? leuk verhaal van die kit, maar de reparatie is niet afdoende, nu kan er stof en andere rommel in je toestel komen. probleem ligt toch echt bij de winkel welke het gewoon zou moeten regelen. een klant weg sturen met een gemaakt toestel, die terug komt om te zeggen dat er een ander probleem is, en dan is de kit ineens op. komt erg ongeloofwaardig over. lijkt me meer op een smoes om hun fout goed te praten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3 sluit zich niet af Maikel51 iPhone algemeen 0 09-05-11 19:32
Iphone reparatie achterkant Dkaijser Odido (T-Mobile) 9 09-06-10 17:30
frontje sluit niet goed af sjoerd01 iPhone algemeen 2 05-06-10 01:32
Iphone 3g werkt niet meer na glass reparatie. ozzyfrozzy iPhone algemeen 7 30-09-09 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.