//

sommige berichten komen niet toe

sommige berichten komen niet toe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 sinds vrijdag en heb dan ook een abbo genomen van mobistar. Was er voor bij proximus. Nu is het zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 00:34
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard sommige berichten komen niet toe

Ik heb mijn iphone 4 sinds vrijdag en heb dan ook een abbo genomen van mobistar. Was er voor bij proximus.

Nu is het zo dat mijn vriendin zegt dat ongeveer de helft van haar berichten niet toekomen. Ze zit bij proximus. Op haar gsm krijgt ze dan gewoon: verzenden mislukt. Dit is begonnen de vrijdag, net toen ik de iphone had.
Bij het bellen gebeurt het soms dat ze een bezet toon krijgt terwijl ik niet eens iets doe met mijn iphone en ik heb hier altijd bijna maximum ontvangst.

ik schat dat het ligt aan het feit dat ik ben overgestapt van provider en er iets is fout gelopen? toch raar dat sommige sms'en wel nog toekomen...
aan mijn iphone kan het toch niet liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 01:57
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik krijg helemaal geen berichten niet meer. Ik ben bij mobile vikings. Berichten die ik verzend komen wel toe,maar ik ontvang er geen:s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook stijnec iTunes 0 02-07-10 23:57
Sommige onderdelen niet gekopieerd omdat ze niet gevonden zijn JW75 Archief 9 14-10-09 14:51
Video: Waarom komen sommige Podcasts niet op me Iphone!? Marco_Wormer Muziek, foto & video 0 02-10-08 13:17
berichten komen 2 maal aan,appstore downloads ook Jaycee iPhone Apps 4 20-09-08 17:23
SMS berichten komen niet aan . . . Roue iPhone algemeen 7 19-12-07 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.