iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Voicemail Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/69810-voicemail-iphone-4-a.html)

Heleen 25-08-10 09:11

Voicemail Iphone 4
 
Ik krijg de voicemail wel ingesteld als ik onderstaande handelingen verricht, maar zodra hij aan en uit geweest zijn de instellingen weg.

Klik naar de Telefoon functie van je iPhone (groene hoorntje).
Klik op het toetsenbord (zie afbeelding hiernaast).
Vul de volgende code in: *5005*86*1233#
xxxx = staat voor jouw voicemail nummer (uit stap 1).Bel naar dit nummer door op de belknop te drukken.
Je voicemailknop is nu ingesteld!
Test of bovenstaande goed is gegaan door op de voicemail button te drukken op het toetsenbord (geheel rechtsonder).

Wie o wie kan me helpen zodat ze erin blijven staan?

Dragon 25-08-10 09:32

Neem aan dat dit om T-Mobile gaat. Wat stel je precies in met deze handeling. Zet je hiermee je voicemail aan/uit?

Via de site kan je ook, na inloggen, kijken hoe je voicemail instellingen staan.

Heleen 25-08-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 543953)
Neem aan dat dit om T-Mobile gaat. Wat stel je precies in met deze handeling. Zet je hiermee je voicemail aan/uit?

Via de site kan je ook, na inloggen, kijken hoe je voicemail instellingen staan.

Ik zit bij KPN en ik toets *5000*86*1233# in, druk dan op "bel" Als ik dan op het icoontje voicemail druk dan belt hij inderdaad voicemail. Je zou denken dat hij goed is ingesteld. Zet ik de Iphone echter uit en weer aan en druk op de voicemailtoets dan staat er "verbinding met voicemail mislukt" .
Dus heeft hij de instelling niet opgelsagen.

Corch 25-08-10 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 543994)
Ik zit bij KPN en ik toets *5000*86*1233# in, druk dan op "bel" Als ik dan op het icoontje voicemail druk dan belt hij inderdaad voicemail. Je zou denken dat hij goed is ingesteld. Zet ik de Iphone echter uit en weer aan en druk op de voicemailtoets dan staat er "verbinding met voicemail mislukt" .
Dus heeft hij de instelling niet opgelsagen.


Ik had het met het instellen van de visual voicemail van T-Mobile ook dat ik telkens mijn instellingen kwijt was na het opnieuw opstarten. Dus ik moest telkens mijn begroeting en de hele toko opnieuw instellen.

Maar na een paar keer opnieuw instellen stond het opeens goed. Ik denk dat de provider even tijd nodig heeft om alles goed vast te leggen en op te slaan of zoiets.

Heleen 25-08-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Corch (Bericht 544223)
Ik had het met het instellen van de visual voicemail van T-Mobile ook dat ik telkens mijn instellingen kwijt was na het opnieuw opstarten. Dus ik moest telkens mijn begroeting en de hele toko opnieuw instellen.

Maar na een paar keer opnieuw instellen stond het opeens goed. Ik denk dat de provider even tijd nodig heeft om alles goed vast te leggen en op te slaan of zoiets.


Bedankt vor jouw antwoord Corch. Je hebt helemaal gelijk, ik trok een beetje te snel aan de bel. Het werkt nu inderdaad.

Maar misschien wel handig voor anderen om te lezen.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.