//

Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes

Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niet het probleem dat ik mensen niet hoor, maar dat ik mensen heel zachtjes hoor, ik heb alle instellingen goed staan, alles op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-10, 00:52
Merijntje1 Merijntje1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 22
Standaard Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes

Ik heb niet het probleem dat ik mensen niet hoor, maar dat ik mensen heel zachtjes hoor, ik heb alle instellingen goed staan, alles op maximaal. Wat zou ik hier nog aan kunnen doen, ik heb de netwerk instellingen al gereset, maar dat helpt ook niet.

De mensen die ik bel kunnen mij wel gewoon verstaan..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 10:14
Edder Edder is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Dit heb ik ook gehad, alleen wel door lichte vochtschade. De iphone had in me broekzak gezeten toen het niet erg hard regende.

Ik weet niet hoe lang je het al hebt, maar bij mij was het na anderhalve dag weer gemaakt, had de Iphone op ze kop gelekt met het ehm, geluidsdingetje naar beneden, en toen deed die het weer.
  #3  
Oud 26-08-10, 11:00
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

ik heb hetzelfde probleem, al meer dan een week. Weet ook niet waar het aan ligt. Omdat ik nu een jailbreak en unlock functie heb gebruikt ga ik niet terug naar de winkel. In januari wanneer ik weer T-Mobile heb en het is nog steeds zo dan ga ik wel terug. De iPhone hoort natuurlijk naar behoren te werken
  #4  
Oud 26-08-10, 11:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je een gesprek voert moet je even controleren of het gespreksvolume niet (heel) laag staat. Gewoon met de volume knoppen.
  #5  
Oud 26-08-10, 11:52
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Staat bij mij helemaal open. Kan niet harder.
  #6  
Oud 26-08-10, 11:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dan rest je weinig dan herstellen. En je iPhone instellen als een nieuwe iPhone (dus geen backup terugzetten!). En als dat ook geen verschil maakt is het zeer waarschijnlijk een hardware defect. En dan zul je aanspraak moeten maken op je garantie.
  #7  
Oud 26-08-10, 11:57
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Al meerdere malen geprobeerd. Heb al wat rondgezocht op internet maar helaas, niets helpt. Ik ga er in januari pas mee terug omdat ik nu helaas afhankelijk ben van een unlock. Ik ben namelijk bang dat er ofwel 4.0.2 wordt geinstalleerd, of er een vervangend toestel met 4.0.2.

In Amerika worden ze namelijk al met 4.0.2 geleverd dus het is een kwestie van tijd alvorens dat hier in nederland ook gebeurd.

bedankt voor het meedenken overigens. Waardeer ik ten zeerste!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik hoor mensen niet als ze mij bellen bilal2307 iPhone algemeen 15 30-01-13 17:14
iphone gaat wel over maar hoor geen geluid bazz1977 iPhone algemeen 9 28-11-09 16:56
Andere mensen horen mij niet meer praten als ik bel. Marc-R iPhone algemeen 4 08-09-09 19:35
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker ellendautzenberg Archief 2 01-09-09 09:21
als ik wordt gebeld hoor ik hem niet wel via oordopjes adam1411 iPhone algemeen 2 26-08-08 02:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.