//

1 agenda maar

1 agenda maar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone 2 agenda's: een groene en een blauwe. Momenteel staat de groene agenda ingesteld als standaard agenda. Als ik door de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-10, 03:08
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard 1 agenda maar

Ik heb op mijn iPhone 2 agenda's: een groene en een blauwe. Momenteel staat de groene agenda ingesteld als standaard agenda. Als ik door de agenda-itemslijst scroll zie ik echter dat sommige afspraken in het groen staan gemarkeerd en sommigen in het blauw. Waarschijnlijk heb ik ooit de standaard kleur gewijzigd.

Nu wil ik eigenlijk maar 1 agenda. Is er een mogelijkheid om alle afspraken te verzetten naar 1 bepaalde (kleur) agenda? En eventueel de andere agenda gewoon wissen?

Ik synchroniseer mijn agenda met outlook 2007. Als ik op de iPhone alles in 1 agenda zet, zal dit na synchronisatie ook in outlook 2007 gebeuren?

Tot slot nog een vraag over de verjaardagen. Ik heb de applicatie Birthdays op mijn iPhone. Deze neemt alle verjaardagen uit mijn contactpersonenlijst en zet ze in de agenda, in een aparte rode agenda. Deze agenda mag blijven bestaan. Maar ik heb nu sommige verjaardagen 3 maal in mijn agenda staan. Zijn dat verjaardagen die ook in de agenda ingevoerd zijn, naast de invoering in de contactpersonenlijst?

Bedankt voor de hulp?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 03:40
MartijnK MartijnK is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brussel - België
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MartijnK
Standaard

Als je nog niet te veel afspraken in de te wissen agenda hebt, kun je dat gemakkelijk per afspraak aanpassen:
  • Tik op de afspraak
  • Tik op de knop "Wijzig"
  • Tik op "Agenda"
  • Tik op de agenda waar je de afspraak naar wil verhuizen. Het vinkje komt nu daar bij te staan.
  • Tik op "Gereed", en nog eens op de volgende "Gereed"
De afspraak staat nu in de andere agenda.

Bij veel afspraken is dit natuurlijk wel wat werk, en dat kun je het beter in je desktopapplicatie aanpassen. Maar daar zal iemand anders je dan bij moeten helpen, want ik weet niks van Outlook.
__________________
Martijn – Brussel
iPhone 4 32 GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 11:23
Agenda maar in één richting synchroniseren belgiumiphone iTunes 0 30-11-10 12:29
Syncronisatie in orde, maar hoe in agenda krijgen? Vistra iTunes 2 04-10-10 11:53
2 agenda's maar slechts 1 zichtbaar mvveelen iTunes 0 09-08-10 22:50
Agenda sync met Exchange, maar geen kleurtjes ?? Brum iTunes 3 20-04-09 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.