iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contacten van iPhone 3G naar iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/69965-contacten-iphone-3g-naar-iphone-4-a.html)

Quintenajax 26-08-10 13:31

contacten van iPhone 3G naar iPhone 4
 
Beste,

Op mijn iPhone 3g staan al mijn contacten, voor die telefoon heb ik geen simkaart meer(kapot).
Mijn contactgegevens staan alleen op mijn iphone 3G
Toch wil ik mijn contacten van mijn iPhone 3G naar mijn iPhone 4 overzetten.

Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Bedankt voor de moeite!

Macbook-jan 26-08-10 14:02

Je hebt toch een computer en Itunes?

Quintenajax 26-08-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbook-jan (Bericht 545846)
Je hebt toch een computer en Itunes?

Ja, hoe moet ik ze dan synchroniseren zonder gebruik makend van outlook of iets dergelijks

Iphone3Gs 26-08-10 14:31

Eerst een Reservekopie maken via ITunes met je Iphone 3G, dan hang je de Iphone 4 aan de PC/Mac en dan kan je deze Reservekopie terug zetten op je Iphone 4. zo simpel als wat.:d

Kaasschaaf 26-08-10 14:39

Of gebruik een programma als phoneview (mac)

spuji 26-08-10 14:39

Hoeft niet per sé reservekopie zijn. Syncroniseer gewoon je contacten van je 3G via het info tabblad in iTunes. En wanneer je jouw 4 aan iTunes hangt terug die contacten syncroniseren

Macbook-jan 27-08-10 08:42

Volgens mij hebben wij een luxeprobleem dat we met OSX werken.
Daarbij kan je synchroniseren met onze contacten.

Windows wil daar een extern programma voor gebruiken (Outlook of google.)
Waardeloos dus.

Dus denk dat je toch moet synchroniseren met 1 van die opties en dan terugzetten op je nieuwe foon.

donny88 27-08-10 12:11

ik snap nog steeds niet hoe ik contacten van mijn 3g naar mijn 4 kan overbrengen. Ik heb echt uber dummy taal nodig. Ik heb ook Mac

rbn 27-08-10 12:14

Je gaat naar iTunes. Rechtermuisknop op uw OUDE iPhone. Dan MAAK RESERVEKOPIE. Als dat klaar is koppel je je NIEUWE GSM aan en doe je rechtermuisknop op je NIEUWE toestel en vervolgens klik je op TERUGZETTEN VANAF RESERVEKOPIE en voila KLAAR !!!!

PS: dit kan op MAC en op WINDOWS!!

grtss

spuji 27-08-10 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rbn (Bericht 546879)
Je gaat naar iTunes. Rechtermuisknop op uw OUDE iPhone. Dan MAAK RESERVEKOPIE. Als dat klaar is koppel je je NIEUWE GSM aan en doe je rechtermuisknop op je NIEUWE toestel en vervolgens klik je op TERUGZETTEN VANAF RESERVEKOPIE en voila KLAAR !!!!

PS: dit kan op MAC en op WINDOWS!!

grtss

correct maar dan loop je het risico dat je batterij lekker snel gaat leeglopen. Je kunt ook enkel je gsm contacten syncroniseren met je adresboek op je mac. Dat doe je simpelweg via iTunes.

rbn 27-08-10 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 546960)
correct maar dan loop je het risico dat je batterij lekker snel gaat leeglopen. Je kunt ook enkel je gsm contacten syncroniseren met je adresboek op je mac. Dat doe je simpelweg via iTunes.

Hoe bedoel je dat je batterij dan snel leegloopt? Gaat uw batterij dan minder lang mee of??

greets


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.