//

nieuwe iphone geen back-up

nieuwe iphone geen back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iphone gehad omdat mij oude vochtschade had van vakantie, ik had een 3G heb nu een 3G's gehad met 4.0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-10, 18:10
dicas1991 dicas1991 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard nieuwe iphone geen back-up

Ik heb vandaag een nieuwe iphone gehad omdat mij oude vochtschade had van vakantie,

ik had een 3G heb nu een 3G's gehad met 4.0 erop
Maar nu vindt hij geen back-up meer en, ik wil echt graag al mij contacten terug
iemand een idee hoe ik mij oude reservekopie trg kan krijgen, en er weer op kan zetten, want heb mij contacten echt nodig inverband met mij werk =[

Edit :

Ik heb de backup gevonden, alleen nu kan ik hem niet terug erop krijgen iemand een idee hoe ik dat kan doen ?

alvast bedankt,
Groet,
Bjorn

Laatst gewijzigd door dicas1991; 26-08-10 om 19:44. Reden: buckup gevonden nog 1 probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart Floris_k Jailbreak 0 09-01-11 12:52
Iphone hersteld maar geen goede back-up meer Brien26 iTunes 0 08-08-10 01:12
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 17:50
iTunes maakt geen back-ups meer van gejailbreakte iPhone Miti96 Archief 3 10-02-10 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.